Hebben jullie ook geschaatst?

03-03-2018 12:50 20 berichten
Ik heb vanmorgen nog wel geschaatst met vriend samen, en als afsluiter hebben we een warme beker chocolade melk gedronken.
Heel knus en gezellig.

Laatste dagje morgen begint alles te dooien.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb in de zon gezeten met 23 graden. Toch wat lekkerder.
Nee.
Nee, ik heb een hekel aan schaatsen en kou. Heb mijn schaatsen jaren geleden verkocht.
Hier ook niet geschaatst, is niet mijn ding geef er niets om en heb ook geen schaatsen.
Nee, veel te koud.
Nee, wel een schaatsers gezien in het Vondelpark, maar mijn ding is het niet. Met dit weer blijf ik liever binnen. Zag er wel gezellig uit trouwens, vrolijkheid op het ijs.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Nee. Ik kan niet schaatsen en voel ook geen enkele behoefte het te leren. Ik kijk trouwens wel schaatsen op tv nu, telt dat ook :proud: ?
Ik zou heel graag willen...ben alleen ziek.
Gelukkig is mijn man naar de ijsbaan geweest met de kinderen deze week.
Vanmiddag gaan ze nog een keer.
Yes! Hier voor ons huis loopt een vaart waar op geschaatst kon worden. Was onwijs leuk!
Ik niet. Veel te koud.
Nee. Geen tijd voor gehad (verbouwing en in de zooi ) en ook geen zin
Jazeker deze week 5 keer geschaatst. Vanaf woensdag tot en met vandaag.
Bohemia schreef:
03-03-2018 13:17
Yes! Hier voor ons huis loopt een vaart waar op geschaatst kon worden. Was onwijs leuk!
Waar woon je? Onwijs leuk!

Maar mij niet gezien hoor
Helaas niet.... ben 35+ weken zwanger en het leek me daarom niet verstandig. Al vond ik het wel heeeeeeel moeilijk om zo verstandig te zijn. Manlief is wel 2x gegaan, gisteren en vandaag en dochter heeft ook voor het eerst op ijs gestaan.

Volgende winter hopelijk weer een kans.
Heerlijk!
Woensdag, gisteren en vandaag. Vandaag was minder succesvol, de dooi had zijn intrede al gedaan, helaas. Water op het ijs en al kleine gaatjes.....jammer dat het al weer voorbij is.
Ja, gister en eergisteren. Heen schaatsen vol in de koude wind en terug heerlijk wind mee. Je schoot zonder echt te schaatsen over het ijs heen.
Ja, vandaag. Kon nog net. Altijd leuk, schaatsen op natuurijs.
JA! Oh heerlijk zeg, schaatsen. Samen met manlief rondjes op de ijsbaan, de kinderen voor het eerst echt schaatsen, eerst stuntelend en daarna prima vooruitkomend. Genieten!
Wij kunnen ook vanuit de voortuin de schaats op en dan naar het centrum schaatsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven