Pinpas beheer fetish
zaterdag 24 februari 2018 om 03:07
Op dit late uur toch maar eens mijn nogal aparte fetish uiten , lees hier wel eens mee en durfde zelf niet echt maar vooruit dan maar:
Ik krijg er dus een enorme kick van als een dame mijn pinpas beheert en me zuinig laat leven . Het komt erop neer dat zij dus mijn pas en code heeft . Mijn vaste lasten worden er gewoon vanaf geschreven en verder bepaalt zij dan hoeveel ik krijg voor boodschappen en overige uitgaven . Zij heeft dan dus alle inzicht in mijn inkomsten en uitgaven , en kan dan bepalen hoeveel ik nodig heb. Het restant maakt ze zelf op aan leuke dingen voor haar ( uitgaan , kleding etc).
Heb dit 2 jaar aan een stuk met een vaste meid gedaan maar nu ze samen is gaan wonen en een gezin wil stichten paste het niet meer in haar relatie dus zit nu ongeveer een half jaar zonder.
Het geeft me een kick dat een dame dus gewoon probeert mij krap te laten leven en te bezuinigen ten gunste van haar, en dat ze dus mijn kosten probeert te drukken zodat er meer voor haar overblijft . Beetje als in een dubbeltje op zijn kant maar dan omdat het van haar moet .
En echt, het gaf me echt een geweldig gevoel dat ik het voor haar over moest hebben en heel veel dingen moest laten zodat zij gelukkiger was. Dat ze me een week brood liet eten, dat ze mijn telefoon abo omlaag liet zetten etc.
Het is lastig een nieuwe meid te vinden, want je gaat niet zomaar zoiets met iemand aan. Destijds is het begonnen met app contact en af en toe dingen betalen en we zijn toen op natuurlijke wijze gegroeid naar de situatie waar ze dus gewoon mijn pas en rekening controleerde.
Waarom ik het heerlijk vind? Geen idee maar het maakt me gelukkig , indien het klikt en ik haar luxer kan laten leven ten koste van mezelf . En ook dat zij ervan geniet dat iemand op minimumniveau gaat leven voor haar zonder dat er fysiek contact is of er iets tegenover staat.
Maar wie weet vind ik ooit weer iemand waar het zo goed mee klikt...
Anders verbras ik het zelf maar en dat is zonde als een leuke meid er beter een kast leuke kleding en schoenen van kan kopen en zich een prinsesje kan voelen ... krijg weer kriebels als ik er weer aan denk.
Alle reacties welkom, ook negatieve want ik snap dat veel mensen hier ook vreemd tegenaan zullen kijken...
Vriendelijke groet,
Pinpas
Ik krijg er dus een enorme kick van als een dame mijn pinpas beheert en me zuinig laat leven . Het komt erop neer dat zij dus mijn pas en code heeft . Mijn vaste lasten worden er gewoon vanaf geschreven en verder bepaalt zij dan hoeveel ik krijg voor boodschappen en overige uitgaven . Zij heeft dan dus alle inzicht in mijn inkomsten en uitgaven , en kan dan bepalen hoeveel ik nodig heb. Het restant maakt ze zelf op aan leuke dingen voor haar ( uitgaan , kleding etc).
Heb dit 2 jaar aan een stuk met een vaste meid gedaan maar nu ze samen is gaan wonen en een gezin wil stichten paste het niet meer in haar relatie dus zit nu ongeveer een half jaar zonder.
Het geeft me een kick dat een dame dus gewoon probeert mij krap te laten leven en te bezuinigen ten gunste van haar, en dat ze dus mijn kosten probeert te drukken zodat er meer voor haar overblijft . Beetje als in een dubbeltje op zijn kant maar dan omdat het van haar moet .
En echt, het gaf me echt een geweldig gevoel dat ik het voor haar over moest hebben en heel veel dingen moest laten zodat zij gelukkiger was. Dat ze me een week brood liet eten, dat ze mijn telefoon abo omlaag liet zetten etc.
Het is lastig een nieuwe meid te vinden, want je gaat niet zomaar zoiets met iemand aan. Destijds is het begonnen met app contact en af en toe dingen betalen en we zijn toen op natuurlijke wijze gegroeid naar de situatie waar ze dus gewoon mijn pas en rekening controleerde.
Waarom ik het heerlijk vind? Geen idee maar het maakt me gelukkig , indien het klikt en ik haar luxer kan laten leven ten koste van mezelf . En ook dat zij ervan geniet dat iemand op minimumniveau gaat leven voor haar zonder dat er fysiek contact is of er iets tegenover staat.
Maar wie weet vind ik ooit weer iemand waar het zo goed mee klikt...
Anders verbras ik het zelf maar en dat is zonde als een leuke meid er beter een kast leuke kleding en schoenen van kan kopen en zich een prinsesje kan voelen ... krijg weer kriebels als ik er weer aan denk.
Alle reacties welkom, ook negatieve want ik snap dat veel mensen hier ook vreemd tegenaan zullen kijken...
Vriendelijke groet,
Pinpas
zaterdag 24 februari 2018 om 13:54
Klopt helemaal , en voor de duidelijkheid wil ik dus gewoon zo minimalistisch mogelijk leven maar niet in de schulden komen .
Zomaar een random voorbeeld om mijn punt te maken maar ik zou bv eerder , na lange tijd en als het klikt , naar een kamer verhuizen en het met minder meubels doen, dan dat ik bv een lening zou afsluiten en me in de schulden zou steken.
Zou er dus vanuit gaan dat zij het beheert en me laat bezuinigen door te kijken waarop bespaard kan worden zodat, hoe karig mijn leven ook wordt , ik niet in de schulden of deurwaarders situaties beland
anoniem_365132 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 13:57
5.62% gewijzigd

zaterdag 24 februari 2018 om 23:23
Juist als ik het makkelijk zou kunnen missen, zou de lol ervan af zijn , de fetish is juist het genieten van het krap moeten leven ten gunste van een dame.closednote schreef: ↑24-02-2018 23:12Dus je bent in principe een soort van sugar daddy maar je hebt geen top salaris?
Een sugardaddy is juist iemand die met zijn geld showt en zelf de touwtjes in handen houdt, eerder het tegenovergestelde dan dat het erop lijkt ...

maandag 26 februari 2018 om 13:40
Ik begrijp hem volledig, hoe erg het ook klinkt haha ! Ik heb zelf de fetish ook, ben absoluut niet iemand die zijn seksuele fantasieën gaat delen hier maar ik zag het topic toevallig voorbij komen.
Moet voor hem ook een droom zijn dat vrouwen zich zelf ook nog aanbieden
Ik had het wel geweten hoor.... als de afspraken goed zijn tussen beiden en er vertrouwen is
Moet voor hem ook een droom zijn dat vrouwen zich zelf ook nog aanbieden

Ik had het wel geweten hoor.... als de afspraken goed zijn tussen beiden en er vertrouwen is

maandag 26 februari 2018 om 16:16
Klopt dat was in het verleden, ik heb geleerd hiervan en zat toen in een best moeilijke periode.
Ik heb nog steeds spijt ervan dat ik zo liep te hengelen en dat meen ik echt oprecht ! Ik hoop met dit ene berichtje dat ik gewoon interesse toon en geloof me ik heb geleerd van dat topic