Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
13-02-2018 10:59
Yasmijn, jas aan! Doe normaal, zeg.
Anders haalt je vriendinnnnnn jullie jassen maar ff op als je geen kluis wil nemen.
:proud:

In de trein is het niet koud :lol:
8102 schreef:
13-02-2018 11:03
Verstuur de jassen vanaf schiphol als pakketpost naar de buren :proud:
https://www.openingstijden.com/o2049074 ... -schiphol/
😂
Solomio schreef:
13-02-2018 10:36
Ben je autistisch?

Ik denk dat ze de pb-functie als eerste voor de autisten in orde gemaakt hebben, omdat die veel meer stress ervaren als dingen niet werken.

Maar hoe weet zo'n forum dan dat je autistisch bent want ik kan me niet herinneren dat te hebben moeten opgeven toen ik me registreerde. :huh:
RikM schreef:
13-02-2018 12:03
Maar hoe weet zo'n forum dan dat je autistisch bent want ik kan me niet herinneren dat te hebben moeten opgeven toen ik me registreerde. :huh:

Het zal op basis van je gedrag op het forum zijn. Ga je altijd van topic 1 naar 2 naar q28? Welke woorden gebruik je in je reacties. Dat soort dingen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Fijne vakantie Yas. Heerlijk naar de zon geniet ervan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fijne vakantie, Yas! :sun:
Life is short. Eat dessert first.
broekrok schreef:
Anders haalt je vriendinnnnnn jullie jassen maar ff op als je geen kluis wil nemen.
Dit.

Ik ben in een vloek en een zucht op Schiphol. Ik kom met liefde je jas halen hoor. :proud:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
RikM schreef:
13-02-2018 12:03
De moderators kennen hun pappenheimers en communiceren uitstekend met de technische dienst.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
13-02-2018 15:39
De moderators kennen hun pappenheimers en communiceren uitstekend met de technische dienst.
Niet zo'n moeilijk algoritme. Zodra je iets van it weet, dan ben je al verdacht.
Een kind van bijna 18 wat niet kan pinnen :facepalm:

En N00R is inmiddels bevallen. Die gaat tegenwoordig met peuter en baby in de auto naar ouders. Wel veel te vroeg!
Joostisandersgeaard2 schreef:
13-02-2018 16:29

En N00R is inmiddels bevallen. Die gaat tegenwoordig met peuter en baby in de auto naar ouders. Wel veel te vroeg!
Hoe krijgt ze dat zo voor elkaar, en wanneer is dat zwangerschapsverlof nou eens eindelijk afgelopen?
broekrok schreef:
Mijnjas bedoel je dan rokbroek?
13-02-2018 16:01
Niet zo'n moeilijk algoritme. Zodra je iets van it weet, dan ben je al verdacht.

Shit, dan ben ik echt zwaar de lul. o_o
shifty schreef:
13-02-2018 16:56
:sarcastic:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik geef 1 reactie in een topic wat verder al maanden stil ligt en het verschijnt meteen bij 'actieve topics' .. is het forum zo uitgestorven inmiddels of was dat altijd al zo?
shifty schreef:
13-02-2018 17:10
Ik geef 1 reactie in een topic wat verder al maanden stil ligt en het verschijnt meteen bij 'actieve topics' .. is het forum zo uitgestorven inmiddels of was dat altijd al zo?
actieve topics houdt in, waar het laatst in is gereageerd slimmerik.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
shifty schreef:
13-02-2018 17:10
Dat was altijd al zo. :there:
Life is short. Eat dessert first.
rosanna08 schreef:
13-02-2018 17:13
actieve topics houdt in, waar het laatst in is gereageerd slimmerik.
Ach zo. Ik dacht altijd dat onder de noemer 'actieve topics' de meest actieve topics te vinden zouden zijn.
Stom van me natuurlijk.
shifty schreef:
13-02-2018 17:28
Ach zo. Ik dacht altijd dat onder de noemer 'actieve topics' de meest actieve topics te vinden zouden zijn.
Stom van me natuurlijk.
beetje, maar ook een andere interpretatie van de term actief
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Weer wat geleerd :blob:
shifty schreef:
13-02-2018 16:56
Haha scherp :biggrin:
Oké, Rik is niet verdacht maar krijgt een diagnose. Van mij. Een dubbele, met veel technische tekentjes erin verwerkt.
Kwadraatautist.

En op Shifty puzzel ik nog, maar die krijgt er ook eentje hoor.
*zoekt symptomen haat-gedoogverhouding/forumfinctiekennisgeheugenverlies in combinatie met het gruwelijke feit manopvrouwenforum op*
De diagnose ligt op het puntje van mijn tong.

Malmetzonderyas is trouwens óók een diagnose. Maar dat valt te genezen: 3.2 week vakantie naar de zo'n moet het wel genezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
13-02-2018 16:29

Heeft geen handen?
Ik weet dat het altijd zo is geweest, maar waarom begint onderhand ELK topic met 'Ik lees al heel lang mee, maar nu...blabla'.. Begin gewoon met je verhaal.
feow schreef:
13-02-2018 18:11
Oké, Rik is niet verdacht maar krijgt een diagnose. Van mij. Een dubbele, met veel technische tekentjes erin verwerkt.
Kwadraatautist.

Nou, mooi is dat. Wat kost dat nou, zo'n diagnose?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven