Verliefd op 2 mannen
donderdag 1 maart 2018 om 12:32
Ik kijk al langer mee met het vivaforum en vind dat iedereen altijd heel betrokken reageert op alle berichten. Zelf heb ik het nooit aangedurfd om een account aan te maken maar vandaag werd ik wakker en dacht ik 'Ik doe het gewoon!'.
De situatie is dat ik 4 maanden terug via Tinder een hele leuke jongen ontmoet heb. We zien elkaar sinds 3 maanden al minimaal 2 keer in de week en ik ben ook echt gek op hem. Alleen nu heb ik sinds 2 weken een nieuwe collega en hij is helemaal mijn type. Op werk laat hij mij de hele tijd lachen en ik begin echt gevoelens voor hem te krijgen. Normaal gesproken gaan bij mij dan de gevoelens voor de andere jongen weg maar dit keer is dat niet het geval. Ik merk dat mijn gevoelens voor mijn collega steeds groter worden maar ook mijn gevoelens voor de jongen van tinder blijven hetzelfde. Ik heb dit nog nooit gehad en weet nu niet wat ik moet doen... ik heb nu ook al na werk met mijn collega wat gedronken en gezoend. Moet ik het nog aankijken? Ik ben zo bang dat als ik een keuze maak ik spijt krijg. Moet ik open kaart spelen?
De situatie is dat ik 4 maanden terug via Tinder een hele leuke jongen ontmoet heb. We zien elkaar sinds 3 maanden al minimaal 2 keer in de week en ik ben ook echt gek op hem. Alleen nu heb ik sinds 2 weken een nieuwe collega en hij is helemaal mijn type. Op werk laat hij mij de hele tijd lachen en ik begin echt gevoelens voor hem te krijgen. Normaal gesproken gaan bij mij dan de gevoelens voor de andere jongen weg maar dit keer is dat niet het geval. Ik merk dat mijn gevoelens voor mijn collega steeds groter worden maar ook mijn gevoelens voor de jongen van tinder blijven hetzelfde. Ik heb dit nog nooit gehad en weet nu niet wat ik moet doen... ik heb nu ook al na werk met mijn collega wat gedronken en gezoend. Moet ik het nog aankijken? Ik ben zo bang dat als ik een keuze maak ik spijt krijg. Moet ik open kaart spelen?
donderdag 1 maart 2018 om 12:34
Tja, je zult toch een keuze moeten maken. Open kaart spelen zou ik dan weer niet doen, maar wel voor jezelf heel snel een knoop doorhakken.
Het hangt er ook een beetje vanaf wat je afspraken zijn met je Tindervlam. Ik vind seks een grens. Met twee mensen naar bed gaan vind ik not done, en ook zoenen met een ander terwijl je met de een het bed deelt gaat te ver. En na vier maanden vermoed ik dat je wel eens tussen de lakens bent beland met meneer één.
Wees dus heel snel eerlijk naar jezelf, en kap het met een van beide heren zsm af.
Het hangt er ook een beetje vanaf wat je afspraken zijn met je Tindervlam. Ik vind seks een grens. Met twee mensen naar bed gaan vind ik not done, en ook zoenen met een ander terwijl je met de een het bed deelt gaat te ver. En na vier maanden vermoed ik dat je wel eens tussen de lakens bent beland met meneer één.
Wees dus heel snel eerlijk naar jezelf, en kap het met een van beide heren zsm af.
donderdag 1 maart 2018 om 12:36
Zolang je met geen van beide exclusiviteit hebt afgesproken, staat het je inprincipe vrij om beide te daten. Je kan er dan achterkomen welk van de twee je leuker vindt. Of het heel netjes is tegenover deze mannen is een andere vraag. Heb je gevoelsmatig echt geen (kleine) voorkeur voor een van beide?
donderdag 1 maart 2018 om 12:43
Wat voor mij werkt (maar dat is persoonlijk), als ik echt verliefd ben op 1 persoon, is er geen ruimte voor een 2e.
Als jij, na enkele maanden met je Tinderdate al zo openstaat voor je collega. Lijkt het mij, dat de verliefdheid/liefde voor Tinderdate niet erg diep zit.
Wat niet wil zeggen, dat je collega wel de ware is hoor, misschien val je straks pas echt op een derde meneer
Als jij, na enkele maanden met je Tinderdate al zo openstaat voor je collega. Lijkt het mij, dat de verliefdheid/liefde voor Tinderdate niet erg diep zit.
Wat niet wil zeggen, dat je collega wel de ware is hoor, misschien val je straks pas echt op een derde meneer
donderdag 1 maart 2018 om 12:44
Momenteel gaat mijn voorkeur wel lichtelijk uit naar mijn collega maar dat is denk ik meer omdat dat net iets verser is. Met de tijd zal het gelijk zijn denk ik..licht-blauw schreef: ↑01-03-2018 12:36Zolang je met geen van beide exclusiviteit hebt afgesproken, staat het je inprincipe vrij om beide te daten. Je kan er dan achterkomen welk van de twee je leuker vindt. Of het heel netjes is tegenover deze mannen is een andere vraag. Heb je gevoelsmatig echt geen (kleine) voorkeur voor een van beide?
donderdag 1 maart 2018 om 12:49
Ik heb inderdaad al wel seks gehad met de jongen van Tinder.... Nu zie ik aankomend weekend mijn collega weer buiten werktijden en is er een grote kans dat er iets gaat gebeuren. Geen seks maar wel iets denk ik. Zou ik hiervoor al moeten vertellen over mijn tinderdates? Of kan ik misschien kijken of dat iets aan mijn gevoel veranderd.Roggenbrood schreef: ↑01-03-2018 12:34Tja, je zult toch een keuze moeten maken. Open kaart spelen zou ik dan weer niet doen, maar wel voor jezelf heel snel een knoop doorhakken.
donderdag 1 maart 2018 om 12:53
nee joh, niks vertellen.Vlindertje94 schreef: ↑01-03-2018 12:49Ik heb inderdaad al wel seks gehad met de jongen van Tinder.... Nu zie ik aankomend weekend mijn collega weer buiten werktijden en is er een grote kans dat er iets gaat gebeuren. Geen seks maar wel iets denk ik. Zou ik hiervoor al moeten vertellen over mijn tinderdates? Of kan ik misschien kijken of dat iets aan mijn gevoel veranderd.
donderdag 1 maart 2018 om 12:55
Nee, niks vertellen. Ik zou voor dit weekend een keuze maken. Je maakt het jezelf alleen maar nog moeilijker door met beide mannen het bed in te duiken. Geen seks maar wel iets gaat ook al verder dan jij zou willen van jouw date, toch? Of zou je het geen probleem vinden als tinderman er nog een ander liefje op nahoudt? En even wil proeven wie het lekkerst is?
Niks zeggen dus, en een knoop doorhakken.
donderdag 1 maart 2018 om 12:56
Dus wat jij zegt is dat als ik de tinderjongen echt leuk had gevonden dat ik dan nooit deze gevoelens voor mijn collega had gevoeld? Daar zit wat in.lilalinda schreef: ↑01-03-2018 12:43Wat voor mij werkt (maar dat is persoonlijk), als ik echt verliefd ben op 1 persoon, is er geen ruimte voor een 2e.
donderdag 1 maart 2018 om 12:57
Ja natuurlijk zou ik dat wel erg vinden. maar het is niet zo dat ik wil kijken wie het lekkerst is maar ik weet gewoon echt niet voor wie mijn gevoelens nu uiteindelijk het oprechtst en sterkst zijn..Roggenbrood schreef: ↑01-03-2018 12:55Nee, niks vertellen. Ik zou voor dit weekend een keuze maken. Je maakt het jezelf alleen maar nog moeilijker door met beide mannen het bed in te duiken. Geen seks maar wel iets gaat ook al verder dan jij zou willen van jouw date, toch? Of zou je het geen probleem vinden als tinderman er nog een ander liefje op nahoudt? En even wil proeven wie het lekkerst is?
donderdag 1 maart 2018 om 12:58
Ik weet niet of je dat na zo korte tijd al kunt zeggen. Vier maanden had je het heel leuk, en ineens patsboem was daar die collega. Hoe kun je nu gaan onderzoeken wat je voor iemand voelt als er nog iemand in je hoofd rondspookt? Daarom: hak die knoop snel door. Ja, dat doet zeer, ja misschien krijg je spijt. Maar op deze manier doorgaan maakt het alleen maar moeilijker.
donderdag 1 maart 2018 om 13:00
Ik zou het niet kunnen waarderen als ik met een man seks heb gehad en daarna te horen krijg dat hij ook met een andere vrouw aan het daten was of misschien wel seks heeft gehad. Dan mag je misschien nog niet hebben uitgesproken dat je exclusief bent, maar als je bepaalde dingen samen gaat doen, verwacht ik toch wel dat ik de enige ben op dat moment.
donderdag 1 maart 2018 om 13:01
Dat dus.Falathiel schreef: ↑01-03-2018 13:00Ik zou het niet kunnen waarderen als ik met een man seks heb gehad en daarna te horen krijg dat hij ook met een andere vrouw aan het daten was of misschien wel seks heeft gehad. Dan mag je misschien nog niet hebben uitgesproken dat je exclusief bent, maar als je bepaalde dingen samen gaat doen, verwacht ik toch wel dat ik de enige ben op dat moment.
Ik vermoed zomaar dat je hier het liefste had gehoord: kijk het nog even aan. Maar dat kan dus echt niet.
Hup, hakken die knoop.
donderdag 1 maart 2018 om 13:07
als je seks gaat hebben met een man, en je vindt exclusiviteit belangrijk... dan vraag je dat.Falathiel schreef: ↑01-03-2018 13:00Ik zou het niet kunnen waarderen als ik met een man seks heb gehad en daarna te horen krijg dat hij ook met een andere vrouw aan het daten was of misschien wel seks heeft gehad. Dan mag je misschien nog niet hebben uitgesproken dat je exclusief bent, maar als je bepaalde dingen samen gaat doen, verwacht ik toch wel dat ik de enige ben op dat moment.
Als TO's collega er naar vraagt, moet ze niet tegen hem liegen. Maar het niet benoemen, als de ander er niet naar vraagt, vind ik kunnen.
We zijn allemaal volwassen en kunnen allemaal onze eigen vragen stellen en 'eisen' op tafel leggen.
(maar zover is TO nog helemaal niet hoor)
donderdag 1 maart 2018 om 13:13
Bij mij werkt dat anders hoor. Als ik iemand heel leuk vind, vind ik ineens de rest van de wereld ook leuker. Dus ik ben regelmatig op twee personen tegelijk verliefd geweest.Vlindertje94 schreef: ↑01-03-2018 12:56Dus wat jij zegt is dat als ik de tinderjongen echt leuk had gevonden dat ik dan nooit deze gevoelens voor mijn collega had gevoeld? Daar zit wat in.
donderdag 1 maart 2018 om 13:17
Exclusiviteit vraag je niet, dat weet je gewoon.lilalinda schreef: ↑01-03-2018 13:07als je seks gaat hebben met een man, en je vindt exclusiviteit belangrijk... dan vraag je dat.
Als TO's collega er naar vraagt, moet ze niet tegen hem liegen. Maar het niet benoemen, als de ander er niet naar vraagt, vind ik kunnen.
We zijn allemaal volwassen en kunnen allemaal onze eigen vragen stellen en 'eisen' op tafel leggen.
(maar zover is TO nog helemaal niet hoor)
Als een relatie verleden jaar al is begonnen dan is het vreemdgaan met die collega.
Dat is de realiteit.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
donderdag 1 maart 2018 om 13:21
en toch... geloof ik pas in exclusiviteit, als het uitgesproken is.Eslarealidad schreef: ↑01-03-2018 13:17Exclusiviteit vraag je niet, dat weet je gewoon.
Als een relatie verleden jaar al is begonnen dan is het vreemdgaan met die collega.
Dat is de realiteit.![]()
Aannames heb je weinig aan.
donderdag 1 maart 2018 om 13:41
donderdag 1 maart 2018 om 13:56
oh neee, echt naar vragen hoor (en hopen dat je eerlijk antwoord krijgt), maar aanvoelen doe je het Echt niet!