Probeert ex mij te raken ?
dinsdag 27 februari 2018 om 11:09
Goedemorgen,
Een tijd terug heb ik een topic geopend over dar mijn vriendin niet lekker in haar vel zat, na een opeenstapeling van irritaties etc hebben we er een punt achter gezet, ik vind haar nog steeds leuk. Nou heeft ze 3 weken na dat het uitgegaan is al sex gehad met een jongen die ik ook goed ken, hij heeft ze excuses al aangeboden en was dronken. Doet mijn ex dit om mij te raken ? Of hoe moet ik het zien.. ik hoop dat jullie wat licht kunnen schijnen op de situatie.
Een tijd terug heb ik een topic geopend over dar mijn vriendin niet lekker in haar vel zat, na een opeenstapeling van irritaties etc hebben we er een punt achter gezet, ik vind haar nog steeds leuk. Nou heeft ze 3 weken na dat het uitgegaan is al sex gehad met een jongen die ik ook goed ken, hij heeft ze excuses al aangeboden en was dronken. Doet mijn ex dit om mij te raken ? Of hoe moet ik het zien.. ik hoop dat jullie wat licht kunnen schijnen op de situatie.
dinsdag 27 februari 2018 om 11:19
22 maar het is meer omdat ze tegen mij zei niet lekker in haar vel te zitten, weinig zin in sex etc. Dat ik het zo raar vind
dinsdag 27 februari 2018 om 11:20
dinsdag 27 februari 2018 om 11:31
Ik heb haar niet gedumpt, zei heeft uiteindelijk de knoop door gehakt.
dinsdag 27 februari 2018 om 12:15
Die vriend was voorhanden. Ik had in het laatste jaar van mij relatie ook geen zin meer in seks met ex. Dat is vaak ook gewoon een teken (hoeft niet, maar vaak wel) dat de relatie een beetje op is.
Misschien zat ze niet lekker in haar vel door jullie relatie. Dat kan allemaal. Maar het maakt niets meer uit. Eet chocola, kijk een jankfilm en door.
Misschien zat ze niet lekker in haar vel door jullie relatie. Dat kan allemaal. Maar het maakt niets meer uit. Eet chocola, kijk een jankfilm en door.
dinsdag 27 februari 2018 om 12:27
Wat een klote streek van die vriend van je. Ik zou die kerel echt nooit meer hoeven te spreken. Daarnaast is je ex ook gewoon echt een bitch als ze dit doet. Het lijkt mij heel duidelijk dat ze dit doet om je te kwetsten. Laat a.u.b.. helemaal geen emotie naar haar toe zien. Dan krijgt ze precies wat ze wil!
dinsdag 27 februari 2018 om 18:35