Uitgerekend 16-30 september
maandag 15 januari 2018 om 14:08
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!
= kloppend hartje!
= goede 20-weken echo!
Nora_r
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Schaapje1991 | 26 | Tweede | 14 september | |||
| Nusa | 30 | Eerste | 14 september | 27-02 2e echo | ||
| Vlammetje-1 | 32 | Tweede | 16 september | |||
| Jentelente | 28 | Tweede | 17 september | 23-02 eerste echo | ||
| Eftelingmeisje | 35 | Eerste | 19 september | |||
| Juffie6 | 26 | Eerste | 19 september | |||
| Muppet3640 | 36 | Eerste | 22 september | 19-02 eerste echo | ||
| Luca2017 | 28 | Eerste | 22 september | |||
| Elle_86 | 31 | Tweede | 23 september | 23-02 tweede echo | ||
| Poezels | 32 | Eerste | 23 september | 02-03 2e echo | ||
| Milov | 26 | Eerste | 23 september | |||
| Vievie_abc | 32 | Tweede | 23 september | 12-02 eerste echo | ||
| Nicole123 | 37 | Derde | 23 september | |||
| MKM92 | 25 | Eerste | 26 september | |||
| Bretnay | 28 | Derde | 27 september | |||
| Maeeo | 25 | Eerste | 23 september | 05-03 tweede echo | ||
| Millca | ?? | ?? | 29 september | |||
| Fala_1989 | 27 | Eerste | 30 september | 28-02 tweede echo | ||
| deanarys | 30 | Tweede | 30 september | 8-03 tweede echo | ||
| Nelle89 | ?? | ?? | 3 oktober |
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
donderdag 22 februari 2018 om 21:41
donderdag 22 februari 2018 om 21:43
Sterkte roggebrood en Millca! Ik herken het wel. Ik kan met moeite 3 dagen per week werken, maar heb daarbij het geluk dat het kantoorwerk is en ik het zo kan plannen dat ik pas rond 10:00 begin (en ik stop ook weer op tijd, dan maar wat minder lang werken, daar kraait geen haan om bij ons). Om 5:30 opstaan en drukke werkzaamheden zou ik ook absoluut niet trekken, dan zou ik ziek thuis zitten.
Naast het werk doe ik helemaal niks meer: mijn sociale leven is gereduceerd tot nul en voor de kinderen zorgen beperkt zich tot 1x per week 3 uurtjes per week met de oudste thuis zijn na schooltijd - dat red ik nog net als hij zich een beetje gedraagt- en verder af en toe een boekje voorlezen op de bank. Maar alle andere zorgtaken doet mijn man.
Gisteren had ik een heel beroerde dag. Weer overgegeven en de rest van de dag zo kotsmisselijk dat ik niet meer wist hoe ik het had. Ik moest die dag iets eerder opstaan en ben een kwartiertje met de jongste in de weer geweest 's ochtends. Dat was blijkbaar teveel van het goede. Later bedacht ik dat ik door het eerdere opstaan vergeten was mijn emesafene pilletje in te nemen en dat het misschien ook daaraan zou kunnen liggen. Dat zou betekenen dat het toch wel een beetje werkt, zodanig dat het me net op de been kan houden op een dag. Ik wilde eigenlijk gaan stoppen met die pilletjes, want ik dacht dat het niks deed, maar denk nu dat ik ze voor de zekerheid misschien beter toch maar kan blijven slikken.
Naast het werk doe ik helemaal niks meer: mijn sociale leven is gereduceerd tot nul en voor de kinderen zorgen beperkt zich tot 1x per week 3 uurtjes per week met de oudste thuis zijn na schooltijd - dat red ik nog net als hij zich een beetje gedraagt- en verder af en toe een boekje voorlezen op de bank. Maar alle andere zorgtaken doet mijn man.
Gisteren had ik een heel beroerde dag. Weer overgegeven en de rest van de dag zo kotsmisselijk dat ik niet meer wist hoe ik het had. Ik moest die dag iets eerder opstaan en ben een kwartiertje met de jongste in de weer geweest 's ochtends. Dat was blijkbaar teveel van het goede. Later bedacht ik dat ik door het eerdere opstaan vergeten was mijn emesafene pilletje in te nemen en dat het misschien ook daaraan zou kunnen liggen. Dat zou betekenen dat het toch wel een beetje werkt, zodanig dat het me net op de been kan houden op een dag. Ik wilde eigenlijk gaan stoppen met die pilletjes, want ik dacht dat het niks deed, maar denk nu dat ik ze voor de zekerheid misschien beter toch maar kan blijven slikken.
vrijdag 23 februari 2018 om 11:32
@Nicole kantoorwerk lukt mij ook wel, ik werk in de zorg en ga vanaf nu thuis wat kantoorwerk doen. Ik ben al moe als ik eraan denk dat ik weg moet gaan, blij dat het thuis kan. Ik heb echt veel last van een schommelend bloedsuiker, ik ben zo duizelig als wat als ik niet ieder uur iets fatsoenlijks eet
Het sociale leven probeer ik een beetje bij te houden, maar het gaat niet echt verder dan familie en mn beste vriendin.
Hopen dat de misselijkheid gisteren kwam door het vergeten pilletje, dan helpt het tenminste een beetje!
Het sociale leven probeer ik een beetje bij te houden, maar het gaat niet echt verder dan familie en mn beste vriendin.
Hopen dat de misselijkheid gisteren kwam door het vergeten pilletje, dan helpt het tenminste een beetje!
vrijdag 23 februari 2018 om 11:38
Ik wil trouwens wel een geheime groep maken op Facebook. Heb even zitten kijken; een geheime groep kun je alleen in op uitnodiging en is voor buitenstaanders dus ook niet te vinden, is de bedoeling.
Ideeën voor namen?
Daarnaast moet ik dan dus wel iedereen uitnodigen, dus misschien via pb even een linkje doorsturen naar je fb profiel?
Ideeën voor namen?
Daarnaast moet ik dan dus wel iedereen uitnodigen, dus misschien via pb even een linkje doorsturen naar je fb profiel?
vrijdag 23 februari 2018 om 14:39
vrijdag 23 februari 2018 om 14:56
vrijdag 23 februari 2018 om 20:42
Heel veel sterkte Donski
Ja top Millca! Ik ga het ook even bekijken.
Ook bij mij nipt over 2 weken.
Ik was vandaag naar de 9 maanden beurs. Mocht je nog twijfelen, doen! Heb echt veel leuke dingen gezien/gekocht. Ontwijk wel de huishoudbeurs want dat is echt om te huilen. Tenzij je natuurlijk van kort pittig met trolley houdt
Ja top Millca! Ik ga het ook even bekijken.
Ook bij mij nipt over 2 weken.
Ik was vandaag naar de 9 maanden beurs. Mocht je nog twijfelen, doen! Heb echt veel leuke dingen gezien/gekocht. Ontwijk wel de huishoudbeurs want dat is echt om te huilen. Tenzij je natuurlijk van kort pittig met trolley houdt
zaterdag 24 februari 2018 om 08:53
@MKM ik ben een paar jaar geleden ook op de 9 maanden beurs geweest én dus ook meteen de huishoudbeurs... irritant zeg al die trolleys mijn God! Maar we hebben ook wel gelachen. Ik moet zeggen dat de 9 mnd beurs me toen een beetje tegenviel, was maar 1 ruimte met 3 gangpaden aan kraampjes. Is het nu groter?
Ik ga even met fb aan de slag!
@Maeeo volgens mij, als je even op mijn naam klikt, kun je pb sturen!
Ik ga even met fb aan de slag!
@Maeeo volgens mij, als je even op mijn naam klikt, kun je pb sturen!
zaterdag 24 februari 2018 om 10:28
Ok, heel vreemd, maar toen ik de groep net maakte, kon ik direct mensen via mail uitnodigen. Nu lukt het niet meer, fb wil dat ik leden aanklik.. dus, ik stuur wel even pb 's terug met mijn fb profiel. Stuur me even een verzoekje om vrienden te worden, dan voeg ik je toe aan de groep. Dan mag je me daarna weer ontvrienden
zaterdag 24 februari 2018 om 11:38