Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 13 februari 2018 om 11:32
8102 schreef: ↑13-02-2018 11:03Verstuur de jassen vanaf schiphol als pakketpost naar de buren![]()
https://www.openingstijden.com/o2049074 ... -schiphol/
dinsdag 13 februari 2018 om 12:03
Maar hoe weet zo'n forum dan dat je autistisch bent want ik kan me niet herinneren dat te hebben moeten opgeven toen ik me registreerde.
dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
Het zal op basis van je gedrag op het forum zijn. Ga je altijd van topic 1 naar 2 naar q28? Welke woorden gebruik je in je reacties. Dat soort dingen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 13 februari 2018 om 15:37
Dit.
Ik ben in een vloek en een zucht op Schiphol. Ik kom met liefde je jas halen hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 13 februari 2018 om 15:39
De moderators kennen hun pappenheimers en communiceren uitstekend met de technische dienst.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 13 februari 2018 om 16:40
Hoe krijgt ze dat zo voor elkaar, en wanneer is dat zwangerschapsverlof nou eens eindelijk afgelopen?Joostisandersgeaard2 schreef: ↑13-02-2018 16:29Een kind van bijna 18 wat niet kan pinnen![]()
En N00R is inmiddels bevallen. Die gaat tegenwoordig met peuter en baby in de auto naar ouders. Wel veel te vroeg!
dinsdag 13 februari 2018 om 16:56
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑13-02-2018 16:01Niet zo'n moeilijk algoritme. Zodra je iets van it weet, dan ben je al verdacht.
Shit, dan ben ik echt zwaar de lul.
dinsdag 13 februari 2018 om 17:13
actieve topics houdt in, waar het laatst in is gereageerd slimmerik.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 13 februari 2018 om 17:26
dinsdag 13 februari 2018 om 17:29
dinsdag 13 februari 2018 om 18:11
Oké, Rik is niet verdacht maar krijgt een diagnose. Van mij. Een dubbele, met veel technische tekentjes erin verwerkt.
Kwadraatautist.
En op Shifty puzzel ik nog, maar die krijgt er ook eentje hoor.
*zoekt symptomen haat-gedoogverhouding/forumfinctiekennisgeheugenverlies in combinatie met het gruwelijke feit manopvrouwenforum op*
De diagnose ligt op het puntje van mijn tong.
Malmetzonderyas is trouwens óók een diagnose. Maar dat valt te genezen: 3.2 week vakantie naar de zo'n moet het wel genezen.
Kwadraatautist.
En op Shifty puzzel ik nog, maar die krijgt er ook eentje hoor.
*zoekt symptomen haat-gedoogverhouding/forumfinctiekennisgeheugenverlies in combinatie met het gruwelijke feit manopvrouwenforum op*
De diagnose ligt op het puntje van mijn tong.
Malmetzonderyas is trouwens óók een diagnose. Maar dat valt te genezen: 3.2 week vakantie naar de zo'n moet het wel genezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 13 februari 2018 om 19:02
Heeft geen handen?Joostisandersgeaard2 schreef: ↑13-02-2018 16:29Een kind van bijna 18 wat niet kan pinnen![]()
En N00R is inmiddels bevallen. Die gaat tegenwoordig met peuter en baby in de auto naar ouders. Wel veel te vroeg!