Centraal Moderatortopic
vrijdag 29 december 2017 om 17:48
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 6 februari 2018 om 13:17
Roggenbrood schreef: ↑06-02-2018 13:06Mods, ik krijg vandaag geregeld de 502 Bad Gateway. De pagina verversen lost het weer op, maar dit heb ik al een hele tijd niet gezien.
Hier ook.
*mompelt iets van regen en drup*
dinsdag 6 februari 2018 om 13:20
Zelfde hier.Roggenbrood schreef: ↑06-02-2018 13:06Mods, ik krijg vandaag geregeld de 502 Bad Gateway. De pagina verversen lost het weer op, maar dit heb ik al een hele tijd niet gezien.

dinsdag 6 februari 2018 om 15:21
Beste forummers,
Helaas heeft het forum vandaag regelmatig last van een netwerkfout. Er wordt hard gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Helaas heeft het forum vandaag regelmatig last van een netwerkfout. Er wordt hard gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

woensdag 7 februari 2018 om 07:17
Beste mod, zou ik nog antwoord kunnen krijgen op bovenstaande vraag die ik vijf dagen geleden gesteld heb? Hartelijk dank!Tijdschriftenverslindster schreef: ↑02-02-2018 04:54Bedankt voor je reactie. Wat ik me afvraag is hoe jullie dan nagaan of het een terugkerende permabanneling betreft. Doen jullie alleen een IP-check of controleren jullie ook op inhoud? In dat laatste geval heb ik nl. al meerdere keren meegemaakt dat de inhoud letterlijk gelijk was uit topic van permabanneling en topic onder nieuwe nick en dat hier vervolgens ook niets mee werd gedaan.

woensdag 7 februari 2018 om 07:29
Mijn vragen zijn niet verwijderd wegens offtopic, maar ik krijg ook geen antwoord. Sta ik misschien onder jullie negeer?
Dit is trouwens dezelfde forummer als de gepermabande Nicole. Waarom mag ze hier weer gewoon meeschrijven na een permaban?
woensdag 7 februari 2018 om 07:43
Tr0tter zij vinden blijkbaar van niet...

woensdag 7 februari 2018 om 07:53
Dan moeten ze de onderwerpen, de levensloop, de opleiding, de denkbeelden en de schrijfstijl van 'beide' forummers eens vergelijken...

woensdag 7 februari 2018 om 08:09
Tijdschriftenverslindster schreef: ↑07-02-2018 07:17Beste mod, zou ik nog antwoord kunnen krijgen op bovenstaande vraag die ik vijf dagen geleden gesteld heb? Hartelijk dank!
Daar gaan ze natuurlijk geen antwoord op geven, permabannelingen lezen hier ook he, je wilt ze niet vertellen waar allemaal op gecontroleerd wordt lijkt me

woensdag 7 februari 2018 om 09:42
Beste forummers,
wij kunnen inderdaad geen verdere uitleg geven over onze controle van terugkerende forummers met een perma.
Wij willen graag zo zeker mogelijk zijn van onze zaak. Dat betekent dat wij over het algemeen meer informatie nodig hebben voordat we een conclusie trekken en dat heeft soms tijd nodig.
Wij willen niet dat 'onschuldige' forummers de dupe worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
wij kunnen inderdaad geen verdere uitleg geven over onze controle van terugkerende forummers met een perma.
Wij willen graag zo zeker mogelijk zijn van onze zaak. Dat betekent dat wij over het algemeen meer informatie nodig hebben voordat we een conclusie trekken en dat heeft soms tijd nodig.
Wij willen niet dat 'onschuldige' forummers de dupe worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 7 februari 2018 om 11:34
Beste Tr0tter,
eigenlijk is het antwoord op al je vragen hetzelfde. Wij willen 100% zeker van onze zaak zijn. We verzamelen zvm informatie om vervolgens de juiste beslissing te maken. Soms hebben wij meer tijd nodig dan jullie om zeker van onze zaak te zijn.
Het staffen en het delen van informatie helpt ons dus enorm hierbij. Het kan alleen zo zijn dat bij ons het kwartje wat later valt
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
eigenlijk is het antwoord op al je vragen hetzelfde. Wij willen 100% zeker van onze zaak zijn. We verzamelen zvm informatie om vervolgens de juiste beslissing te maken. Soms hebben wij meer tijd nodig dan jullie om zeker van onze zaak te zijn.
Het staffen en het delen van informatie helpt ons dus enorm hierbij. Het kan alleen zo zijn dat bij ons het kwartje wat later valt

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 7 februari 2018 om 14:38
Je kan ons altijd mailen: forum@viva.nl
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

woensdag 7 februari 2018 om 14:47
Er zijn er nog wel meer.

woensdag 7 februari 2018 om 18:02

woensdag 7 februari 2018 om 20:08
Zouden jullie aan de titel van dit topic geen spoilers willen toevoegen? Hartelijk dank! entertainment/curvy-supermodel/list_mes ... #p28120664
zaterdag 10 februari 2018 om 17:11
zaterdag 10 februari 2018 om 19:34
zondag 11 februari 2018 om 00:46
'Erectiestoornis na een ongeluk' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.
We zijn momenteel bezig met de spam te verwijderen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
We zijn momenteel bezig met de spam te verwijderen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
zondag 11 februari 2018 om 16:01
De volgende topics zijn verwijderd ivm te jonge TO:
-Leeftijdsverschil 14 en 17
-Vriend al klaar voor seks en ik nog niet
-Zijn penis past niet
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
-Leeftijdsverschil 14 en 17
-Vriend al klaar voor seks en ik nog niet
-Zijn penis past niet
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva