Iets stoms gedaan!!!!

25-02-2009 16:57 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah, kan mezelf wel voor mijn kop slaan! Ik heb in de email van mijn vriend gekeken en mail zien staan van hem en zijn ex (van 12 jaar geleden) en gelezen dat hij nog steeds gevoelens voor haar heeft, ondanks mijn relatie met hem!!!!!!!!!!!!!!

Ohhhhhhhhhh ik baal hier zo van dat ik dit weet! Hij ziet haar niet meer, heeft alle contact met haar verbroken en wil hier niets mee, volgens zijn mail, maar voel me er wel erg kut onder dat ik dit weet! Moet ik het er met hem over hebben? Liefst wil ik dat wel, zodat dit niet tussen ons in komt te staan, maar wat haal ik overhoop??????

Graag jullie reactie...
Beste TO,

Ben blij dat je erachter bent gekomen! Anders had je het veel later pas geweten. Het is niet normaal dat hij aan andere vrouwen schrijft dat ie ze leuk vind.

Het zegt ook wel wat over jullie relatie....als hij heel verliefd zou zijn zou hij zoiets niet mailen denk ik...zou hem zeker confronteren.
o, sorry..ik lees nu pas dat je het al weet...misschien moest het zo zijn, die email. Hoogzwanger? Het komt wel goed, hoe dan ook..laat hem duidelijkheid geven en er voor je zijn de komende periode....hij is diegene die nu extra liefde moet tonen.
Veel sterkte ermee, echt knap van je dat je het gesprek met hem bent aangegaan. Probeer jezelf niet helemaal te verliezen in je rotgevoel, bedenk dat hij voor jou heeft gekozen, 9 jaar geleden en nu weer, en dat dat heel veel zegt.
Thanks allemaal voor jullie reacties, had ik echt even nodig. Hoop dat ik me snel wat beter voel, ik probeer ook te relativeren maar het is zo moeilijk...

Ben nu ook helemaal kapot, scheelt dat ik met zwangerschapsverlof ben... Duik dus lekker mijn bedje in.
Gelijk heb je. Denk goed aan jezelf en je ongeboren kindje hoor want die zijn het belangrijkst. Je zou dit soort problemen helemaal niet moeten hebben in je zwangerschap.
volgens mij heb je altijd nog wel gevoelens voor je ex, het is immers iemand waar je een relatie mee hebt gehad. maar hij wil er niks mee, dus niks aan het handje. En jij moet nooit meer in zijn spullen gaan rommelen
Hoezo kan je hem niet meer vertrouwen? hij heeft toch niks gedaan? Hij kan jou niet vertrouwen want jij rommelt in zijn spullen
Hij heeft gezoend met zijn ex en erover gelogen...mwah, vind ik een aardige vertrouwensbreuk ja
quote:meds schreef op 26 februari 2009 @ 13:21:

Hoezo kan je hem niet meer vertrouwen? hij heeft toch niks gedaan? Hij kan jou niet vertrouwen want jij rommelt in zijn spullenWat een onzin!!! Als je samenwoont of een relatie hebt dan kun je er niet onderuit om in elkaars spullen te rommelen. Mijn man heeft echt niets voor mij geheim en ik niet voor hem. Mensen die alles apart van elkaar willen die hebben geheimen en geheimen breken een relatie, altijd.
quote:isabon schreef op 26 februari 2009 @ 13:29:

Hij heeft gezoend met zijn ex en erover gelogen...mwah, vind ik een aardige vertrouwensbreuk jaEens. Het vertrouwen van jou naar hem toe zal wel tot het nulpunt gedaald zijn. Ik vraag me af of je hem ooit nog helemaal zult vertrouwen. Als vertrouwen de basis van jullie relatie is, dan denk ik dat er geen basis meer is.
Hoi Cas,

Ook al zou je seksleven in een dip zitten (gek he, met een kleine en 1 op komst) dan is dat nog geen reden om maar te gaan zoenen met een ander. Ik zou persoonlijk mijn vriend de deur wijzen als hij is vreemdgegaan (voor mij is zoenen vreemdgaan, veel prostituees zoenen niet eens omdat het te intiem zou zijn!) ook al ben ik zwanger. Misschien is jouw vriend iemand die er maar eens achter moet komen wat hij mist als het er niet meer is.......
quote:meds schreef op 26 februari 2009 @ 13:21:

Hoezo kan je hem niet meer vertrouwen? hij heeft toch niks gedaan? Hij kan jou niet vertrouwen want jij rommelt in zijn spullen

Kom op zeg, wat een achterlijke reactie. Hij heeft gezoend met een ander, hij spreekt uit gevoelens te hebben voor- én naar een ánder (ipv dat ie tegen z'n partner uitspreekt dat er iets mis is)

TO zocht een gezamenlijke email, ze zat dus met zijn medeweten in zijn mailbox. En nee, hij zal niet blij zijn dat zij die mail heeft gelezen, dat is ook niet netjes... maar TO laat duidelijk merken dat ze wel weet dat het niet goed is om zijn mails te lezen, maar dat lijkt me niet de kern van het probleem/de situatie.

(alhoewel ik nooit zo snap waarom daar zo panisch over gedaan wordt. Het kan me echt helemaal niets schelen als mijn vriend in mn mailbox kijkt, heb helemaal niets te verbergen voor hem. Hij zegt ook vaak genoeg als ik achter de pc zit: kijk ff of ik nog mail heb! Heel normaal vind ik dat! Zelfde geldt voor smsjes, als ik een smsje krijg en mn gsm ligt bij hem in de buurt dan leest hij ook even voor van wie ik een sms krijg.

En als er iets niet goed is in onze relatie, dan zou ik dat met hem bespreken, en geen stiekeme mails naar anderen sturen)
[quote]Blug1000 schreef op 26 februari 2009 @ 14:23:

Hoi Cas,

Ook al zou je seksleven in een dip zitten (gek he, met een kleine en 1 op komst) dan is dat nog geen reden om maar te gaan zoenen met een ander. Ik zou persoonlijk mijn vriend de deur wijzen als hij is vreemdgegaan (voor mij is zoenen vreemdgaan, veel prostituees zoenen niet eens omdat het te intiem zou zijn!) ook al ben ik zwanger. Misschien is jouw vriend iemand die er maar eens achter moet komen wat hij mist als het er niet meer is.......[/quote]

Is dit je advies naar haar? Meen je dit nu echt?

Even relativeren hoor, waar hebben we het in godesnaam over. Een zoen! Heel lullig, maar toch wel over heen te stappen???
2x achter je rug om afspreken met ex, zoenen met haar (zal vast wel meer gebeurd zijn) en ook in de vriendengroep een vriendin met andere ogen bekijken en daar direct gevoelens voor ontwikkelen (al dan niet alleen sexueel) en dat terwijl je vrouw zwanger is van jullie tweede kind. Ik zou zeggen dat is het begin van het einde
Gelukkig merk bij mezelf ik het daar niet mee eens te zijn Blug

Ik denk dat dit het begin is van een tijd waarin hij heeeeeeeel hard aan zichzelf moet werken. Deze dingen zijn een signaal geweest die hij voor zichzelf niet heeft willen horen en heeft weggestopt. (kan even niet meer een normale zin formuleren). Daar moet en wil hij echt wat mee. Hij was er ook al mee bezig maar realiseerde zich niet (of wilde zich niet realiseren) dat dit ook in zijn relatie met mij doorwerkt.

Feit blijft dat mijn vertrouwen in hem weg is en ik dat wel erg belangrijk vind in een relatie (net als communiceren). Ik kan en wil een relatie van 9 jaar niet weggooien hiervoor en denk dat dit een start moet zijn van een grote verandering in hem. Daarin wil ik hem graag steunen, ik hou gewoon van hem!

Ik denk dat het vertrouwen weer moet groeien, al weet ik niet hoe. En dat maakt me verdrietig en boos. I'll get over it...ooit.
Tuurlijk cas, en als hij zijn best doet dan komt dat vertrouwen voor jouw er wel weer. Maar bijna 2 kids en 9 jaar samen etc. dan ga je niet zomaar iemand de deur wijzen. Dan praat je en doe je je best weer voor elkaar, en soms moet dan de tijd er weer overheen gaan. Na een tijd zie je dingen ook weer anders. Het is zwaar kut en noem het nog maar anders maar echt niet hopeloos!

En soms zie je op dit soort momenten ook je eigen tekort- komingen, en kan je samen er aan werken.
Waarom zijn veel mannen klootzakken om net in die periode zoiets als vreemdgaan te ondernemen wanneer hun vrouw zwanger is of b.v. een zeer ziek familielid heeft....wat een timing!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven