Telefoon uit
vrijdag 16 februari 2018 om 08:45
Aangezien er nog niets afgesproken was, zou ik gewoon niets doen. Als hij weer bereik heeft komen je berichtjes aan en ziet hij je gemiste oproep. Hoor je niets, dan gaat het over. Na berichtjes en een per-ongeluk-oproep zou ik niet ook nog eens gaan mailen, dat wordt wel erg veel...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
vrijdag 16 februari 2018 om 09:15
Ja, ik snap het. (Toch had je hem niet kunnen bellen als je geblokkeerd was denk ik, dus ik denk nog steeds iets anders aan de hand.)
Maar ja, de afspraak voor zondag stond, dus het is helemaal niet raar als je morgen nog even zou peilen hoe de vlag hangt. Als ie er geen zin meer in heeft, kan ie dat ook netjes aangeven. En dan is ie weer in het land toch?
Maar ja, de afspraak voor zondag stond, dus het is helemaal niet raar als je morgen nog even zou peilen hoe de vlag hangt. Als ie er geen zin meer in heeft, kan ie dat ook netjes aangeven. En dan is ie weer in het land toch?
vrijdag 16 februari 2018 om 09:29
Als het al eerder gebeurd is, dan neemt hij misschien vanzelf wel weer contact op. Blijft natuurlijk wel vreemd.Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 09:24Ja, toen ook. Het ligt echt bij mij. Ik heb dat normaal niet, ben heel relaxed. Ik vind het nu in zoverre anders dat we al wéken dagelijks appen, dan kun je eigenlijk niet zomaar stoppen, vind ik.
Ik herken het wel hoor. Ik reageer normaal ook niet zo, maar dat had ik ook bij een man die ik echt leuk vond. Dan vindt je jezelf echt ook vervelend. Vind het wel goed dat je zelf zegt dat je reactie overdreven is en het daardoor loslaat. Ik ben onderhand wel benieuwd waarom zo abrupt, vandaar dat ik vroeg of je hem niet toch zou mailen. Maar je hebt gelijk, had hij ook zelf kunnen doen.
vrijdag 16 februari 2018 om 09:59
vrijdag 16 februari 2018 om 10:02
.Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 09:21Ik belde anoniem en dan kun je altijd bellen, ook als je geblokkeerd bent![]()
Heb je er erg in dat veel mensen een anonieme oproep per definitie al niet aannemen ?
Niet geschoten is altijd mis
vrijdag 16 februari 2018 om 10:15
Bij geen bereik krijg je nadien gewoon de meldingen binnen zodra je wel bereik hebt.Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 09:09Oh, komen notificaties van gemiste oproep later wel binnen bij geen bereik? Ik hoopte van niet...Ik heb 1 appje gestuurd wat niet is aangekomen en mijn oproep was anoniem. De per - ongeluk-oproep is snel genoeg afgebroken om iets achter te laten. Hij had ook kunnen bellen of sms'en. Hij heeft echt wel mobiel- en internetbereik gehad de afgelopen dagen. Misschien heeft hij whats app niet geopend/ verwijderd? Ik zie hem ook niet meer online. Of ben ik geblokkeerd ( maar zie nog wel de foto). Of is gewoon 1 appje niet aangekomen? Ik ben er teveel mee bezig en daarom laat ik het los...
Heb je iemand geblokkeerd dan krijg je niets binnen.
Je ziet nog steeds de foto van iemand die jou geblokkeerd heeft, je ziet het enkel niet wanneer de profielfoto gewijzigd wordt.
Als hij mobiel bereik heeft gehad maar jouw berichtje is niet afgeleverd dan vrees ik dat je geblokkeerd bent? Een beetje kinderachtig vind ik.
Heel vervelend is dit. Benieuwd of je hem nog gaat horen.