Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 februari 2018 om 21:21
Yep.
En heel eerlijk: ik heb wel een heerlijke woning, dus wat dat betreft wil ik niet weg.
Ik ga pas weg als ik iets vind dat minstens zo fijn is.
Tot die tijd hou ik deze woning bezet, hadden ze dat rare beleid maar niet moeten doorvoeren.
Ik ben best vals, zo op z'n tijd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 26 februari 2018 om 21:22
Die DNA testen zijn helemaal niet zo sluitend als ze doen geloven trouwens.Grobbekuiken_ schreef: ↑26-02-2018 21:21Ik heb eens iets gezien over een experiment, ik meen in Engeland, waarbij ze mensen vroegen naar wat zíj dachten waar hun voorouders vandaan kwamen. Mensen die dan bijv. heel stellig beweerden dat er écht geen Turkse (vb) voorouders konden zijn.
Vervolgens is er via een dna test gekeken welke etnische afkomsten er waren bij de deelnemers. Daar kwamen soms verrassende en heel gemeleerde dingen uit.
maandag 26 februari 2018 om 21:22
Hebben ze in Amerika ook gedaan. Was voor sommigen echt dramatisch.Grobbekuiken_ schreef: ↑26-02-2018 21:21Ik heb eens iets gezien over een experiment, ik meen in Engeland, waarbij ze mensen vroegen naar wat zíj dachten waar hun voorouders vandaan kwamen. Mensen die dan bijv. heel stellig beweerden dat er écht geen Turkse (vb) voorouders konden zijn.
Vervolgens is er via een dna test gekeken welke etnische afkomsten er waren bij de deelnemers. Daar kwamen soms verrassende en heel gemeleerde dingen uit.
David Dunning
David Dunning
maandag 26 februari 2018 om 21:23
Sch zelfs.
David Dunning
David Dunning
maandag 26 februari 2018 om 21:26
maandag 26 februari 2018 om 21:27
Ik geef je groot gelijk! Altijd gaan voor; net zo goed of beter dan.Solomio schreef: ↑26-02-2018 21:21Yep.
En heel eerlijk: ik heb wel een heerlijke woning, dus wat dat betreft wil ik niet weg.
Ik ga pas weg als ik iets vind dat minstens zo fijn is.
Tot die tijd hou ik deze woning bezet, hadden ze dat rare beleid maar niet moeten doorvoeren.
Ik ben best vals, zo op z'n tijd.
maandag 26 februari 2018 om 21:40
Ja, maar die tweede sch lukt in de meeste landen wel.
David Dunning
David Dunning
maandag 26 februari 2018 om 21:42
maandag 26 februari 2018 om 22:09
Grobbekuiken_ schreef: ↑26-02-2018 21:21Ik heb eens iets gezien over een experiment, ik meen in Engeland, waarbij ze mensen vroegen naar wat zíj dachten waar hun voorouders vandaan kwamen. Mensen die dan bijv. heel stellig beweerden dat er écht geen Turkse (vb) voorouders konden zijn.
Dit heb ik pas gezien... in de bioscoop, of op tv.
dinsdag 27 februari 2018 om 03:45
dinsdag 27 februari 2018 om 07:44
De mods hebben een topic geopend 'hoe schoonmaken?'. En daar hebben ze geleerd dat weggooien beter werkt dan opruimen. Denk ik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 27 februari 2018 om 08:22
Er werd toch geklaagd dat door het gummen het topic onleesbaar werd omdat je alleen maar aan het scrollen was?
Vandaar dat ze de posts nu weghalen.
Wel zo overzichtelijk.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 27 februari 2018 om 08:52
dinsdag 27 februari 2018 om 09:44
Die hebben er nooit gestaan hoor ..
dinsdag 27 februari 2018 om 09:49
Misschien heeft de nieuwe CM dit bedacht. Gewoon de post weghalen want als het er niet staat dan bestaat het niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.