Traprenovatie ervaringen
dinsdag 20 februari 2018 om 07:05
Ik ben benieuwd wie er ervaring heeft met traprenovatie zoals bijvoorbeeld upstairs doet. Wij hebben een nieuw huis gekocht en moeten iets met de trap. Ofwel opnieuw laten bekleden of laten renoveren door zo’n upstairs-achtig bedrijf.
Ik ben benieuwd of het echt zo mooi wordt als je op tv ziet en of het een beetje te betalen is. Wat ik hoor is het gruwelijk duur namelijk.
Ik ben benieuwd of het echt zo mooi wordt als je op tv ziet en of het een beetje te betalen is. Wat ik hoor is het gruwelijk duur namelijk.
dinsdag 20 februari 2018 om 07:38
Mijn persoonlijke ervaring is gruwelijk duur. Er komt een verkoper langs met een hoop gladde praatjes en dan moet je de offerte tekenen. Was toen geloof ik 3500 euro.
We hebben dat niet gedaan.
Later voor 100 euro bij de bouwmarkt plaklaminaat gehaald, ook erg mooi
Later voor 100 euro bij de bouwmarkt plaklaminaat gehaald, ook erg mooi
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
dinsdag 20 februari 2018 om 07:49
dinsdag 20 februari 2018 om 07:54
Wat wil je zelf her liegst? Wij hebben hen pas laten bekleden en hebben bewust voor tapijt gekozen ivm kinderen die als een kudde olifanten de trap op en af gaan. Hebben zelf de zijkanten opnieuw geverfd en tapijt bij de kwantum gehaald en laten bekleden. Waren geloof ik 350 euro kwijt en ben er erg blij mee!
Tip: ik weet niet of er nu tapijt op ligt. Die lijmresten gaan er inderdaad goed af met cola, maar daarna moet je wel nog dagen die cola uit je trapkast poetsen.
Tip: ik weet niet of er nu tapijt op ligt. Die lijmresten gaan er inderdaad goed af met cola, maar daarna moet je wel nog dagen die cola uit je trapkast poetsen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
dinsdag 20 februari 2018 om 07:58
Tja ik vind hout oid wel het mooist maar idd die kudde olifanten... Daarom hebben we nu ook tapijt erop. Maar in het nieuwe huis hebben we geen buren aan de trapkant, dus dacht ik dat het wel zou kunnen. Cola voor de lijmresten, haha, dat kende ik niet maar ga ik onthouden!
Zo’n doe het zelf set en dan door een timmerman laten doen is ook wel een goede optie. Ga ik eens naar kijken!
Maar 3500 euro ga ik er echt never nooit aan uitgeven!
Zo’n doe het zelf set en dan door een timmerman laten doen is ook wel een goede optie. Ga ik eens naar kijken!
Maar 3500 euro ga ik er echt never nooit aan uitgeven!
dinsdag 20 februari 2018 om 08:03
dinsdag 20 februari 2018 om 08:48
Wij hebben een losstaand huis, maar die herrie wil ik voor onszelf ook gewoon niet.stippeltjes schreef: ↑20-02-2018 08:03Wij hebben het elf jaar geleden laten doen door een klein bedrijf.
Waren geloof ik €2300 kwijt.
Veel geld , al valt het mee als je het met upstairs vergelijkt, maar zou niet anders meer willen.
Ziet er nog steeds als nieuw uit.
Vind het vooral ideaal schoonmaken, doekje erover en klaar.
dinsdag 20 februari 2018 om 08:53
Wat voor soort hebben jullie en zelf gedaan?Sonnemaatje schreef: ↑20-02-2018 07:38Mijn persoonlijke ervaring is gruwelijk duur. Er komt een verkoper langs met een hoop gladde praatjes en dan moet je de offerte tekenen. Was toen geloof ik 3500 euro.
Later voor 100 euro bij de bouwmarkt plaklaminaat gehaald, ook erg mooi![]()
Heb van het weekend een stukje tapijt van de trap getrokken en eronder zit van die bruine lijm/ kit.
Mijn idee van een geschilderde houten trap kan ik wel vergeten ben ik bang
dinsdag 20 februari 2018 om 08:57
dinsdag 20 februari 2018 om 09:24
Frox, dat is mooi zeg! Wij hebben een geverfde trap. ik ben er niet zo blij mee. er lag heel dik zwart tapijt op. dat vond ik mooier maar het was nogal doorgerookt. De aannemer heeft toen de lijm verwijderd en geschuurd. en je ziet nu niet meer dat er ooit lijmresten zaten. dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik hem mooi modern laten bekleden met tapijt. is warmer, goedkoper, slijt minder snel en dempt het geluid.
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik hem mooi modern laten bekleden met tapijt. is warmer, goedkoper, slijt minder snel en dempt het geluid.
Don't cry, buy a bag and move on.