Centraal Moderatortopic
vrijdag 29 december 2017 om 17:48
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 12 februari 2018 om 13:26
dinsdag 13 februari 2018 om 18:19
Het topic "Opbouwen ad (clomipramine) véél angst" is verwijderd ivm vragen om medisch advies.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 14 februari 2018 om 12:07
donderdag 15 februari 2018 om 11:17
vrijdag 16 februari 2018 om 11:05
zaterdag 17 februari 2018 om 00:22
Beste forummers,
Helaas hebben we te maken met 'bad gateway' meldingen. Deze zijn reeds doorgegeven aan de TD. Voor nu onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Helaas hebben we te maken met 'bad gateway' meldingen. Deze zijn reeds doorgegeven aan de TD. Voor nu onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 17 februari 2018 om 16:24

zondag 18 februari 2018 om 10:33
Tja, je bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. En dus ook met de regel dat je geen topic kan verwijderen en dat alles wat je post door Viva gebruikt mag worden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 februari 2018 om 10:33
Als je leest waarmee je hebt ingestemd zal je zien dat je daar toch mee akkoord bent gegaan.
Vanuit de aantrekkelijkheid van een forum is het ook best logisch
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 18 februari 2018 om 16:18
Het topic "Onvolwassen reacties op elkaar (gaat niet over mij)" is verwijderd ivm teruggekeerde permabanneling.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 18 februari 2018 om 16:21
maandag 19 februari 2018 om 07:31
Spammer
memberlist.php?mode=viewprofile&u=364821
memberlist.php?mode=viewprofile&u=364821
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 19 februari 2018 om 13:10
Het topic: ''Wat is beter als pure seks..''en het topic: ''Wat is beter als pure seks'' is verwijderd ivm spam.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 19 februari 2018 om 14:52
Beste Blue123,blue123 schreef: ↑19-02-2018 13:10Eerste keer dat ik het doe en dat was omdat het momenteel op het forum gewoon K#t is.
Als je op je mob zit, zie je maar een kleine lijst van nieuwe topics en actieve topics, als alles dan vol staat met spam is dat nogal vervelend.
Daarna probeer je toch een topic te openen en krijg je de bad gateway keer na keer.
Alles bij elkaar maakt dat je je niet echt "gehoord"voelt door de mods en je dan mensen krijgt die het gaan melden.
Wij begrijpen jouw probleem. Helaas kunnen wij zelf niet veel aan de bugs en de spam doen. Zodra wij merken dat er spam op het forum staat doen wij ons best om de spam z.s.m te verwijderen. Ook worden alle bugs gemeld bij de technische dienst die er hard aan werkt om de bugs op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 19 februari 2018 om 15:29
Beste IJskoffie,
Wij proberen alle verwijderde topics in het centraal moderator topic te melden. Onze excuses als jij er sommige topics niet vermeld zijn. Wij gaan er beter opletten!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
maandag 19 februari 2018 om 16:44
maandag 19 februari 2018 om 20:37
Beste forummers,
Helaas weten wij ook niet wanneer het gateway probleem is opgelost. We weten alleen dat de TD er mee bezig is. Wij begrijpen dat dit een erg onbevredigend antwoord is op de vraag, maar kunnen er helaas niets aan veranderen....Zodra er duidelijkheid is, zullen we dat zsm melden!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Helaas weten wij ook niet wanneer het gateway probleem is opgelost. We weten alleen dat de TD er mee bezig is. Wij begrijpen dat dit een erg onbevredigend antwoord is op de vraag, maar kunnen er helaas niets aan veranderen....Zodra er duidelijkheid is, zullen we dat zsm melden!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 19 februari 2018 om 23:14
Beste Willem1959,willem1959 schreef: ↑19-02-2018 21:54Hallo. Ik begrijp dat jullie er persoonlijk niets aan kunnen doen maar die joekels van advertenties op de bovenkant van de pagina staan over het stukje met mijn laatst gereageerde topics en zo. Daar kan ik dan niet meer bij.
Mijn vraag is, blijft dat zo, dus is het zo bedoeld? Of pakt het per ongeluk anders uit dan bedoeld?
Als je in de buurt van de Hofstad woont, zullen we het er eens met een kopje koffie over hebben? Je kunt me een PM sturen als je wilt. Oh ja, alleen als je een vrouw bent natuurlijk. En dit is geen hengelen maar zorgzaam zijn. Omdat jullie het zo zwaar te verduren hebben met al die bugs en reclames. Ik ben de rotste niet hoor.
Bedankt voor je aanbod. Helaas kunnen wij als moderators niet sleutelen aan advertenties (en bugs). Wij zullen het probleem neerleggen bij de technische dienst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 20 februari 2018 om 15:06
dinsdag 20 februari 2018 om 17:04
Beste Yasmijn,yasmijn schreef: ↑20-02-2018 15:12Ik wil wat zeggen en eens niet gegumd worden.
Ik heb enige tijd geleden, 2e week van januari jl, een mail gestuurd. Omdat jullie sinds dit drama sinds mei 2017 opriepen dat dat moest. Wat ik onzin vond want eenieder kampt met dezelfde problemen over all. Het zijn grote bugs. Derhalve heb ik nooit de moeite genomen om te mailen. Lost toch niks op individueel.
Ik heb de mail vergezeld laten gaan van een printscreen, hoe mijn pagina eruit ziet op de iPhone. Waar je kunt zien dat ik 48(!!!!!) jaar geleden een topic heb geopend over de abdicatie van Koningin Beatrix. Die staat er now as we speak nog. Als ik hem aanklik: topic niet gevonden.
Het verbazingwekkende is dat ik geen antwoord heb gehad met een mogelijke oplossing. Of een poging daartoe.
Tevens heb ik geen KvO mogen ontvangen.( als je dit niet kent, kopie van ontvangst. In behandeling.)
Ik constateer dat ik genegeerd word en daar vind ik heel veel van.
Kom me niet aan met een antwoord: sorry yasmijn, we hebben je mail niet ontvangen. Daar kom je niet meer mee weg anno de 21e eeuw. Niemand kan meer aankomen met de smoes dat een mail niet ontvangen is.
Neen, ik stuur hem niet opnieuw. De incompetentie en onbeschoftheid van viva slash Sanoma hangt me godsgruwelijk de keel uit.
Miljoenen websites wereldwijd tot in Papoea Nieuw Guinea aantoe werken perfect. Behalve het vivaforum in Nederland. En het gekke is dat andere Nederlandse websites van Sanoma wel goed werken.
Wat gaat hier verkeerd?
Bedankt voor het melden van de bug, wij gaan het doorgeven aan de technische dienst. Verder wordt er hard aan gewerkt om het forum te verbeteren, zodat het forum uiteindelijk weer net zo goed werkt als de websites van Papoea Nieuw Guinea.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
dinsdag 20 februari 2018 om 19:20