Moeite met instagram

21-02-2018 19:16 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben nu ongeveer 10 maanden samen met mijn vriend en ik heb altijd moeite met instagram. Hij is erg populair en veel meiden volgen hem en hij volgt ze dan terug. Ik weet niet waarom ik dit zo vervelend vindt, maar het blijft mij achtervolgen. Hij heeft nu rond de 1150 volgers en volgt er 650) Heb al vaak aangekaart dat ik het vervelend vindt dat hij meiden volgt die hij niet kent, maar hij zegt dat ik het gewoon moet accepteren en hem moet vertrouwen. Hij vindt Instagram nou eenmaal leuk en hij doet er niets gek mee.(heb nog nooit iets raars gezien, dat meiden hem gingen messagen of hij hun of iets). Misschien ligt het gewoon heel erg aan mijn jaloezie, dat als ik zie dat hij een meisje volgt dat mooier is, dat ik dan denk dat die zo voor haar zal vallen..

Ook reageerde hij voor mijn tijd veel op foto’s van andere meiden, dus als ik dan op een profiel kom van een meisje die hij volgt, zie ik overal reacties van hem (wel voor mijn tijd). Maar alsnog.. vindt dat vaak wel heel vervelend. Hij zegt dat hij de foto dan gewoon leuk vond en niet per se het meisje.

Wat zouden jullie toen?

Groetjes, Tabbe
Hij heeft dan wel 1150 meiden die hem volgen, maar hij is het liefste bij JOU! Dat is toch een mega compliment?
:yes:
Hij wil naar plaatjes van mooie vrouwen kijken. Dat doen er zoveel. Maak je niet druk.
Aan je zelfvertrouwen werken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, dat zal je moeten accepteren. Of niet, dan ga je weg.
Nog beter is het om wat aan je onzekerheid te gaan doen.
Accepteren.
En als je dat niet kunt op zoek gaan naar een jongen die niet op instagram zit?
sommige mannen willen populair zijn en anderen willen gewoon rustig vissen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hij zegt ook altijd dat hij het alleen maar gewoon leuk vindt en er niets achter zoekt en dat het hem niet uitmaakt hoeveel meiden hem volgen, alleen dat die mij heeft.

Ben tegenwoordig aan het werken aan mijn zelfvertrouwen door cursussen te volgen. Moet accepteren dat ik ook leuk genoeg ben en dat zegt hij ook altijd, maar ik ben bang dat die ooit iets beters zal vinden, doordat hij ook zoveel meiden ziet.
Je hebt het al heel.vaak aangekaart?
Hoezo?

En hoe gaat zo'n gesprek dan?
Schatje ik wil niet dat je 1000+ Instagram meiden volgt?

Instagrammen is toch niet meer dan bewerkte plaatjes kijken toch? (Ja ik ben al oud)

De een leest de Playboy of 50 tinten grijs, de ander liked plaatjes, ik zie werkelijk het probleem niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En een pluspunt is dat ik ook een aantal keer op zijn profiel sta, dus die vrouwen mij dan ook zullen zien.
xtebbe schreef:
21-02-2018 19:24
Hij zegt ook altijd dat hij het alleen maar gewoon leuk vindt en er niets achter zoekt en dat het hem niet uitmaakt hoeveel meiden hem volgen, alleen dat die mij heeft.

Ben tegenwoordig aan het werken aan mijn zelfvertrouwen door cursussen te volgen. Moet accepteren dat ik ook leuk genoeg ben en dat zegt hij ook altijd, maar ik ben bang dat die ooit iets beters zal vinden, doordat hij ook zoveel meiden ziet.
Zo doorgaan, dan zal dat zéker gebeuren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
21-02-2018 19:26
Jaa, ik denk dat je daarin gelijk heb. Moet stoppen met mijzelf gek te maken. Als hij naar iemand anders wilt, dan gaat hij toch wel ..
'het blijft me achtervolgen' :biggrin:
Nouschi schreef:
Scheelt weer typen.
xtebbe schreef:

Als hij bij je weg wil hou je dat toch niet tegen noch kan je het voorkomen. Hij is bij jou uit vrije wil. Als je hem niet vertrouwd moet je bij hem weggaan. Simpel als dat.
Eidde schreef:
21-02-2018 19:29
'het blijft me achtervolgen' :biggrin:
Hahaha!
De kans dat hij vreemd gaat met een bekende ( collega , buurvrouw etc) is vele malen groter dan dat hij daadwerkelijk iets met een van die meiden krijgt.
Ik zou hem dus subiet verbieden de deur uit te gaan.
xtebbe schreef:
En een pluspunt is dat ik ook een aantal keer op zijn profiel sta, dus die vrouwen mij dan ook zullen zien.
Dit, dus niets om je nu druk over te maken.
En qua zelfvertrouwen? 1150 meiden volgen hem, maar vanavond ligt hij naast mij in bed!
Hoeveel meer confidence-boost wil je hebben?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Van je af proberen te zetten. Alle mannen kijken, en ja, ze zien ook meisjes en vrouwen die ze mooier vinden dan jou. Helemaal leuk wordt het als het ook nog een ander type is dan jij bent. Meer dan er niet aan proberen te denken kun je niet.
xtebbe schreef:

Wees je ervan bewust dat zulke onzekerheid ook juist je relatie kan opbreken op een gegeven moment.

Het is niet dat je hier geen gevoel bij 'zou moeten' hebben, maar je moet het wel kunnen relativeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven