Mannen die 'ziek' zijn....pfff zo vermoeiend...

24-02-2009 23:08 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik moet even lekker zeiken hoor....

Sinds dit weekend ben ik al niet lekker..flink verkouden, keelpijn, koorts...jullie kennen het wel. Op een heel klein beetje jammeren na heb ik mij erg goed gehouden.

Nu heeft mijn man er altijd al een handje van gehad om bij het kleinste kuchje/snotje al te gaan lopen jammeren dat hij 'ziek' is. Waarop ik altijd geirriteerd roep: 'je bent niet ziek je voelt je alleen niet zo lekker...!'

Nu hoor ik hem de laatste twee dagen al demonstratief kuchen en moeilijk slikken...dus ik voelde hem al een beetje aankomen. Zitten we vanmiddag in de auto zegt hij: "Ik voel mij echt niet goed...voel me gewoon helemaal slap worden...en mijn keel doet zo'n pijn..ik durf haast niet te slikken..." Nou sorry hoor, daar kan ik echt niet tegen! Ik kan natuurlijk niet in zijn lichaam kijken en misschien voelt hij zich echt rot, maar het is de manier waarop.....

De mannen van mijn vriendinnen hebben er ook een handje van.

Hoe komt dat toch dat veel (niet alle...!) kerels zo ontzettend kleinzerig zijn?
quote:Ysabel schreef op 25 februari 2009 @ 15:53:

Ben dus benieuwd of de 'kleinzerige mannen' uit dit topic dus ook altijd zo extreem verwend zijn door mams en de 'stoere kerels' dus niet.Hier kon wel eens veel waars in zitten
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Haha, heeeel herkenbaar..

op de momenten dat ze elkaar de hersens inslaan op het voetbalveld dan wordt daar stoer over gepraat… maar oh wee als ze een snotneus hebben, dan zijn ze zoooooo zielig.
Tja ze zeggen wel eens dat als mánnen kinderen moesten baren, het menselijk ras allang was uitgestorven...
Pas ergens gelezen dat vrouwen veel erger zijn? Het was geen mannentijdschrift by the way.
Volgens mij zijn ook vrouwen veel erger.

Kijk alleen maar eens hier op het forum ongelofelijk wat een gezeur af en toe. Wel heel vermakelijk, maar wel gezeur hoor.

Ik ben niet zo goed in ziek zijn, ga (geloof ik) niet écht zeuren, maar wordt gewoon heeeel erg chagerijnig en je moet me maar vooral met rust laten. Over een paar dagen kruip ik wel weer mijn hol uit. Summerman laat zich dan tenminste wat aanleunen. Die kun je dan nog vertroetelen. Vind ik dan ook best leuk, aangezien het zo sporadisch is. (laat het hem maar niet lezen)
Computer says nooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven