Meest heftige topics op het forum

14-02-2018 13:11 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd wat jullie het meest heftige/spraakmakende/bizarre topic op dit forum vinden. Iets wat altijd is bijgebleven en je je af vraagt hoe het nu met diegene is?
relaties/betalen-voor-je-eigen-surprise ... ges/339821
Ik vind hier dingen van.
Tornacense schreef:
14-02-2018 20:48
kinderen/hartoperatie-wel-niet-wel-niet ... ges/279575

Topic van Boanan waar ik over sprak teruggevonden.

Benieuwd hoe het intussen met haar zoontje gaat.

Ander topic weet ik écht niet meer hoe ik dat nog ooit moet terugvinden.
Je bedoelt het topic van trytostaypositive: gezondheid/medische-fout-zoon-ligt-op-i ... ges/367849

Inderdaad ook een heftig topic!
Alweer een topic van 11 jaar geleden over het overlijden van Pippi, en haar moeder die regelmatig kwam posten met hoe het leven is zonder Pippi, Jarenlang werd er een topic hoog gehouden waarin mensen een bloemetje kwamen posten voor Pippi. Wie dat regelmatig deed is ook al niet meer onder ons ... Mylene Valerie :redrose:
Het topic van iemand die momenteel afscheid aan het nemen is van zijn kinderen vind ik echt heel heftig. Het is soms zo oneerlijk. :|
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het topic van Arc die haar zoontje verloor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dit topic moest ik gelijk aan denken: "buurvrouw al een tijdje niet gezien"
thuis/buurvrouw-al-een-tijdje-niet-gezi ... ges/342597
het topic wat mij het meest is bijgebleven is die van ibi maar zo gek is dat niet aangezien ze mijn zusje is.Het topic van Zoyla staat mij ook nog erg bij ik las daar altijd mee en toen mijn zwager ziek werd hadden ze geen idee wat die had.Toen ik hoorde dat die een beenmergpunctie zou krijgen wist ik het gelijk.Wat heb ik me dom gevoeld. jaren meegelezen en het kwartje viel pas toen ik dat hoorde....Het topic van mv :rose: en Lama :rose: en Robo :rose: En zo nog veel meer topics waar ik bij mee leef.gelukkig ook heel veel topics mee gelachen....

Elmervrouw jou verhaal heb ik ook altijd gevolgd ongelooflijk verhaal blijft het durf het mij niet eens voor te stellen :hug:
KitKeller schreef:
15-02-2018 19:27
Het topic dat mij heel erg bijgebleven is, is van een forumster wiens vader niet thuisgekomen was. Het werd later en later en veel mensen leefden met haar mee en wilde haar helpen.
Dat topic heeft erg veel indruk op me gemaakt toen.

Oh ja deze! Zo een treurige uitkomst.

Welke ik leuk vond om te lezen was van een vrouw die verliefd was op de leraar van 1 van haar kinderen. Ze zijn toen op date gegaan en zwaar verliefd maar is nooit meer een update op gegeven.
Er was een paar jaar geleden een forumster die zelfmoord dreigde te plegen. Lijkt me beter om geen nickname(s) te noemen, ze woonde in België toen.
Veel gedoe geweest destijds

Terecht heeft ze een permaban gekregen, hopelijk gaat het inmiddels goed met haar
Het topic van een forumster met een Disney naam over het overspel van haar man met de vrouw van haar broer.
Tijdens een feestje snel in de bosjes of iets in die richting(schoonzus was kort erna zwanger en broer was niet ingelicht over het 'incident').

Topic van een moeder wiens dochter(basisschool groep 6/7?) haar leraar een Klap in het gezicht had gegeven vanwege een opmerking over jongens en dan zien we over negen maanden wel.
Topic over een oma die totaal afgesloten wordt van haar familie.
Kleindochter kan niet normaal langs komen want de buurman is er altijd en laat zich niet wegsturen.

Oma lag tweemaal in het ziekenhuis waar familie niks van wist, daar had buurman een stokje voor gestoken.
En iets over een theezakje voor de hele dag?

Topic dat lijkt op bovenstaand maar dan over een familielid dat helemaal afgesloten wordt van zijn/haar familie door geloofsgenoten(jehova getuigen)?

En nu weer verder slapen :zzz:
Enn schreef:
24-02-2018 00:41
Het topic van iemand die momenteel afscheid aan het nemen is van zijn kinderen vind ik echt heel heftig. Het is soms zo oneerlijk. :|
Ik weet welke je bedoeld. Ik kijk soms bewust niet omdat ik het te zwaar vind 🙏🏼
Er zijn inderdaad flink wat heftige topics langs gekomen. Lama weet ik nog ja, dat was heftig maar ergens wel erg mooi. Angelgate was volgens mij niet eens zo heel erg lang nadat ik hier kwam (misschien een jaar erna of zo? Kan zijn dat mijn tijdsbesef in die periode even minder was en dat dat niet klopt), en dat heb ik ook als heftig ervaren. Ineens verdwenen er allemaal forummers die ik leuk vond en zo.

Elmervrouw, op de een of andere manier had ik jouw verhaal gemist, maar wat heftig. :hug:
Elmervrouw :hug:
Ik hoopte dat jullie dichter bij elkaar zouden komen
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Lucylucille schreef:
14-02-2018 13:21
Dat idiote topic van dat vrouwtje in Frankrijk wiens man er 10 jaar geleden ofzo met een ander vandoor was gegaan, maar de TO schreef alsof het nog stond te gebeuren. 40 pagina's later kwam de aap uit de mouw.

Heel bizar topic. Ik zal even goed moeten zoeken.

edit: gevonden deel 1 : relaties/raak-ik-hem-kwijt/list_message ... 1#24334571

en deel twee: relaties/hij-is-verliefd-op-haar-ik-wee ... #p24316787
Ik ben op pagina 10 van deel 2, ben benieuwd naar de ontknoping waaruit blijkt dat het allemaal al gebeurd is :popcorn:
Even een nieuwe update.

Ik zit nu in de trein na een weekendje bij mijn kinderen, hun halfbroertje en hun vader. Na mijn verrassingsbezoekje op dochters examenplek vorige week is er blijkbaar iets doorbroken.

Ze appte daarna met de vraag wanneer ze me weer zag en of we elkaar vaker konden zien. Uit zichzelf. Heel verrassend en fijn. Dit weekend dus het vervolg.

Met ex weer 'on speaking terms' en met de kinderen, incl. halfbroertje, nu closet en vertrouwder. Zo fijn en hoopvol...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
O Elmervrouw wat ontzettend fijn! Ben blij voor je!!

Ik zit hier nu 16 jr, onder verschillende namen en heb vele malen huilen achter de computer gezeten. Ik weet alleen die titels niet meer! Veel zijn er al genoemd hier. Wat ik me daarnaast nog wel herinner, het topic van FV toen haar moeder was overleden.

Ik heb een paar jaar mee geschreven in een fijn topic over vrouwen met een buitenlandse man, dat was een heel fijn topic. Van sommigen vraag ik me nog wel eens af hoe het nu is.

die vrouw van wie de man jarenlang naar de hoeren was gegaan, zeelandvrouw oid, weet iemand hoe het daarmee is?

en het topic cocaïne in de tas van dochter, was dat niet echt??
Elmervrouw schreef:
11-03-2018 20:13
Even een nieuwe update.

Ik zit nu in de trein na een weekendje bij mijn kinderen, hun halfbroertje en hun vader. Na mijn verrassingsbezoekje op dochters examenplek vorige week is er blijkbaar iets doorbroken.

Ze appte daarna met de vraag wanneer ze me weer zag en of we elkaar vaker konden zien. Uit zichzelf. Heel verrassend en fijn. Dit weekend dus het vervolg.

Met ex weer 'on speaking terms' en met de kinderen, incl. halfbroertje, nu closet en vertrouwder. Zo fijn en hoopvol...
:heart: zo fijn om te lezen. Ik wens je alle geluk.
Wat een goed bericht EV!! Heel fijn voor je!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat klinkt dat goed, Elmervrouw! Fijn om te horen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Elmervrouw :hug:
littleme2 schreef:
08-03-2018 03:48
Topic over een oma die totaal afgesloten wordt van haar familie.
Kleindochter kan niet normaal langs komen want de buurman is er altijd en laat zich niet wegsturen.

Oma lag tweemaal in het ziekenhuis waar familie niks van wist, daar had buurman een stokje voor gestoken.
En iets over een theezakje voor de hele dag?

Topic dat lijkt op bovenstaand maar dan over een familielid dat helemaal afgesloten wordt van zijn/haar familie door geloofsgenoten(jehova getuigen)?

En nu weer verder slapen :zzz:
Ja dat topic weet ik nog.
Zielig verhaal.
Wat een geweldig nieuws Elmervrouw. Een normaal contact met je kinderen is je zó gegund! :hug:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Wat fijn Elmervrouw :cheer2:

:redrose:
Later is nu
Elmervrouw schreef:
11-03-2018 20:13
Even een nieuwe update.

Wat is het je gegund!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven