Écht mooi (zon en strand)?
maandag 12 februari 2018 om 19:17
maandag 12 februari 2018 om 19:29
Dan zitten er allemaal Nederlanders, Jan Smit etc..Superhuisvrouw schreef: ↑12-02-2018 19:17Behalve dat het een wit strand is en de zee warm was kregen wij daar meer een Spanje gevoel erg massaal luidruchtige Amerikanen.
Zal er geen tweede keer weer naar toe gaan. Met Curaçao heb ik dat niet.
Maar de Amerikanen waren tijdens Happy hour inderdaad erg luidruchtig dus die plekken vermeden we.
maandag 12 februari 2018 om 19:55
Als je naar Jan Thiel mambo en blue Bay gaat wel. Maar dat zijn ook de toeristische plekken.
Als je rust wil kan je naar bandabou, mooie bed en Breakfast. Naar de idyllische strandjes in de buurt ( elke dag ergens anders). En wil je de drukte in dan kan je naar punda ( punda vibes donderdagavond) happy hours op het strand met bandje. Let wel goed op want iedere avond is het vertier op een andere plek.
Kunuku is bv ook druk en begint een beetje qua doelgroep de voormalige Turkije gangers te worden. Gaan het resort niet af want is all in.
Voor ieder wat Wils op Curaçao.
Aruba vind ik ook saai. Vol met Amerikanen.
dinsdag 13 februari 2018 om 08:13
Gili Air. Mooiste plek waar ik ooit geweest ben. Zo rustgevend en prachtige duikgebieden. Kan er weer helemaal zwijmelend aan terugdenken 
Curacao is overigens mooi, maar ik vond het wel saai. Had het wel snel gezien daar. Op de Gili's kun je nog een dagje naar een ander Gili eiland (wij zijn een dag op Gili Meno wezen snorkelen met reuzeschildpadden en een dagje met de speedboat naar Bali). Je vliegt overigens dan ook op Bali dus dan kun je altijd nog een mix doen van paar dagen Bali en paar dagen Gili.
Curacao is overigens mooi, maar ik vond het wel saai. Had het wel snel gezien daar. Op de Gili's kun je nog een dagje naar een ander Gili eiland (wij zijn een dag op Gili Meno wezen snorkelen met reuzeschildpadden en een dagje met de speedboat naar Bali). Je vliegt overigens dan ook op Bali dus dan kun je altijd nog een mix doen van paar dagen Bali en paar dagen Gili.
-