datingcoach - tim veninga

17-04-2016 10:45 54 berichten
Hoi,

Heeft iemand ervaring met boeken / tips van dating coach tim veninga?

Dit zou kennelijk een gekende datingcoach zijn en ik krijg er telkens in mijn spam email box emails van allerlei dating tips van hem.

Was wel benieuwd wat die persoon dan echt voor goede tips & tricks heeft?

Groeten,

Wolke
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
17-04-2016 10:45
Hoi,

Heeft iemand ervaring met boeken / tips van dating coach tim veninga?

Dit zou kennelijk een gekende datingcoach zijn en ik krijg er telkens in mijn spam email box emails van allerlei dating tips van hem.

Was wel benieuwd wat die persoon dan echt voor goede tips & tricks heeft?

Groeten,

Wolke
1,5 jaar geleden zijn cursussen beginnen kopen. zelf een persoon met asperger, toen in depressie en insomnia, semi-dood lichaam, straatarm, schoolverlater en uitgebuit zwart werker in marginale club. Nu 1,5 jaar later: verre van perfect

Maar ..

Nu heb ik een open relatie met 2 super mooie vrouwen die ik respecteer en hun eigen vrijheid geef en zo om de 2-3 weken eens zie . Heb minimum zo'n 20 meisjes tussen de 20 en de 30 op facebook die me dagelijks berichtjes sturen, bezoeken of foto's liken. Heb eindelijk sinds 2 maand een normalere deftige job met wat regelmaat. Heb een afgetraind, niet overdreven body building lichaam met joekels van schouders, ben creatief en productief daarnaast, en als iets slecht of minder loopt kom ik er door een mentale en fysieke logica na 2 weken weer dubbel zo sterk uit.
Koop het en je ziet het
Ik heb van hem wat meer geleerd over hoe mannen soms anders zijn dan vrouwen en waarom ze zich soms onbegrijpelijk gedragen ! Ik vind het wel handig en het heeft mijn relatie verbeterd ! Maar ik lees de info op zijn blogs , hoef ik zijn hoofd en stem niet te horen
lalalila schreef:
13-02-2018 22:14
Ik heb van hem wat meer geleerd over hoe mannen soms anders zijn dan vrouwen en waarom ze zich soms onbegrijpelijk gedragen ! Ik vind het wel handig en het heeft mijn relatie verbeterd ! Maar ik lees de info op zijn blogs , hoef ik zijn hoofd en stem niet te horen
Grappige manier om iets over mannen te leren maar TIm maakt jouw kachel dus niet aan :)
Persoonlijk vind ik dat hij wel nuttige tips heeft....zou zeker zijn artikelen eens lezen....even los van de ‘spam’ berichten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven