Probeert ex mij te raken ?

27-02-2018 11:09 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Een tijd terug heb ik een topic geopend over dar mijn vriendin niet lekker in haar vel zat, na een opeenstapeling van irritaties etc hebben we er een punt achter gezet, ik vind haar nog steeds leuk. Nou heeft ze 3 weken na dat het uitgegaan is al sex gehad met een jongen die ik ook goed ken, hij heeft ze excuses al aangeboden en was dronken. Doet mijn ex dit om mij te raken ? Of hoe moet ik het zien.. ik hoop dat jullie wat licht kunnen schijnen op de situatie.
Geen idee. Ik ken je ex niet. :idee:
Of ze had gewoon zin in seks? Waarom bood die ander excuses aan? Hij heeft niets fout gedaan.
Ja, dat doet ze expres om jou te raken.
Serieus gast, het is uit. Ze mag doen wat ze wil. Je hoeft het niet op een bepaalde manier te zien, het is haar leven.
misschien draait haar wereld wel niet om jou??
had ze gewoon zin in potje neuken.
Fliefd schreef:
27-02-2018 11:13
Of ze had gewoon zin in seks? Waarom bood die ander excuses aan? Hij heeft niets fout gedaan.
Omdat het een vriend van mij is. Ze had iedereen kunnen kiezen maar het moest persee een vriend van mij zijn.
Ben je nog erg jong? Ik snap wel dat het niet leuk is hoor. Maar ze mag het doen. Ze mag je hele voetbalteam langs. Dat is nu eenmaal hoe het is. Jij mag dat ook. Dat is dan wel weer het voordeel. Sterkte met je liefdesverdriet. Dat is nooit leuk.
Fliefd schreef:
27-02-2018 11:17
Ben je nog erg jong? Ik snap wel dat het niet leuk is hoor. Maar ze mag het doen. Ze mag je hele voetbalteam langs. Dat is nu eenmaal hoe het is. Jij mag dat ook. Dat is dan wel weer het voordeel. Sterkte met je liefdesverdriet. Dat is nooit leuk.
22 maar het is meer omdat ze tegen mij zei niet lekker in haar vel te zitten, weinig zin in sex etc. Dat ik het zo raar vind
Joop95 schreef:
27-02-2018 11:16
Omdat het een vriend van mij is. Ze had iedereen kunnen kiezen maar het moest persee een vriend van mij zijn.
dat is jouw aanname
Ik denk dat ze gewoon geil was.

En dan wil je seks.
Ze heeft geen relatie meer dus dan met een ander

Denk werkelijk niet dat daar enige vorm van "raken"van jou bij zat hoor
Geil >>> zoeken naar een vent>>>> gevonden>>> seks
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
tjonge pas 3 hele weken nadat je haar gedumpt hebt omdat ze 'niet lekker in haar vel zat'

ik denk dat ik nog geen 3 dagen had gewacht (als ik je had willen raken, en dat had ik als ik zo lees hoe je in elkaar steekt)
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
27-02-2018 11:30
tjonge pas 3 hele weken nadat je haar gedumpt hebt omdat ze 'niet lekker in haar vel zat'

ik denk dat ik nog geen 3 dagen had gewacht (als ik je had willen raken, en dat had ik als ik zo lees hoe je in elkaar steekt)
Ik heb haar niet gedumpt, zei heeft uiteindelijk de knoop door gehakt.
Oh, moeten we loepen?
Brb.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Niet om lullig te doen, maar misschien zit ze beter in haar vel, juist omdát het uit is maar dat niet wil(de) toegeven.
There is always something happening, and it's usually right now
Joop95 schreef:
27-02-2018 11:19
22 maar het is meer omdat ze tegen mij zei niet lekker in haar vel te zitten, weinig zin in sex etc. Dat ik het zo raar vind
Misschien had ze gewoon geen zin in jou?
Azarole schreef:
27-02-2018 11:41
Misschien had ze gewoon geen zin in jou?
Eerlijk gezegd denk ik dat dus ook.
There is always something happening, and it's usually right now
Ze had geen zin in sex met jou. Dat wil niet zeggen dat ze geen zin heeft in sex met een ander.....
Ik snap dat dit pijn doet, maar het is uit. Ze mag dus doen wat ze wil. Probeer het los te laten. Dat ze niet lekker in haar vel zit/zat is niet jouw probleem. Richt jij je maar op jezelf. Er komt vanzelf een andere leuke meid voorbij.
Die vriend was voorhanden. Ik had in het laatste jaar van mij relatie ook geen zin meer in seks met ex. Dat is vaak ook gewoon een teken (hoeft niet, maar vaak wel) dat de relatie een beetje op is.
Misschien zat ze niet lekker in haar vel door jullie relatie. Dat kan allemaal. Maar het maakt niets meer uit. Eet chocola, kijk een jankfilm en door.
Wat een klote streek van die vriend van je. Ik zou die kerel echt nooit meer hoeven te spreken. Daarnaast is je ex ook gewoon echt een bitch als ze dit doet. Het lijkt mij heel duidelijk dat ze dit doet om je te kwetsten. Laat a.u.b.. helemaal geen emotie naar haar toe zien. Dan krijgt ze precies wat ze wil!
Joh, je hebt nu een vrijbrief om haar vriendinnen te benaderen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
27-02-2018 17:50
Joh, je hebt nu een vrijbrief om haar vriendinnen te benaderen.
Ja, dat is enorm volwassen en het beste wat je kan doen als je door wil met je leven. :-?
Jij kent haar beter dan wij, maar als ze het deed om je pijn te doen zou ik denken dat ze het meer in je gezicht zou wrijven... Jullie zijn niet meer bij elkaar dus ze kan gaan en staan waar ze wilt. Jij ook. Zoek er niet te veel achter, heb je alleen jezelf mee.
Ik gok dat ze het deed, omdat e zin had in seks.
Of ze het doet om je te raken? Misschien wel. Maar wat dan nog? Ze is je vriendin niet meer, dus ze kan doen en laten wat ze wil. Laat het gaan en bemoei je verder niet met haar. Het. Is. Uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven