Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen liposuctie gezocht

24-02-2018 10:20 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik zit al een tijdje te denken aan liposuctie. Beetje bij mijn buik en benen om de laatste vetjes weg te halen, ook dat het weer mooier strak is. Ik krijg die kilo's gewoon onmogelijk weg die ik toch graag wil. Ik leef gezond en heb gewoon maat 38 maar dit wil ik gewoon heel graag. Ik zoek dames die ervaring ermee hebben. Ik wil er zoveel mogelijk over weten. Komt het echt weer terug ja of nee? Of komt het direct terug op een andere plek? Ik houd niet zo van eten en zeker al niet van ongezond eten. Heb een gezonde levensstijl en ben niet van plan dit te veranderen. Bedankt alvast
Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk niet dat je daar strakker van wordt. Ze doen namelijk niks met je huid. En als ze vet wegzuigen, lijkt me dat die alleen maar losser gaat zitten. Maar misschien heb ik het fout. Als je graag strakker wil worden, denk ik dat je beter kunt gaan sporten.
Daar heb je een punt. Maar als je goed had gelezen staat er dat ik al van alles heb geprobeerd. Ik stop niet met sporten maar niks lukt. Het gaat om het laatste restje te laten verwijderen. Daarom wil ik graag mensen die wél ervaring hebben. Dat strakker worden kan naderhand wel met sporten denk ik zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven