Telefoon uit
vrijdag 16 februari 2018 om 13:59
Dit!!vivapimpelmees schreef: ↑16-02-2018 10:43Als iemand jou blokkeert zie je diens foto niet meer. Dus je bent niet geblokkeerd.
100% zeker.
Of het moet ineens een van de aller aller nieuwste updates zijn
En TO, ik zou zelf geen contact meer opnemen.
Daar zou ik me dan echt tegoed voor voelen en ga niet achter iemand zijn kont aanlopen.( staat ook enorm wanhopig )
Als hij contact wilt, zoekt hij die wel met jou.
vrijdag 16 februari 2018 om 14:02
Daarom zeg ik ook... ik heb het ook een beetje losgelaten.Tampaxropeje schreef: ↑16-02-2018 13:59Het wordt dan echt niks tussen jullie als je zo op je tenen loopt. Als het wat wordt met een man dan weet je dat. Dat voel je. Dat is geen proces van weken ingewikkeld doen, krampachtig gedrag en onzeker zijn. Je bent geen 16 meer.
Maar laten we mijn topic niet naar hier verplaatsen
vrijdag 16 februari 2018 om 15:01
Ook al heeft hij geen bereik (al dágen niet), ook al kan zijn telefoon niet meer bellen, ook al heeft hij je niet geblokkeerd. Hij kan nog wel aan jouw nummer komen (ook als zijn telefoon stuk is, dan is het gewoon sim-kaart overzetten, en zelfs toen mijn telefoon gestolen was, kon ik via provider wel al mijn contacten terughalen)Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 14:34Eens, daarom wil ik geen contact opnemen. Ik ga niet achter iemand aanlopen. Maar als ik niet geblokkeerd ben en hij heeft geen bereik, is er misschien iets met zn telefoon? En kán hij geen contact opnemen. Kleine kans hoor...
Met andere woorden, sorry, je kunt echt heel veel redenen bedenken, maar feit is dat hij niet (genoeg) geïnteresseerd / gemotiveerd is.
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
vrijdag 16 februari 2018 om 15:03
Dat kan ook, maar dan zou ik dat wel aangeven bij degene die ik belangrijk vind. Heb laatst ook week zonder bereik gegeven en heb dit ook even laten weten zodat mensen zich geen zorgen hoeven te maken. Kennelijk is TO niet zijn prioriteit. @TO goed dat je er niet achter aan gaat. Komt vanzelf wel weer boven water, en zo niet dan weet je ook genoeg.MinionX schreef: ↑16-02-2018 14:58mijn beste vriend en scharrel zit ook vaak in het buitenland en is ook wel eens van de een op de andere dag qua telefoon van de aardbodem verdwenen. Reden: zat in een gebied zonder bereik ( woestijn ) , of ergens in de bergen.
Kwam vanzelf na 2 weken weer bovendrijven. Kreeg nog wel een berichtje via de sms ergens halverwege dat hij 0,1 % bereik had en dus niet te bereiken was.
zelf : ik zit ook regelmatig in het buitenland. En dan heb ik ook dagen geen bereik ( Midden Mongolie, China zonder VPN ), dus het kan wel dat er soms dagen geen contact mogelijk is. De ene keer kondig ik het aan en de andere keer niet, want dan sta ik er zelf ook niet bij stil .
♡
vrijdag 16 februari 2018 om 15:13
OMG TO, relax!
Hij zit in het buitenland en ik acht de kans nog steeds groot dat daar het probleem zit.
Jullie hadden voor zondag afgesproken. Wanneer zou hij uit het buitenland terugkomen?
Als dat vanavond is, dan zou ik morgenochtend een berichtje sturen of proberen te bellen. Lukt dat niet of krijg je geen reactie, dan is het klaar.
Hij zit in het buitenland en ik acht de kans nog steeds groot dat daar het probleem zit.
Jullie hadden voor zondag afgesproken. Wanneer zou hij uit het buitenland terugkomen?
Als dat vanavond is, dan zou ik morgenochtend een berichtje sturen of proberen te bellen. Lukt dat niet of krijg je geen reactie, dan is het klaar.
vrijdag 16 februari 2018 om 20:01
Dat kan ook en TO heeft niet voor niets een onderbuik gevoel.meisjemeisje__ schreef: ↑16-02-2018 15:14Ik zou het laten bij wat het is. Hij is misschien getrouwd, heeft een relatie.
vrijdag 16 februari 2018 om 20:52
Dit.. En ik heb met verbazing en herkenbaarheid je posts gelezen maar denk ook dat het geen heel goed teken is..
Hou je ons op de hoogte?
vrijdag 16 februari 2018 om 20:59
Herkenbaar als in dat je ook zo reageerde?Lovefortennis schreef: ↑16-02-2018 20:52Dit.. En ik heb met verbazing en herkenbaarheid je posts gelezen maar denk ook dat het geen heel goed teken is..
Hou je ons op de hoogte?
vrijdag 16 februari 2018 om 21:05
Jij bent zeker manager ergens? Wat een vreselijke uitdrukking zeg, om te rillen. Ik zou mijn telefoon ook uitzetten als ik je lover was en je zou echt zo praten.
vrijdag 16 februari 2018 om 21:14
Alsof jouw reactie jou leuker maakt dan haar. Ik zou mijn telefoon bij jou ook uitzetten. xDLady*Voldemort schreef: ↑16-02-2018 21:05Jij bent zeker manager ergens? Wat een vreselijke uitdrukking zeg, om te rillen. Ik zou mijn telefoon ook uitzetten als ik je lover was en je zou echt zo praten.
vrijdag 16 februari 2018 om 21:37
Oh zeker zou ik ook zo reageren! Ook al is het rationeel onzin en weet ik dat heel goed.. Meestal is het alleen geen goed teken is mijn ervaring omdat het dan toch meestal niet goed afloopt uiteindelijk.. (Ook als hij wel een goede reden voor z'n afwezigheid zou hebben voor nu)
vrijdag 16 februari 2018 om 21:44
Ik ken het...Lovefortennis schreef: ↑16-02-2018 21:37Oh zeker zou ik ook zo reageren! Ook al is het rationeel onzin en weet ik dat heel goed.. Meestal is het alleen geen goed teken is mijn ervaring omdat het dan toch meestal niet goed afloopt uiteindelijk.. (Ook als hij wel een goede reden voor z'n afwezigheid zou hebben voor nu)![]()
vrijdag 16 februari 2018 om 22:49
Lady*Voldemort schreef: ↑16-02-2018 21:05Jij bent zeker manager ergens? Wat een vreselijke uitdrukking zeg, om te rillen. Ik zou mijn telefoon ook uitzetten als ik je lover was en je zou echt zo praten.
Gut.. is dat nou nodig?