Moeder accepteert tattoo niet
vrijdag 9 februari 2018 om 14:40
Hi allemaal,
Ik woon sinds kort in Engeland en weet al sinds een paar maanden dat ik een bepaalde tatoeage erg graag wil.
Nu heb ik dan ook een goede tattooshop gevonden in Londen waar ik ook een afspraak heb gemaakt voor volgende week.
Ik ben er erg blij mee en kan ook niet wachten tot die eindelijk op mijn onder arm staat.
Het ding is alleen dat mijn moeder fel tegen tattoo's is, ik heb al 2 kleintjes die vond ze echter geen probleem omdat die niet te groot zijn.
Nu heb ik haar verteld over de tattoo die ik wil en het idee erachter en ze is er absoluut niet blij mee, zo stuurt ze me berichten dat ik er spijt van krijg en dat ik er niet met mijn volle verstand over nadenk etc.
Dit maakt mij erg verdrietig omdat ik deze tattoo al een tijdje wil en ik mijn moeders mening erg belangrijk vind.
Ik ben nog steeds van plan om dinsdag gewoon naar de afspraak te gaan en het te laten zetten, echter weet mijn moeder niet dat ik het volgende week al ga doen.
Ik ben dan ook van plan om het over een paar pas maanden pas te zeggen aangezien ik in mei een weekje terug naar Nederland kom en ik het moeilijk zal kunnen verbergen.
Ondanks dat ik er erg naar uit kijk om deze tattoo te krijgen ben ik toch ook stiekem teleurgesteld dat mijn moeder er absoluut tegen is.
Vinden jullie dat ik me te veel aan trek van mijn moeders mening? En doe ik er juist aan om niet te vertellen dat ik deze tattoeage neem?
Ik ben 20 en in principe is het mijn lichaam dus mijn keus.
Ik woon sinds kort in Engeland en weet al sinds een paar maanden dat ik een bepaalde tatoeage erg graag wil.
Nu heb ik dan ook een goede tattooshop gevonden in Londen waar ik ook een afspraak heb gemaakt voor volgende week.
Ik ben er erg blij mee en kan ook niet wachten tot die eindelijk op mijn onder arm staat.
Het ding is alleen dat mijn moeder fel tegen tattoo's is, ik heb al 2 kleintjes die vond ze echter geen probleem omdat die niet te groot zijn.
Nu heb ik haar verteld over de tattoo die ik wil en het idee erachter en ze is er absoluut niet blij mee, zo stuurt ze me berichten dat ik er spijt van krijg en dat ik er niet met mijn volle verstand over nadenk etc.
Dit maakt mij erg verdrietig omdat ik deze tattoo al een tijdje wil en ik mijn moeders mening erg belangrijk vind.
Ik ben nog steeds van plan om dinsdag gewoon naar de afspraak te gaan en het te laten zetten, echter weet mijn moeder niet dat ik het volgende week al ga doen.
Ik ben dan ook van plan om het over een paar pas maanden pas te zeggen aangezien ik in mei een weekje terug naar Nederland kom en ik het moeilijk zal kunnen verbergen.
Ondanks dat ik er erg naar uit kijk om deze tattoo te krijgen ben ik toch ook stiekem teleurgesteld dat mijn moeder er absoluut tegen is.
Vinden jullie dat ik me te veel aan trek van mijn moeders mening? En doe ik er juist aan om niet te vertellen dat ik deze tattoeage neem?
Ik ben 20 en in principe is het mijn lichaam dus mijn keus.
maandag 12 februari 2018 om 13:03
Ik ken hele domme mensen met (zichtbare) tatoeages. Ik ken ook hele domme mensen zonder (zichtbare) tatoeages.
En ik ken hele slimme mensen met (zichtbare) tatoeages en hele slimme mensen zonder (zichtbare) tatieages.
En nog wat ertussenin, qua slim-dom dan. Ik ken geen mensen met halve tatoeages.
En ik ken hele slimme mensen met (zichtbare) tatoeages en hele slimme mensen zonder (zichtbare) tatieages.
En nog wat ertussenin, qua slim-dom dan. Ik ken geen mensen met halve tatoeages.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 12 februari 2018 om 13:17
Solomio schreef: ↑12-02-2018 13:03Ik ken hele domme mensen met (zichtbare) tatoeages. Ik ken ook hele domme mensen zonder (zichtbare) tatoeages.
Zo iemand zou wel richting de dom-kant gaan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 12 februari 2018 om 16:22
Solomio schreef: ↑12-02-2018 13:03Ik ken hele domme mensen met (zichtbare) tatoeages. Ik ken ook hele domme mensen zonder (zichtbare) tatoeages.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
maandag 12 februari 2018 om 18:12
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 12 februari 2018 om 18:21
maandag 12 februari 2018 om 20:57

Deze is helemaal af?
maandag 12 februari 2018 om 23:02
Ik ken wel iemand met een halve tatoeage, want het deed echt pijn.Solomio schreef: ↑12-02-2018 13:03Ik ken hele domme mensen met (zichtbare) tatoeages. Ik ken ook hele domme mensen zonder (zichtbare) tatoeages.
Een halve trouwring is het.
maandag 12 februari 2018 om 23:35
Gatinmijnsok schreef: ↑12-02-2018 23:02Ik ken wel iemand met een halve tatoeage, want het deed echt pijn.
Niet eens een reuze tattoo
dinsdag 13 februari 2018 om 03:16
Net op tijd tot inkeer gekomenGatinmijnsok schreef: ↑12-02-2018 23:02Ik ken wel iemand met een halve tatoeage, want het deed echt pijn.
dinsdag 13 februari 2018 om 06:50
De vraag is dus of dat nou een teken van dom of juist van slim is.Gatinmijnsok schreef: ↑12-02-2018 23:02Ik ken wel iemand met een halve tatoeage, want het deed echt pijn.
Ik vind trouwen niet slim, dus een halve trouwring neigt wat mij betreft toch half naar slim.
Maar als het vanwege de pijn is, is het een watje............
The early bird suffers longer.
woensdag 14 februari 2018 om 08:32
Tattoo staat er!
Ik heb het toch op mijn onderarm laten zetten en is ong. 10/12 cm.
Hij is heel mooi geworden maar toch kan ik er nog niet helemaal blij mee zijn, omdat ik weet dat mijn moeder er niet achter staat.
Op de een of andere manier kan ik ook niet ineens uit het niets een foto sturen, daar heb ik toch de ballen niet voor.
Wel ben ik het van plan om het zo snel mogelijk tegen mijn vader te vertellen, aangezien die een stuk opener is.
Ik denk dat als iedereen (lees familie) van mijn tattoo af weet ik er een stuk blijer mee zal zijn, wat eigenlijk bizar klinkt maar nu voelt het nog een beetje als een stiekem iets.
Ik heb het toch op mijn onderarm laten zetten en is ong. 10/12 cm.
Hij is heel mooi geworden maar toch kan ik er nog niet helemaal blij mee zijn, omdat ik weet dat mijn moeder er niet achter staat.
Op de een of andere manier kan ik ook niet ineens uit het niets een foto sturen, daar heb ik toch de ballen niet voor.
Wel ben ik het van plan om het zo snel mogelijk tegen mijn vader te vertellen, aangezien die een stuk opener is.
Ik denk dat als iedereen (lees familie) van mijn tattoo af weet ik er een stuk blijer mee zal zijn, wat eigenlijk bizar klinkt maar nu voelt het nog een beetje als een stiekem iets.
woensdag 14 februari 2018 om 17:40
woensdag 14 februari 2018 om 22:48
Ik kan helaas geen foto's hier toevoegen dus hier een linkje van het eindresultaat:
linkje verwijderd i.v.m. herkenbaarheid
anoniem_328453 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 10:31
12.40% gewijzigd