VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Pebbles schreef op 26 februari 2009 @ 11:05:

Ik had net koffie gemaakt voor de stratenmakers, komt een van die mannen het dienblaadje en koffiemelk terugbrengen. En verteld dat hij vorige week zijn 17-jarige zoon heeft begraven. Van het dak gevallen toen hij een bal ging pakken, dwarsleasie, gebroken nek en het uiteindelijk niet gehaald.

Hij vertelde het uit het niets, of eigenlijk toen hij Kefpep zag vertelde hij dat zijn hond zijn zoon zo mist die hij vorige week heeft begraven. Heftig. Ben er best even ontdaan van. Je hart gaat dan echt even uit naar zo'n man. Het feit dat hij zijn verhaal aan een wildvreemde verteld zegt dan toch ook hoeveel hij er nog mee bezig is. Ik denk dat hij ook geraakt was door jouw vriendelijke gebaar Peb, wat lief dat je zoiets doet. Arme man.
quote:Pebbles schreef op 25 februari 2009 @ 10:54:

Mille en ik hebben een Name-it winkel in de stad hier.

Vind de kleding voor mijn jongens daar zozo, voor ondergoed nooit gekeken.

Ik koop er eigenlijk ook alleen ondergoed, en af en toe een spijkerbroek voor Mini (want ook lekker smal). Maar dat ondergoed is echt heel fijn, Mini heeft gewoon boxertjes maat 98-104 en die zakken echt niet af. Terwijl ze van de Hema nog steeds maat 86-92 draagt.

En nu verder bijlezen
Ocherm Peb, wat een verhaal. Lief dat je even koffie voor ze maakte, dat kunnen die kerels altijd wel gebruiken volgens mij. Maar sjemig. Ik kan spontaan misselijk worden als ik over zulke dingen nadenk, wat ik dus eigenlijk gewoonlijk vooral maar niet doe.

Vrolijk: zo doe ik het ook vaak met avondeten voor volgende dag voorbereiden. Maar wel petje af dat je het na het sporten ook nog eens doet, dan vind ik altijd eigenlijk wel dat ik mag zitten en kan ik de moed niet meer opbrengen om nog te gaan koken. Ook al is het nog zo handig voor de dag erna. Stoer hoor.

Ik zit thuis te werken want mag straks weer naar mondhyg. De behandeling van en effecten na vorige keer vielen me 200% mee, dus zul je zien dat het dit keer echt een bloedbad en pijnlijden wordt!
Ach Peb, wat naar voor die man. Kan me zo goed voorstellen dat het voor hem fijn is om het even aan een vreemde kwijt te kunnen. Loop je daar de hele dag mee rond op je werk..

Hier ook een vrij witte school, hoewel Mini toch wel een stuk of 4-5 kinderen in de klas heeft die niet in de categorie kaaskopjes vallen. Maar dat zijn dan idd. de Loedertypjes; exotisch koppie vergeleken met de rest, maar weinig cultuurshock.

Moussaka, lekker, moet ik ook weer eens doen! Ik bereid idd. ook dan een aantal dingen de avond van te voren voor, zodat je het zo de oven in kunt schuiven.

En dat tijd stil kunnen zetten lijkt me heerlijk Lien! Gewoon a en toe even een uurtje extra hebben, hmmm..
Ja, of gewoon met 3-4 uur slaap per etmaal toekunnen. Wij hebben een vriend van dat soort en als je ziet wat die allemaal doet is echt niet normaal meer. Dat zou mij ook wel lekker lijken hoor. Dat ik om 3 uur 's nachts mijn bed in kan kletteren en om half 7 de volgende ochtend fluitend opsta.

Ik kan het nu wel, maar dat fluiten is er dan bepaald niet bij. En na 1x moet ik dan de avond erop echt wel weer vroeg naar bed.

Hier overigens ook behoorlijk witte school. Maar, dat geldt eigenlijk voor alledrie de scholen op het pleintje hier. Blijkbaar erg witte buurt. Had best gekleurder gemogen, maar dan moeten we meteen stuk verder fietsen en dat was het ons nou ook weer niet waard.
Meisjes,

Ik heb zojuist onze locatie gebeld en doorgegeven dat we met 16 zijn en alle uitzonderingen doorgegeven.

Vrolijk, kun je mij het recept van jouw moussaka geven? Shame on me maar ik maak altijd de Knorr Wereldgerechten variant (die is wel lekker snel klaar ).

Ik kook trouwens altijd vooruit op vrije dagen zodat ik op werkdagen alleen maar in de oven hoef te schuiven of op te warmen. Nasi, lasagna, spaghettisaus, soep, dat is allemaal zo gemaakt en het scheelt een bak gestress.
Heftig verhaal Peb
Ik snap wel dat die man weer aan het werk was. Hij gaf aan geen prater te zijn en het prettig te vinden 'met de jongens' te zijn. Allemaal type ruwe bolster blanke pit, en bovendien, zijn zoon was ook stratenmaker en hij en die 'jongens' werkten voorheen dus ook met hem.

Pebblo en ik zijn heel de winkel aan het omgooien zodat we alle lampen weer opnieuw presenteren. Is veel werk, maar wel erg leuk om te doen. Moet zeggen dat Pebblo er wel veel kijk op heeft ook.

Wauw zeg, met 16 zondag! Dat zal een kippenhok zijn!
Ik kook nooit vooruit. weet nooit zo goed hoe je dingen dan weer warm maakt...
O, goeie vraag Pam, in een goed moussaka-recept ben ik ook wel geïnteresseerd!

Gooi eens hier neer, vrolijk?

Jullie mogen zondag wel oordoppen gaan uitdelen aan de andere gasten daar... .

Zo, 2e beurt mondhyg ook overleefd, al is leuk anders. Valt jullie bij dit soort mensen altijd op dat ze lijken te denken dat je niks beters hebt te doen dan in hun vakgebied? Deze dame ook weer, zei bij het afscheid: "nou, tot ziens, en lekker mee aan de slag blijven hè!" Alsof ik voor mijn lol op zoek ga naar speciaal soort tandenragertjes en 's avonds als de kinderen ein-de-lijk op bed liggen springend van plezier ga staan flossen. En echt de hele dag niks anders heb om me druk om te maken. Pfff.

Nou ja, de boel is weer schoon en da's mooi.

Vanavond "wie is de mol!" Ik hoop dat Anniek eruit gaat dit keer, vind dat overdreven zie-mij-eens-mollen-maar-de-mol-stiekem-niet-zijn echt irritant worden.
Joehoe, het begint! Nee, Anniek is mijn Mol.. of Jon. Maar ga n u ook steeds meer voor Dennis en Vivienne (mooie naam). Dus eigenlijk kun je concluderen dat ik het echt niet weet

Nu snel kijken!
Vrolijk, kom maar door met moussaka recept!

En Wind, ik kijk House en Mentalist. Ook leuk.
Ik zit even op 9292ov te kijken en ik kom om 11.11 uur aan of om 11.41 uur. Ik denk dat ik de laatste neem en dus haal ik 11.30 uur niet. Hoelang is het nog lopen?
Shitterdeshit, mijn mol én reservemol gewoon niet meer aan de orde...

ik zou het echt niet meer weten nu.
Ik heb net ook op het Mollentopic gepost. Ikz it nog steeds op Anniek. Wie was jouw reservemol? En waarom is die ook niet meer?
Dennis was mijn reservemol. En Jon mijn "eerste".
En als ik tussen 1 van die meiden moet kiezen, dan toch maar voor Anniek. Vivienne doet het gewoon té goed met alle opdrachten. Maar Anniek zou dan wel een slechte mol zijn, want zo overdreven duidelijk aan het mollen...

Zonde man, Dennis weg. Lekkere fanatiekeling was het.
Maar waarom niet meer op Jon dan? Omdat Dennis op Jon heeft gestemd?
Yep, Dennis ging toch volledig op Jon?

Kan natuurlijk zijn dat 'ie dat toch niet heeft gedaan, maarja, als je daar rekening mee houdt kun je niks meer gokken.

Qua gevoel van degenen die nog over zijn zou jon nog steeds mijn mol zijn.
Haha, die eerste zin staat er vast heul raar voor niet-molkijkers .
Peb, wat een verhaal zeg. Vreselijk.

Ik heb ook mateloos veel bewondering voor Vrolijk met al haar aktiviteiten. Daarbij vergeleken ben ik echt een lui mormel.

Ik doe ook niet aan vooruit koken, op mijn werkdagen eten we gewoon makkelijk in de trant van magnetronpannekoeken of kant en klare nasi, tosti's oid.

Groente eten we op de overige dagen wel weer.

Kinderen zijn ook altijd moe, na zo'n lange dag, dus dan wil ik zo snel mogelijk eten. Daarnaast zijn ze vaak ook te moe, om goed te eten, dus vind ik het ook zonde als ik een gezonde maaltijd heb klaargemaakt en ze eten toch amper.

Mijn schoonzusje is bijnan uitgerekend en ik vind het zo spannend!!

Athena, mondhygieniste klinkt echt vreselijk, ik moet ook al een jaar (!) Kan me er niet toe zetten.

Morrie, al minder misselijk?

Knoop is doorgehakt, ik start in september met de Pabo.

Mag iets later starten met stage, dat is wel handig ivm net geboren baby dan

Ik ga trouwens de Digipabo doen, wat inhoudt dat ik niet naar colleges hoef. Scheelt weer tijd die ik dan mooi aan de opleiding kan besteden.

Heb trouwens ook gesolliciteerd, maar dat zal wel niets worden ivm zwangerschap (heb het gelijk maar even gemeld)

Wel een supergave functie trouwens, zet hem wel even in LP (waar staat LP voor??)

Morgen kinderfeestje van Zootje. Eerst hier thuis oudhollandse spelletjes en daarna naar Ballorig. Leuk!

Weekend werken, minder leuk

En Ajax staat nog steeds 0-0, laten we het zo houden!

1-0 mag ook hoor
He Drop, wat een shock moet dat zijn zeg opeens als het zo dichtbij komt. Pff..wat is baarmoederhalserosie eigenlijk? Het klinkt zelfs heel erg eng :-[ Balen van die band, maar ik kan ook geen banden verwisselen dus samen aan de non feministische kant laten we het maar gebeuren

Ely, wat goed dat je gaat starten met de Pabo! Hier lusten ze geen kant en klare spullen, behalve poffers en pizza, dus dat gaat helaas hier niet op.

Mijn moussaka recept wil ik graag geven, maar Drop maakt echt een hele goede moussaka. Drop, deel jij ook eens je recept met ons? Volgens mij doe jij er meer bechamel in dan ik en dan smaakt het heel anders.
LP is lollige plek volgens mij.

Wat leuk dat je de knoop hebt doorgehakt Ely! Pabo lijkt me echt helemaal iets voor jou. En lekker dat het digitaal kan, al zou ik de stok achter de deur van colleges ook altijd wel goed voor mezelf vinden. Maar is inderdaad wel veel meer geplan en gedoe met reistijd e.d., dus klinkt ideaal.

Wanneer is je schoonzusje precies uitgerekend?

Mondhygieniste is inderdaad niet leuk, maar moet dan toch een keer gebeuren en dan maar beter snel. Al vind ik het wel tijdrovend en kostbaar.

Wind, ik heb net een nieuwe theorie bedacht en dat is dat Vivienne wel de mol is en zo goed speelt zodat ze een leuk bedrag wint als niemand haar als mol raadt. Ik geloof dat ik gewoon echt niet aan Anniek als mol wil.
Oja, die baarmoederhalserosie van vriendin van Drop. Jakkes! Kan me daar ook moeilijk een voorstelling van maken, maar klinkt bepaald niet leuk. Fijn dat je haar een beetje moed hebt kunnen inpraten.
Ik doe niet aan wie is de mol, heb eigenlijk nog nooit naar gekeken? Beetje ver van mijn bed show als jullie tour de France klets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven