Uitgerekend 16-30 september
maandag 15 januari 2018 om 14:08
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!
= kloppend hartje!
= goede 20-weken echo!
Nora_r
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Schaapje1991 | 26 | Tweede | 14 september | |||
| Nusa | 30 | Eerste | 14 september | 27-02 2e echo | ||
| Vlammetje-1 | 32 | Tweede | 16 september | |||
| Jentelente | 28 | Tweede | 17 september | 23-02 eerste echo | ||
| Eftelingmeisje | 35 | Eerste | 19 september | |||
| Juffie6 | 26 | Eerste | 19 september | |||
| Muppet3640 | 36 | Eerste | 22 september | 19-02 eerste echo | ||
| Luca2017 | 28 | Eerste | 22 september | |||
| Elle_86 | 31 | Tweede | 23 september | 23-02 tweede echo | ||
| Poezels | 32 | Eerste | 23 september | 02-03 2e echo | ||
| Milov | 26 | Eerste | 23 september | |||
| Vievie_abc | 32 | Tweede | 23 september | 12-02 eerste echo | ||
| Nicole123 | 37 | Derde | 23 september | |||
| MKM92 | 25 | Eerste | 26 september | |||
| Bretnay | 28 | Derde | 27 september | |||
| Maeeo | 25 | Eerste | 23 september | 05-03 tweede echo | ||
| Millca | ?? | ?? | 29 september | |||
| Fala_1989 | 27 | Eerste | 30 september | 28-02 tweede echo | ||
| deanarys | 30 | Tweede | 30 september | 8-03 tweede echo | ||
| Nelle89 | ?? | ?? | 3 oktober |
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
woensdag 21 februari 2018 om 09:39
Veel succes alvast voor morgen vlammetje! Spannend dat we dan allemaal zijn geweest!
Willen we dan ook over op FB? Ik kan dit weekend wel even kijken hoe het moet of weet iemand dit al?
Gisteren vk hier gezien en ben heel wat bloed en urine armer. Zijn voor combinatietest gegaan vanwege onze leeftijd. En ze checken nu ook de baby’s bloedgroep om te zien of ik injectie moet hebben. (Ik heb a-) Voor nu geen bericht is goed bericht!
Sinds gisteren minder klachten, geen pijnlijke borsten meer. Voelt wat onwennig maar ook wel even fijn om zonder bh te kunnen lopen. Mijn voorgevel is 2 maten groter, ga in NL zwangerschapsbh kopen want ik heb wat advies nodig! Jullie al wat gekocht?
Willen we dan ook over op FB? Ik kan dit weekend wel even kijken hoe het moet of weet iemand dit al?
Gisteren vk hier gezien en ben heel wat bloed en urine armer. Zijn voor combinatietest gegaan vanwege onze leeftijd. En ze checken nu ook de baby’s bloedgroep om te zien of ik injectie moet hebben. (Ik heb a-) Voor nu geen bericht is goed bericht!
Sinds gisteren minder klachten, geen pijnlijke borsten meer. Voelt wat onwennig maar ook wel even fijn om zonder bh te kunnen lopen. Mijn voorgevel is 2 maten groter, ga in NL zwangerschapsbh kopen want ik heb wat advies nodig! Jullie al wat gekocht?
anoniem_648cbf4301749 wijzigde dit bericht op 25-02-2018 19:56
18.86% gewijzigd
woensdag 21 februari 2018 om 09:48
Ik voel me ook best bezwaard op mijn positieve nieuws hier te delen. Ik ben zo blij voor mezelf maar ook verdrietig voor degenen die slecht nieuws hebben gekregen.
Knuffel voor iedereen die 'm nodig heeft.
Bah ben ineens zo niet lekker. Vanmorgen direct na het opstaan weer overgegeven. Daarna ging het wel weer, maar ben nu ik op kantoor zit steeds duizelig. En heb een heel warm hoofd.
Knuffel voor iedereen die 'm nodig heeft.
Bah ben ineens zo niet lekker. Vanmorgen direct na het opstaan weer overgegeven. Daarna ging het wel weer, maar ben nu ik op kantoor zit steeds duizelig. En heb een heel warm hoofd.
woensdag 21 februari 2018 om 09:56
Dubbel is het allemaal he. Ik begin hem nu ook echt te knijpen. Kon niet wachten tot het zover was maar nu het zo dichtbij komt is het ook wel lekker om mijn kop in het zand te steken en niets te weten.
Nu ben ik nog zwanger maar is dat morgen nog steeds zo? Wat staat ons allemaal te wachten? Morgen weten we iets meer in elk geval.
Fijn om met jullie te schrijven!
Nu ben ik nog zwanger maar is dat morgen nog steeds zo? Wat staat ons allemaal te wachten? Morgen weten we iets meer in elk geval.
Fijn om met jullie te schrijven!
woensdag 21 februari 2018 om 10:05
Jaa ik vind het ook dubbel. Morgen ook weer echo ben ook angstig en bang of het allemaal goed is. Terwijl ik vrijdag nog een echo had en alles zag er goed uit en liep goed op termijn. Maar dan lees je het het verhaal van donkie tot op de dag zelf klopte de meting en dan toch slecht nieuws k hoop echt voor je donki dat ze iets niet goed hebben gezien en dat ze vrijdag alsnog een kloppend hartje zien.
woensdag 21 februari 2018 om 13:27
Ja heel dubbel! Hoop voor iedereen hartjes
Gelukkig moet je in de ochtend vlammetje want ik kan niemand de avond aanraden haha. Was op van de zenuwen. Ben wel iets korter dan ik dacht namelijk 8w3d.
Kon het nog niet precies zeggen maar heb op 12 maart de 2e echo.
Ik ben voor Facebook! Zal ook even kijken hoe het in elkaar zit
Gelukkig moet je in de ochtend vlammetje want ik kan niemand de avond aanraden haha. Was op van de zenuwen. Ben wel iets korter dan ik dacht namelijk 8w3d.
Kon het nog niet precies zeggen maar heb op 12 maart de 2e echo.
Ik ben voor Facebook! Zal ook even kijken hoe het in elkaar zit
woensdag 21 februari 2018 om 14:30
K moet morgen om 10 over 3.. merk wel dat k meer zenuwen heb als de vorige x met 6 weken. Misschien wel dat de kans toen was wel kloppend hartje of geen kloppend hartje. Nu heb k 2x een kloppend hartje gezien. Nu heb k meer angst dat het misschien niet meer klopt. Ondanks dat k wel eigenlijk goed gevoel heb maar die druk k telkens weg. Denk meer eigen bescherming dat het alsnog verkeerd kan zijn.
Hoe laat heb jij echo vlammetje?
Hoe laat heb jij echo vlammetje?
woensdag 21 februari 2018 om 14:55
Hier nog een voorstander van FB!
Is hopelijk makkelijker bij te houden dan het forum en wellicht ook minder storingsgevoelig dan het forum.
Hier inmiddels weer enigszins bijgetrokken van het meh-gevoel van vanmorgen. Al zal ik blij zijn als het 5 uur is.
Dan nog even de dingetjes inpakken die we hebben gekocht waarmee we morgen aan de ouders gaan vertellen dat ze opa en oma worden en aan mijn broers dat ze oom worden. Ben zenuwachtiger voor dat moment dan voor de echo
Is hopelijk makkelijker bij te houden dan het forum en wellicht ook minder storingsgevoelig dan het forum.
Hier inmiddels weer enigszins bijgetrokken van het meh-gevoel van vanmorgen. Al zal ik blij zijn als het 5 uur is.
Dan nog even de dingetjes inpakken die we hebben gekocht waarmee we morgen aan de ouders gaan vertellen dat ze opa en oma worden en aan mijn broers dat ze oom worden. Ben zenuwachtiger voor dat moment dan voor de echo
woensdag 21 februari 2018 om 18:51
Ach Roffa, sterkte!
Donski ook wat een slecht nieuws, hopelijk valt het vrijdag voor jou mee! We blijven duimen voor je voor goed nieuws.
Ik log nu in via de laptop en zelfs dan veel reclame, echt vervelend. Dus inderdaad tijd voor facebook haha. Hopelijk komt er iemand aan uit dat het echt een gesloten groep wordt?! Wel leuk dat iedereen dan een kloppend hartje heeft gezien. Ziet er leuk uit in de tabel! Maar volgens mij is ie nog niet helemaal bijgewerkt en horen er meer hartjes te staan of heb ik het mis?
Veel plezier morgen muppet met vertellen! Vond dat zelf ook een heel bijzonder moment. Een vriendin vertelde van de week dat ze ook zwanger is en dat we maar 2 weken schelen. Vind het zelf zo leuk!!
We gaan samen ook naar de 9 maandenbeurs in het weekend. Heb zoveel zin om uitgebreid te shoppen voor de baby, ook al is het nog zo vroeg.
Nelle en Vlammetje veel succes en plezier morgen met de echo.
Poezels, leuk dat je toch een echo doet met je ouders. Bijzonder om dat samen te delen. Vind het ook raar dat je in mei pas weer de vk ziet. Hier is het geloof ik om de 5 weken.
Donski ook wat een slecht nieuws, hopelijk valt het vrijdag voor jou mee! We blijven duimen voor je voor goed nieuws.
Ik log nu in via de laptop en zelfs dan veel reclame, echt vervelend. Dus inderdaad tijd voor facebook haha. Hopelijk komt er iemand aan uit dat het echt een gesloten groep wordt?! Wel leuk dat iedereen dan een kloppend hartje heeft gezien. Ziet er leuk uit in de tabel! Maar volgens mij is ie nog niet helemaal bijgewerkt en horen er meer hartjes te staan of heb ik het mis?
Veel plezier morgen muppet met vertellen! Vond dat zelf ook een heel bijzonder moment. Een vriendin vertelde van de week dat ze ook zwanger is en dat we maar 2 weken schelen. Vind het zelf zo leuk!!
We gaan samen ook naar de 9 maandenbeurs in het weekend. Heb zoveel zin om uitgebreid te shoppen voor de baby, ook al is het nog zo vroeg.
Nelle en Vlammetje veel succes en plezier morgen met de echo.
Poezels, leuk dat je toch een echo doet met je ouders. Bijzonder om dat samen te delen. Vind het ook raar dat je in mei pas weer de vk ziet. Hier is het geloof ik om de 5 weken.
woensdag 21 februari 2018 om 20:25
Roffa en donski wat een verdrietig nieuws.. Heel veel sterkte roffa ik hoop dat jullie snel een goede zwangerschap gegund is!
Donski ik hoop dat je vrijdag toch nog goed nieuws krijgt, duim voor je!
@nelle en vlammetje heel veel succes en ook plezier morgen! Hopelijk weer twee hartjes.
@allemaal ik heb toch besloten niet mee te gaan naar de fb groep. Ik merk dat ik niet altijd de tijd en rust heb om actief mee te schrijven. Daarnaast vind ik de anonimiteit van een forum ook wel fijn.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap, goede bevalling en natuurlijk een blakend gezond en schattig babytje toe
Donski ik hoop dat je vrijdag toch nog goed nieuws krijgt, duim voor je!
@nelle en vlammetje heel veel succes en ook plezier morgen! Hopelijk weer twee hartjes.
@allemaal ik heb toch besloten niet mee te gaan naar de fb groep. Ik merk dat ik niet altijd de tijd en rust heb om actief mee te schrijven. Daarnaast vind ik de anonimiteit van een forum ook wel fijn.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap, goede bevalling en natuurlijk een blakend gezond en schattig babytje toe
woensdag 21 februari 2018 om 20:56
woensdag 21 februari 2018 om 21:07
woensdag 21 februari 2018 om 21:25
donderdag 22 februari 2018 om 06:51
donderdag 22 februari 2018 om 07:11
Succes met de echo's vandaag ladies!
Spannend, zal voor jullie duimen.
Hier vandaag een half dagje werken. Heb vanmiddag vrij genomen, zodat ik nog even wat boodschappen kan doen en misschien nog even een uurtje plat. Al vermoed ik zomaar dat mijn schoonouders hier al vroeg zijn. Die willen voor de files gaan rijden. Snap ik ook wel hoor, maar door de hormonen kan ik momenteel niet zoveel hebben.
Spannend, zal voor jullie duimen.
Hier vandaag een half dagje werken. Heb vanmiddag vrij genomen, zodat ik nog even wat boodschappen kan doen en misschien nog even een uurtje plat. Al vermoed ik zomaar dat mijn schoonouders hier al vroeg zijn. Die willen voor de files gaan rijden. Snap ik ook wel hoor, maar door de hormonen kan ik momenteel niet zoveel hebben.
donderdag 22 februari 2018 om 10:48
Wat betreft Facebook, volgens mij zit er verschil in een besloten groep en een geheime groep. Bij een besloten groep moet je dan vrienden zijn met in elk geval 1 iemand die je uitnodigt. Je andere vrienden kunnen wel zien dat je lid bent. Bij een geheime groep hoef je geen vrienden te zijn en zien je vrienden niet dat je lid bent. Dat laatste heeft zeker mijn voorkeur, want niet iedereen weet al dat ik zwanger ben
donderdag 22 februari 2018 om 11:22
Net een prachtig kindje gezien op de echo. Bewoog al volop en alles zag er top uit. De verloskundige zei zelfs dat ze niet vaak zulke mooie beelden kan maken, prachtige baby zei ze, wij erg trots natuurlijk. Weer zo ontzettend bijzonder!
Uitgerekende datum is 15-9. En het is er dus 1tje.. Helemaal prima!
Uitgerekende datum is 15-9. En het is er dus 1tje.. Helemaal prima!
donderdag 22 februari 2018 om 11:47
Ik ben 10 weken en 5 dagen, 1 dag verder dan ik zelf dacht. Maar toen het kindje in beeld was dacht ik, ik ben veel verder! Is al echt een kindje terwijl mijn dochter met 10+6 nog een boontje met beentjes was. Maar ik denk dat ik toen eigenlijk korter zwanger was. Dat de termijnecho niet klopte. Maakt niet uit, dit was echt prachtig om te zien!