Winterhanden..
donderdag 22 februari 2018 om 07:41
Ja het is weer zover! De temperatuur daalt en ik krijg last van winterhanden. Geen wintervoeten dit keer, maar mijn handen lijken wel een oorlogsgebied.. Opgezwollen, kloven, bulten en scheurtjes. En niks helpt! Het belemmert mijn dagelijkse bezigheden maar zeker ook op mijn werk. Aangezien ik in een bloemenzaak sta, waar geen verwarming is en de temperatuur ook maar 5 graden is, warmen ze de hele dag niet op.. Ik heb van alles geprobeerd, zalfjes, medicijnen maar tevergeefs. Is er iemand hier die er ook last van heeft en misschien de gouden tip heeft? Ik hoor het graag!! Gisteren al de huisarts gebeld, en die zei goed warmhouden. Maar dat gaat haast niet..
Liefs,
Liefs,
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..
donderdag 22 februari 2018 om 13:01
Ceylon schreef: ↑22-02-2018 11:19Heeft de huisarts jouw handen al gezien??
Ik werkte ooit in een slagerij waar een nieuwe collega kwam. Een superleuke meid maar na twee weken zagen haar handen eruit zoals jij beschrijft. Het bleek een allergie en ze heeft ander werk moeten zoeken.
En ja, in de slagerij is het kkkkkoud, en alles wat je vastpakt is ook koud. Toch had verder niemand van ons dergelijke problemen.
Ja, de huisarts heeft ze gezien. Alleen ik heb nu ook rode bulten erbij. Die heeft ze nog niet gezien maar zij wijd het bij winterhanden..
Ik ga voor de zekerheid toch maar weer bellen! Kan zijn dat ik idd ergens allergisch voor ben wat nu tot uiting komt.
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..
donderdag 22 februari 2018 om 20:05