Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 februari 2018 om 17:36
Het is begonnen toen een forummer met een voornaam als nick exact hetzelfde gedachtengoed neerplemte als een vrouw hier in de straat verkondigt. En die dame heet hetzelfde. Ik heb haar zelfs gevraagd of ze actief was op het forum, zo frappant vond ik de gelijkenis!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 26 februari 2018 om 17:37
Of je bent niet geinteresseerd genoeg.
Onze buren groet ik, verzorg de plantjes en post als ze weg zijn en dat was het dan wel zo ongeveer wat betreft het contact over en weer.
maandag 26 februari 2018 om 17:39
Oudblond schreef: ↑26-02-2018 17:36Het is begonnen toen een forummer met een voornaam als nick exact hetzelfde gedachtengoed neerplemte als een vrouw hier in de straat verkondigt. En die dame heet hetzelfde. Ik heb haar zelfs gevraagd of ze actief was op het forum, zo frappant vond ik de gelijkenis!
maandag 26 februari 2018 om 17:41
Ik ben gerust geïnteresseerd in mijn naaste buren, maar het gaat niet zo diep dat ik linken leg naar het viva forum of andersom. Dan denk ik dat ik mezelf met 1 vd 2 toch iets teveel bezig zou houden om dat te kunnenkarin12345 schreef: ↑26-02-2018 17:37Of je bent niet geinteresseerd genoeg.
Onze buren groet ik, verzorg de plantjes en post als ze weg zijn en dat was het dan wel zo ongeveer wat betreft het contact over en weer.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 26-02-2018 17:42
0.21% gewijzigd
maandag 26 februari 2018 om 17:42
Ik kwam er toen achter dat ze geen internet heeft
maandag 26 februari 2018 om 17:42
charlottew88 schreef: ↑26-02-2018 16:53Dank voor de update. Eindelijk een CM die wel duidelijk communiceert![]()
maandag 26 februari 2018 om 17:57
maandag 26 februari 2018 om 18:03
maandag 26 februari 2018 om 18:08
Jij runt dan ook een kuddeAna_Isabel2 schreef: ↑26-02-2018 17:41Ik ben gerust geïnteresseerd in mijn naaste buren, maar het gaat niet zo diep dat ik linken leg naar het viva forum of andersom. Dan denk ik dat ik mezelf met 1 vd 2 toch iets teveel bezig zou houden om dat te kunnen![]()
maandag 26 februari 2018 om 18:09
Buuf!
D'r liggn nog waat balln van joen jonks in m'n tuun.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 februari 2018 om 18:12
Haha.Ana_Isabel2 schreef: ↑26-02-2018 18:11true.
En als de lijder ( ja met lange ij) vd gang, moet je wer-ke-lijk álles onthouden per individu. Past geen mens meer bij in mijn brein.
Ik vind het knap hoor!
maandag 26 februari 2018 om 18:15
Goeie he?! Bij haar klopt het want mede door dat gesprek kwam naar voren dat zij en haar man quasi analfabeet zijn en wel hulp met de administratie zouden willen. Dat doe ik sinds en intussen begrijp ik een heul klein beetje hoe ze aan het (volgens mij nare) gedachtengoed komt.
maandag 26 februari 2018 om 18:18
Wat lief van je!Oudblond schreef: ↑26-02-2018 18:15Goeie he?! Bij haar klopt het want mede door dat gesprek kwam naar voren dat zij en haar man quasi analfabeet zijn en wel hulp met de administratie zouden willen. Dat doe ik sinds en intussen begrijp ik een heul klein beetje hoe ze aan het (volgens mij nare) gedachtengoed komt.
Is hun gedachtegang terecht?
maandag 26 februari 2018 om 18:20
Ballen zijn van die ronde dingen.Ana_Isabel2 schreef: ↑26-02-2018 18:14Uh... * paniek. *
Iek nie weet nie wat balln zijn nie? Iek niet begraip.
Oleetjes hè!
Je hebt tennisballen, voetballen, pingpongballen enz.
maandag 26 februari 2018 om 18:21
Heel erg rechts en niet terecht. Maar ze hebben echt een zwaar leven gehad en nog. En ze weten intussen dat 'dat soort praat' niet aan mij besteed is. Ik leer veel van dit contact en ik hoop dat zij ook wat van mij mee krijgen. O.a. dat ik ook een allochtoon ben. Daar moesten ze even op kauwen.