Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
miedo schreef:
12-02-2018 20:23
nee, zag haar laatst bij koffietijd.
Vind haar niet bij hem passen.
Nietszeggend.Net als haar liedjes
Blijkbaar denkt hij daar anders over.
Nouschi schreef:
12-02-2018 19:28
FB van Gordon

Ik ben hevig geschrokken op de reacties op mijn samenzijn met Kevin Bulgac. Ik was de afgelopen maanden intens verliefd en hij ook op mij dacht ik en kon na de deceptie die mijn trouwshow met zich meebracht voor mii en voor de kijkers bijna niet geloven dat zo iemand als Kevin op mijn pad zou komen. Nu blijkt echter dat Kevin een dubbelleven leide en meerdere relaties onderhield met mannen en vrouwen. Sommige dames hebben aangifte gedaan bij politie omdat ze stiekem zijn gefilmd tijdens seksuele handelingen en de berichten hierover blijven binnenstromen. Ik herken niets van dit in de persoon waar ik gelukkig mee was afgelopen tijd en ben dan ook in shock dat iemand zo intens gemeen kan zijn. Ik kan niet geloven dat iemand die straks een dokterseed moet afleggen in staat is om zulke onetische dingen uit te halen met dames en heren die niets vermoedend instappen in een roze wolk van liefde. Ook al ben ik door de wol geverfd met alle teleurstellingen op het gebied van liefde komt deze toch wederom keihard aan. Het moedwillig iemand voorliegen en bedriegen is voor mij een karaktereigenschap die ik nooit zal accepteren naast mij. Ik blijf er ondanks allles in geloven dat op een dag alles goed komt. Ik wens alle betrokkenen veel sterkte en Kevin wens ik wijsheid en kracht toe want de liefde die ik heb gegeven zal hij moeten missen en die rijkdom is nu zijn grote armoede.
Gordon
Dat van die dokterseed heeft hij een punt!
miedo schreef:
12-02-2018 20:23
nee, zag haar laatst bij koffietijd.
Vind haar niet bij hem passen.
Nietszeggend.Net als haar liedjes
En ben je meteen een 'trut' als je nietszeggend bent? (als dat al zo is).
minnimouse schreef:
12-02-2018 20:25
En ben je meteen een 'trut' als je nietszeggend bent? (als dat al zo is).
Die Johnny lijkt me een man met veel gevoel naar mensen .
Veel diepgang ook.
Die Anouk van Schie lijkt me niet zo.

Van mij mogen ze hoor.
Maar aangezien Johnny al een tijdje zoekende was, had ik een wat beter passende vrouw verwacht. .Maar ken haar niet persoonlijk natuurlijk.
Wat kunnen vrouwen hard zijn soms. Iemand trut noemen terwijl je haar niet kent?
fientje1982 schreef:
12-02-2018 20:40
Wat kunnen vrouwen hard zijn soms. Iemand trut noemen terwijl je haar niet kent?
Ja, ik weet het.
Maar deze vrouw vond ik qua manier van doen zo verschrikkelijk niet bij Johnny passen.
En dan na amper 2 jaar al zwanger.
Amper 2 jaar? Mwah. Ik ken vrouwen die eerder zwanger werden hoor. En ja, die zijn nog samen met hun partner ;)
Gaat wel snel steeds, met die Ware Liefdes van Gordon...
:yawnee:
SallySpectra schreef:
12-02-2018 20:55
Gaat wel snel steeds, met die Ware Liefdes van Gordon...
:yawnee:
;)
miedo schreef:
12-02-2018 21:01
;)
De harem van Gordon..
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... te-schaden

Van der Velde, advocaat van K.B. - hij staat erop dat er alleen met initialen naar zijn cliënt verwezen wordt - doet een boekje open over de berichten die Gordon aan zijn cliënt gestuurd zou hebben. „Er is sprake van tientallen berichten, meerdere per uur.” De vermeende liefde van Gordon zou zich zwaar onder druk gezet voelen door ’de frequentie van de berichten’. „Hij is persoonlijk heel veel benaderd.”

Maar dat niet alleen, Gordon zou hem zelfs al van tevoren gedreigd hebben met het kapotmaken van zijn carrière. „Hij heeft ook gedreigd. ’Ik ga jou schade toebrengen aan je carrière’. Dat heb ik hard gehoord op een voicemailbericht, een authentieke spraakopname”, verklaart Van der Velde.

’Lastercampagne’
Volgens hem is er in deze kwestie dan ook duidelijk sprake van ’karaktermoord’ en ’een sociale media-campagne’. „Die liegt er niet om. Dat is enorm schadelijk. K. B. is een veelbelovend arts, die met een belangrijke stap in zijn carrière bezig is. Toen mijn cliënt geconfronteerd werd met het bericht dat hij de liefde van Gordons leven zou zijn, schrok hij daar heel erg van.”

Op social media reageerden verschillende mensen op de post van Gordon waarin hij de arts in opleiding de liefde van zijn leven noemde, dat deze man weken eerder nog met vriendinnen van hen in bed lag. Daarop reageert de advocaat: „En wat dan nog? Dat is precies waar het hier om gaat, dat is iemand zijn privéleven.” Heeft Gordon dat hele romantische verhaal dan verzonnen? „Ik weet niet wat er in zijn hoofd omgaat, maar mijn moeder zei altijd: ’When something is to good to be true...’.” Ook de politie-aangiftes schaart de advocaat onder ’nepnieuws’. „Wij zijn hier totaal niet mee bekend.”

Vakantie
Het is niet duidelijk wanneer de arts in opleiding contact heeft gezocht met de advocaat en dat vindt Van der Velde ook niet relevant. Wel weet hij te melden dat de stalkerige berichten van Gordon vooral van de afgelopen dagen dateren. Hoe lang K. B. en Gordon elkaar al kennen, weet hij ook niet precies. „Ze zijn elkaar eens tegengekomen op vakantie en ja, ze kennen elkaar, maar dat is alles.”
Ghe... duidelijk een koekje van eigen deeg en ik vind dat het tijd werd. Verder heb ik natuurlijk ook geen idee wie hier nou wel of niet de waarheid spreekt. Maar aangezien Gordon ook niet mis is op gebied mensen betichten, lijkt het me in het geval van deze Kevin heel verstandig om direct te reageren en alleen via een advocaat. Gordon kan alles wel op insta gooien maar dat mag dus niet en dat geldt ook voor de voortdurend en constant bedrogen Gordon. Die man is namelijk een op twee benen wandelende giftig relatiedrama en deelt dat iets te graag met iedereen en alles. Het delen van drama's zal hem wel geld opleveren, Kevin werkt niet mee.
enn wijzigde dit bericht op 12-02-2018 23:54
23.92% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een soap weer.
Je kan veel van Gordon zeggen maar lijkt me niet dat hij zomaar een vage kennis uitroept tot liefde van zijn leven.
minnimouse schreef:
12-02-2018 23:53
Wat een soap weer.
Je kan veel van Gordon zeggen maar lijkt me niet dat hij zomaar een vage kennis uitroept tot liefde van zijn leven.
Nou dat heeft hij inmiddels al meerdere keren gedaan; doel op de liefdes van zijn leven benoemen. Die man heeft meer levens dan een kat, tenminste als je zijn levensliefdes telt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom krijgen tokkies toch zo vaak een podium, Barbie, Gordon ,tokkie en crimineel Holleeder.
fientje1982 schreef:
12-02-2018 20:11
Nou nou 25 jaar. Maak er maar 25 uur van.
Vooruitziende blik?
:whoops:
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Nou, Sonja laat er ook geen gras over groeien. Ze heeft WEDEROM de liefde van haar leven gevonden. Benieuwd hoe lang het deze keer duurt...... :hihi:

Diëtist Sonja Bakker (43) heeft nu vijf maanden een relatie met vastgoedman Barry van Suijdam (44) en woont inmiddels met hem samen in Amsterdam. "Barry's tandenborstel staat naast die van mij", vertelt Bakker woensdag in Story.
"Met Barry naast me heb ik nog nooit zo lekker geslapen. Dus ik wíl ook niet meer alleen slapen", aldus de diëtist.

De diëtist verwacht niet lang in Amsterdam te wonen. "Het is even afwachten wanneer de verbouwing van mijn huis in Bergen klaar is. Die had toch iets meer voeten in de aarde dan ik dacht. Maar op zich heb ik geen haast."
Aan het typen...............
beeertje schreef:
14-02-2018 09:09
Nou, Sonja laat er ook geen gras over groeien. Ze heeft WEDEROM de liefde van haar leven gevonden. Benieuwd hoe lang het deze keer duurt...... :hihi:

Diëtist Sonja Bakker (43) heeft nu vijf maanden een relatie met vastgoedman Barry van Suijdam (44) en woont inmiddels met hem samen in Amsterdam. "Barry's tandenborstel staat naast die van mij", vertelt Bakker woensdag in Story.
"Met Barry naast me heb ik nog nooit zo lekker geslapen. Dus ik wíl ook niet meer alleen slapen", aldus de diëtist.

De diëtist verwacht niet lang in Amsterdam te wonen. "Het is even afwachten wanneer de verbouwing van mijn huis in Bergen klaar is. Die had toch iets meer voeten in de aarde dan ik dacht. Maar op zich heb ik geen haast."
Sjemig :facepalm:
Is ze inmiddels diëtist? Ze is toch gewichtsconsulent.
Overdreven ook om direct te zeggen naast hem heb ik nog nooit zo lekker geslapen.
beeertje schreef:

Wanhopig type als je het mij vraagt..
Demy de Zeeuw gaat trouwen

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... at-trouwen

Tijdens een vakantie in Dubai heeft oud-voetballer Demy de Zeeuw zijn vriendin Danielle ten huwelijk gevraagd. Op Instagram laat een dolgelukkige Demy woensdag weten dat ze ’ja’ heeft gezegd op zijn aanzoek.

De twee verloofden zich al vier weken geleden, maar het stel zag Valentijnsdag als een uitgelezen kans om het nieuws wereldkundig te maken.

Bij een foto van hen samen schrijft Demy: „Ze heeft ja gezegd. Ik prijs me zo gelukkig dat ik jou dag en nacht aan mijn zijde heb. Je bent de meest bijzondere en mooiste vrouw die ik ooit heb ontmoet.”

Het koppel heeft een dochtertje, Roqi. Momenteel is Danielle in verwachting van hun tweede kindje, een jongetje.
Relax we're all crazy, it's not a competition
minnimouse schreef:
12-02-2018 23:53
Wat een soap weer.
Dat lijkt me nou bij uitstek wel iets voor Gordon.
irona schreef:
14-02-2018 23:31
Dat lijkt me nou bij uitstek wel iets voor Gordon.

Ja en dat hij direct iets zegt over zijn dokterseed. Dat maakt dat hij gedreigd heeft zijn carrière te schaden ineens ook geloofwaardiger.
fientje1982 schreef:
15-02-2018 10:38
Ja en dat hij direct iets zegt over zijn dokterseed. Dat maakt dat hij gedreigd heeft zijn carrière te schaden ineens ook geloofwaardiger.
Heel toevallig ook dat hij foto's verwijderd heeft van zijn social media , alle mensen die de roddelrubriek hebben gelezen dat er een rechtzaak aankwam maar die jankerd was niet geinformeerd , nee heel geloofwaardig allemaal.
beeertje schreef:

Nu alleen nog een liefdesbaby ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven