Telefoon uit

14-02-2018 22:41 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2019 17:50
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
75.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:06
88.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Neeee ik ga nog steeds voor een goede afloop! Telefoon kwijt, rillend vd koorts in bed, enz.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:07
84.17% gewijzigd
Hè wat jammer! Ga je nog wel zaterdag een mailtje sturen? Of even bij iemand checken dat hem niets is overkomen? (onwaarschijnlijk, ik weet het, maar het is hier wel een keer voorgekomen dat dat idd de uitleg was).
Alle reacties Link kopieren
Wat raar! Zo abrupt. En jammer ook. Zou je echt niet even een mail sturen?
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er nog niets afgesproken was, zou ik gewoon niets doen. Als hij weer bereik heeft komen je berichtjes aan en ziet hij je gemiste oproep. Hoor je niets, dan gaat het over. Na berichtjes en een per-ongeluk-oproep zou ik niet ook nog eens gaan mailen, dat wordt wel erg veel...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Enige manier om duidelijkheid te krijgen is door het hem te vragen. Nu blijft het in je hoofd spoken
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:07
91.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:07
81.97% gewijzigd
Ja, ik snap het. (Toch had je hem niet kunnen bellen als je geblokkeerd was denk ik, dus ik denk nog steeds iets anders aan de hand.)

Maar ja, de afspraak voor zondag stond, dus het is helemaal niet raar als je morgen nog even zou peilen hoe de vlag hangt. Als ie er geen zin meer in heeft, kan ie dat ook netjes aangeven. En dan is ie weer in het land toch?
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:08
86.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar hij heeft dus al wel eerder een dag of twee niks laten horen, ....was je toen ook zo van slag? Of voelt het deze keer anders?
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:08
88.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:09
92.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vivavandaag schreef:
16-02-2018 09:24
Ja, toen ook. Het ligt echt bij mij. Ik heb dat normaal niet, ben heel relaxed. Ik vind het nu in zoverre anders dat we al wéken dagelijks appen, dan kun je eigenlijk niet zomaar stoppen, vind ik.
Als het al eerder gebeurd is, dan neemt hij misschien vanzelf wel weer contact op. Blijft natuurlijk wel vreemd.
Ik herken het wel hoor. Ik reageer normaal ook niet zo, maar dat had ik ook bij een man die ik echt leuk vond. Dan vindt je jezelf echt ook vervelend. Vind het wel goed dat je zelf zegt dat je reactie overdreven is en het daardoor loslaat. Ik ben onderhand wel benieuwd waarom zo abrupt, vandaar dat ik vroeg of je hem niet toch zou mailen. Maar je hebt gelijk, had hij ook zelf kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:10
89.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nu wel spannend worden, hoor.

Maar als je belt, dan hoor je: deze telefoon heeft geen bereik.
Dat betekent toch niet dat hij je geblockt heeft. Want je kunt nog gewoon bellen als hij je geblockt heeft op de app.
(Tenminste, als je normaal belt, en niet via Whatsapp)
Alle reacties Link kopieren
Vivavandaag schreef:
16-02-2018 09:21
Ik belde anoniem en dan kun je altijd bellen, ook als je geblokkeerd bent :shame:
.
Heb je er erg in dat veel mensen een anonieme oproep per definitie al niet aannemen ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:10
90.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:11
82.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar, het kan toch zijn dat zijn telefoon kapot/verloren is?
Maarja.. dan zou je denken dat hij zou mailen..
Niet alle mensen denken daaraan weet ik uit ervaring xD
MarindaH schreef:
16-02-2018 09:15
Ja, ik snap het. (Toch had je hem niet kunnen bellen als je geblokkeerd was denk ik, dus ik denk nog steeds iets anders aan de hand.)
Ze heeft anoniem gebeld zegt ze, denk niet dat dit via WA mogelijk is?
Vivavandaag schreef:
16-02-2018 09:09
Oh, komen notificaties van gemiste oproep later wel binnen bij geen bereik? Ik hoopte van niet... :shame: Ik heb 1 appje gestuurd wat niet is aangekomen en mijn oproep was anoniem. De per - ongeluk-oproep is snel genoeg afgebroken om iets achter te laten. Hij had ook kunnen bellen of sms'en. Hij heeft echt wel mobiel- en internetbereik gehad de afgelopen dagen. Misschien heeft hij whats app niet geopend/ verwijderd? Ik zie hem ook niet meer online. Of ben ik geblokkeerd ( maar zie nog wel de foto). Of is gewoon 1 appje niet aangekomen? Ik ben er teveel mee bezig en daarom laat ik het los...
Bij geen bereik krijg je nadien gewoon de meldingen binnen zodra je wel bereik hebt.
Heb je iemand geblokkeerd dan krijg je niets binnen.
Je ziet nog steeds de foto van iemand die jou geblokkeerd heeft, je ziet het enkel niet wanneer de profielfoto gewijzigd wordt.

Als hij mobiel bereik heeft gehad maar jouw berichtje is niet afgeleverd dan vrees ik dat je geblokkeerd bent? Een beetje kinderachtig vind ik.
Heel vervelend is dit. Benieuwd of je hem nog gaat horen.
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:09
89.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dus als je een bericht stuurt via whatsapp met een andere telefoon komen er wel 2 vinkjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven