Ik zit ergens mee
donderdag 22 februari 2018 om 13:50
Hoi ik had paar vragen waar ik beetje mee zit
Zat gisteren met een vriend in de coffeeshop was me verjaardag
en er kwam een Franse toerist we raakte aan de praat
en ik werk bij me broer in een horloge en sieraden winkel,
Dus ik zei beetje waar het is en de naam
Hij vetrekt vandaag dus hij zei hij zou misschien nog even een klok en of een sieraad wou kopen voordat hij vetrekt naar Parijs,
Maar nu is mij vraag hoe groot zal de kans zijn dat deze man een overval gaat plegen.
Of mij gaat groeten of het over mij gaat hebben dat hij het via mij kent
Want ik werk vandaag niet.
Maar me broer wilt liever niet dat ik het bedrijf tegen andere mensen of vreemde zeg.
Heb wel tegen hem gezegt als hij komt dat je me niet kent want me broer weet niet dat ik blow.
Dus zit hier dus mee
Hoe groot is de kans op een overval?
En dat hij het over mij gaat hebben?
Mvg
Zat gisteren met een vriend in de coffeeshop was me verjaardag
en er kwam een Franse toerist we raakte aan de praat
en ik werk bij me broer in een horloge en sieraden winkel,
Dus ik zei beetje waar het is en de naam
Hij vetrekt vandaag dus hij zei hij zou misschien nog even een klok en of een sieraad wou kopen voordat hij vetrekt naar Parijs,
Maar nu is mij vraag hoe groot zal de kans zijn dat deze man een overval gaat plegen.
Of mij gaat groeten of het over mij gaat hebben dat hij het via mij kent
Want ik werk vandaag niet.
Maar me broer wilt liever niet dat ik het bedrijf tegen andere mensen of vreemde zeg.
Heb wel tegen hem gezegt als hij komt dat je me niet kent want me broer weet niet dat ik blow.
Dus zit hier dus mee
Hoe groot is de kans op een overval?
En dat hij het over mij gaat hebben?
Mvg
donderdag 22 februari 2018 om 14:15
Je komt nep over, maar ik bijt toch.MiquelS schreef: ↑22-02-2018 14:05Ja komt door me vriend die de heletijd ging zeggen dat ik dit niet tegen hem moest zeggen toen dacht ik shit
Had dus de naam van het bedrijf en de straat gezegt
De Franse toerist zei dat hij vandaag voordat hij vetrekt misschien iets wou kopen daar.
Dus zal de kans groot zijn dat hij het over mij zou hebben als hij langs komt? Heb hem gezegt dat hij dat niet moest doen, en zal de kans groot zijn dat hij een overal zou plegen of maak ik me allemaal druk om niks?
Je maakt je druk om niets en ik heb geen idee waar je dit soort rare gedachtengangen vandaan haalt, maar mocht je vaker zo denken, dan raad ik je aan om in ieder geval met de drugs te stoppen en om hulp van bijvoorbeeld een psycholoog te zoeken (ga hiervoor naar je huisarts).
Je hebt er verder niet om gevraagd, maar ik ga je toch nog wat meer advies geven:
1. Zoals ik al zei: stop met blowen en welke andere drugs je nog meer gebruikt.
2. Heroverweeg of de mensen waarmee je omgaat, wel zo gezond voor je zijn.
3. Ga (terug) naar school (al is het maar om fatsoenlijk Nederlands te leren) en richt je op het creëren van een mooie toekomst voor jezelf.
Geen idee hoe oud je bent (je komt in ieder geval erg jong over), maar het is nooit te laat om opnieuw te beginnen.
anoniem_6490a102ced81 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 14:19
3.18% gewijzigd
donderdag 22 februari 2018 om 14:16
We waren Engels aan het praten.Redballoon schreef: ↑22-02-2018 14:14Als je Frans net zo slecht is als je Nederlands heeft die toerist waarschijnlijk geen idee gehad waar je het nou over had.
En ik heb erg moeite met grammatica dat is waarom ik zo typ kan er ook niks aan doen helaas praten kan ik wel gewoon goed.
donderdag 22 februari 2018 om 14:16
We waren Engels aan het praten.Redballoon schreef: ↑22-02-2018 14:14Als je Frans net zo slecht is als je Nederlands heeft die toerist waarschijnlijk geen idee gehad waar je het nou over had.
En ik heb erg moeite met grammatica dat is waarom ik zo typ kan er ook niks aan doen helaas praten kan ik wel gewoon goed.
donderdag 22 februari 2018 om 14:18
Net 18 hè? (Nog gefeliciteerd dan).
Doe je nog iets anders dan blowen en bij je broer werken?
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 22 februari 2018 om 14:18
donderdag 22 februari 2018 om 14:28
Ik zit er inderdaad aan te denken om om terug na school te gaan.Sprookjesbos schreef: ↑22-02-2018 14:15Je komt nep over, maar ik bijt toch.
Je maakt je druk om niets en ik heb geen idee waar je dit soort rare gedachtengangen vandaan haalt, maar mocht je vaker zo denken, dan raad ik je aan om in ieder geval met de drugs te stoppen en om hulp van bijvoorbeeld een psycholoog te zoeken (ga hiervoor naar je huisarts).
Je hebt er verder niet om gevraagd, maar ik ga je toch nog wat meer advies geven:
1. Zoals ik al zei: stop met blowen en welke andere drugs je nog meer gebruikt.
2. Heroverweeg of de mensen waarmee je omgaat, wel zo gezond voor je zijn.
3. Ga (terug) naar school (al is het maar om fatsoenlijk Nederlands te leren) en richt je op het creëren van een mooie toekomst voor jezelf.
Geen idee hoe oud je bent (je komt in ieder geval erg jong over), maar het is nooit te laat om opnieuw te beginnen.
Ik ben 18 sinds gisteren
Gebruik geen andere drugs
Maar heb zulke gedachten bijna nooit alleen als vrienden zulke dingen tegen me gaan zeggen.
donderdag 22 februari 2018 om 14:29
MiquelS schreef: ↑22-02-2018 14:08Ja maar hij heefd liever niet dat ik het zeg.
Voor overvallen of zulke dingen.
Hij had geen bivakmuts op of een petje
Was gewoon een toerist met langhaar die op vakantie in Amsterdam was en ze laaste dag wou afsluiten met een joint
Hij zei ook dat hij niet zovaak blowt.
Fijn dat in ieder geval 1 van jullie verstandig is...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 22 februari 2018 om 14:36
donderdag 22 februari 2018 om 14:43
Yup, zelfde ervaring heb ik ook.groenebroek schreef: ↑22-02-2018 13:56O heel groot!!!!
Echt iedereen tegen wie ik ooit gezegd heb dat ik ergens werk komt hier overvallen.
donderdag 22 februari 2018 om 14:44
Ja, het is echt heel logisch dat deze Franse toerist eerst herkenbaar en wel aan jou gaat vragen wat voor werk je doet en waar dat is. Vervolgens een overval gaat plegen waarbij hij aan je broer gaat vertellen dat hij naam en adres van jou heeft gekregen.
*zucht*
donderdag 22 februari 2018 om 14:44
Hou je een plaatsje voor mij vrij? Neem ik een Limburgse vlaai mee (je mag kiezen, ik lust ze nietSummerdance schreef: ↑22-02-2018 14:36Oe spannend!
Kan je misschien hier ook nog even de straatnaam van de winkel van je broer neerzetten
Dan ga ik even kijken vanavond.
Lijkt me wel een spektakel
Een soort Flikken Maastricht/Rotterdam/Gent maar dan live
En als we nu net doen alsof het fruitsap is, dan kunnen we vast wel een coacktailtje erbij doen. Wel je konijnenoortjes thuis laten, anders weet de plisie dat we aan de alcohol zitten
donderdag 22 februari 2018 om 14:46
donderdag 22 februari 2018 om 15:03
ik bedoel dat hij heeft gezegd 'in het linker kastje ligt 20.000 euro in de AH-tas'. Dat weet natuurlijk ieeeedereen.Hamsterweken schreef: ↑22-02-2018 14:59Dat er bij een juwelier wat te halen valt weet je echt alleen als je inside information hebt![]()
donderdag 22 februari 2018 om 16:51
En iedere Franse toerist weet waar hij in A'dam dezelfde avond nog een wapen kan scoren.Hamsterweken schreef: ↑22-02-2018 14:59Dat er bij een juwelier wat te halen valt weet je echt alleen als je inside information hebt![]()