Telefoon uit

14-02-2018 22:41 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2019 17:50
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
75.10% gewijzigd
Kan het ook nog zijn dat de storing bij jou zat? Misschien nog een appje sturen? Gewoon met alleen 'Hoe is het? Gaat het nog door zondag?'
Als je zijn foto nog ziet ben je niet geblokkeerd.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Vlammetje schreef:
16-02-2018 10:18
Dat dacht ik dus ook. Maar iemand anders in dit topic zei dat dat tegenwoordig dus blijkbaar niet meer zo is?
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:42
87.50% gewijzigd
Vivavandaag schreef:
16-02-2018 10:21
Dat weet ik niet. Iemand die belde via whats app kreeg verbinding, al werd er niet opgenomen ... Maar dan heb je wel bereik dus...
Via whatsapp kun je altijd bellen... zelfs als diegene geen bereik heeft. Dan gaat hij altijd over. Dus dat zegt niks.
Vlammetje schreef:
16-02-2018 10:18
Kan het ook nog zijn dat de storing bij jou zat? Misschien nog een appje sturen? Gewoon met alleen 'Hoe is het? Gaat het nog door zondag?'
Nee hoor, klopt niet, je blijft de foto zien. Bij WhatsApp willen ze dat je 'ongemerkt ' iemand kan blokkeren. De ander ziet nog steeds je foto, enkel zie je het niet als die wordt aangepast. Je ziet de online status niet meer van de ander maar die kan sowieso uitgeschakeld worden en je krijgt maar 1 vinkje.
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:43
79.41% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:44
88.38% gewijzigd
Het laatste gesprek was gewoon leuk?
Echt wel heeeel raar hoor...
Gewoon bellen
Zou wel super flauw zijn als hij jou geblokkeerd heeft...
redbulletje schreef:
16-02-2018 10:31
Gewoon bellen
Nou dat dacht ik zojuist ook, wat een gedoe zeg. Tis een ex, je kent hem. Dan weet je het in ieder geval zeker ipv dit maffe gedoe.
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:44
93.35% gewijzigd
Sjaantje37 schreef:
16-02-2018 10:34
Nou dat dacht ik zojuist ook, wat een gedoe zeg. Tis een ex, je kent hem. Dan weet je het in ieder geval zeker ipv dit maffe gedoe.
Maar ze kreeg de voicemail geloof ik.
eenmeisje1993 schreef:
16-02-2018 10:35
Maar ze kreeg de voicemail geloof ik.
Ze belde ook anoniem
Maar hij ging dus wel gewoon over?
Dan zou ik ook gewoon bellen met je eigen nummer. Ben je er tenminste vanaf.
Ik heb ook eens gehad dat een berichtje niet afgeleverd werd. Zat ergens een storing blijkbaar. Maar ik zag hem dus wel elke keer online komen.

Ik zou er nog 1 berichtje aan wagen. Gewoon heel luchtig en dan afwachten wat dat doet.
En zo heb je al drie dagen verneukt door alleen maar bezig te zijn met een ex uit het verleden waar je een keer mee zou afspreken alleen maar omdat je een paar dagen een leuk WA contact hebt gehad.

Zou je niet gewoon lekker verder gaan met je leven en een dikke vinger voor deze gast ipv zo wanhopig afhankelijk onafscheidelijk met je telefoon te wachten op een teken van leven van hem?
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:45
85.23% gewijzigd
eenmeisje1993 schreef:
16-02-2018 10:38
Maar hij ging dus wel gewoon over?
Dan zou ik ook gewoon bellen met je eigen nummer. Ben je er tenminste vanaf.
Ja toch?!
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:46
90.10% gewijzigd
Vivavandaag schreef:
Vreselijk! Meer dan maf! Als hij dit topic aan had gemaakt, zou ik bang worden. Ik weet ook niet waarom ik zo reageer, ligt niet in mijn aard... Ik kan hem zeker bellen, daar is niets raars aan, maar als hij contact wilde, zou hij toch zelf bellen? Hij is nu in het buitenland en daar wil ik hem sowieso niet bellen... Misschien dit weekend... Ik twijfel nog...
Als hij jou belangrijk genoeg had gevonden dan had je nu wel iets gehoord. Het is zaterdag. Je zou morgen een afspraak met hem hebben.

Zou inderdaad bij jezelf ten rade gaan waarom jij je zo gedraagt
Wouw ik snap je irritaties maar vind ook dat je enorm door draaft momenteel.
Vivavandaag schreef:
Hij is nu in het buitenland en daar wil ik hem sowieso niet bellen... Misschien dit weekend... Ik twijfel nog...
Heeft hij een buitenlandse telefoonkaart in gebruik nu?
Maar aan de andere kant, als hij ook zo uitkeek naar 'n herkansingsdate zou hij wel bereikbaar voor je zijn.
Sjaantje37 schreef:
En zo heb je al drie dagen verneukt door alleen maar bezig te zijn met een ex uit het verleden waar je een keer mee zou afspreken alleen maar omdat je een paar dagen een leuk WA contact hebt gehad.

Zou je niet gewoon lekker verder gaan met je leven en een dikke vinger voor deze gast ipv zo wanhopig afhankelijk onafscheidelijk met je telefoon te wachten op een teken van leven van hem?
Dat was ze ook van plan. Maar toen gingen wij in het topic doorvragen en haar vertellen dat ze moest gaan bellen en appen xD
Als iemand jou blokkeert zie je diens foto niet meer. Dus je bent niet geblokkeerd.
Moeilijk gedoe zeg. Bel gewoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven