Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 27 februari 2018 om 09:50
Het was aangekondigd dat ze weer zouden gaan opschonen. Ik vind dit weghalen meer in lijn met wat ze daar willen doen dan dat malle gewis.
Ik had wel een mooie lap van beeldig geplakt daar voor de nieuwe cm en vind het jammer dat die weg is.
Eigenlijk zouden we een 'dit zou je moeten lezen nieuwe CM'-topic moeten openen. Maar dat zou misschien te lang worden. Maar bij huidige cm was het nodig om iets 100x (door 100 verschillende forummers) te posten voor ze eventueel wilde doen alsof er meerdere forummers tegen hetzelfde aanliepen...
feow wijzigde dit bericht op 27-02-2018 10:05
Reden: Eerst lenzen in, dan typen.
Reden: Eerst lenzen in, dan typen.
0.17% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 27 februari 2018 om 15:28
Hmmm, ik blijf het raar vinden, de term "gevoelstemperatuur". Zag dat woord net in een ander topic, zie het ook op weerapps enzo. Maar als het 5 graden vriest, dan lijkt het me onmogelijk dat welk weerinstituut dan ook kan weten hoe dat voor mij voelt. Sommige mensen zijn koukleumen, sommigen genieten juist van kou. Dus dan is dat voor iedereen anders.
Maar misschien begrijp ik die term niet, dat kan ook nog.
dinsdag 27 februari 2018 om 15:34
Ik ging er ook over nadenken en vond dit op google;Head schreef: ↑27-02-2018 15:28Hmmm, ik blijf het raar vinden, de term "gevoelstemperatuur". Zag dat woord net in een ander topic, zie het ook op weerapps enzo. Maar als het 5 graden vriest, dan lijkt het me onmogelijk dat welk weerinstituut dan ook kan weten hoe dat voor mij voelt. Sommige mensen zijn koukleumen, sommigen genieten juist van kou. Dus dan is dat voor iedereen anders.
De gevoelstemperatuur (wind chill) wordt berekend aan de hand van de gemeten temperatuur en de windsnelheid. Hoe kouder het is en hoe harder het waait, des te kouder voelt het aan. Buienradar gebruikt de JAG/TI methode voor het berekenen van de gevoelstemperatuur.
Bij een gevoelstemperatuur onder -10 graden kunnen na enkele uren verschijnselen van onderkoeling optreden. Bij gevoelstemperaturen onder -15 graden kan al na een uur koudeletsel optreden
dinsdag 27 februari 2018 om 15:48
Ik voel sowieso weinig, dus ik heb nergens last van.Head schreef: ↑27-02-2018 15:28Hmmm, ik blijf het raar vinden, de term "gevoelstemperatuur". Zag dat woord net in een ander topic, zie het ook op weerapps enzo. Maar als het 5 graden vriest, dan lijkt het me onmogelijk dat welk weerinstituut dan ook kan weten hoe dat voor mij voelt. Sommige mensen zijn koukleumen, sommigen genieten juist van kou. Dus dan is dat voor iedereen anders.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 27 februari 2018 om 17:50
dinsdag 27 februari 2018 om 18:48
Ana_Isabel2 schreef: ↑27-02-2018 18:46Liposuctie blijkt tegenwoordig ook mogelijk voor arme mensen. Gedwongen. Dat wel.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
dinsdag 27 februari 2018 om 18:49
Ja, dat was ook mijn 1e reactie.
Tot ik het topic las.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 18:50
0.00% gewijzigd
dinsdag 27 februari 2018 om 18:50
dinsdag 27 februari 2018 om 18:51
Ongelofelijk. Onder welke pijler kan ik het topic vinden?
dinsdag 27 februari 2018 om 18:53
Gezondheid.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 18:54
6.62% gewijzigd
dinsdag 27 februari 2018 om 18:54
Thanks. Ik ga even lezen.
dinsdag 27 februari 2018 om 18:55