Meest heftige topics op het forum
donderdag 20 september 2018 om 23:04
Ik ben nog steeds benieuwd naar hoe het nu is met, ik geloof, zwartjasje. Haar man ging vreemd en had zijn minnares zwanger gemaakt. Zelf hadden ze geloof ik twee jonge kinderen. Volgens mij wilde die vrouw het kind houden terwijl zij zelf ook getrouwd was. Een heel drama en ik hoop dat het nu goed met haar gaat.
Poep, wie heeft jou gescheten?

donderdag 20 september 2018 om 23:09
Ik ben dan weer benieuwd naar die man die 4 jaar ofwat ervoor een kind bleek verwekt te hebben bij zijn minnares.
Hij had gebroken met zijn minnares, was terug naar zijn vrouw en zijn kinderen gekeerd, maar was haar toen na een paar jaar nog es tegengekomen ofzoiets ...
Waarbij dus bleek dat het kind dat ze had hoogstwaarschijnlijk van hem was.
En ineens wist ie niet meer voor wie ie moest kiezen.
De vrouw met 2 kinderen waarbij de relatie niet denderend liep.
Of zijn voormalige minnares met mogelijk kind van hem. Waarbij hij ook wou uitvissen of het nu echt zijn kind was, maar elke keer als hij de twee zag kreeg hij ook terug kriebels voor die vrouw.
Zijn vrouw wist van zijn eerdere buitenshuise escapades.
Maar niet dat ie die vrouw terug was tegengekomen én dat er dus mogelijk een kind was.
Hij had gebroken met zijn minnares, was terug naar zijn vrouw en zijn kinderen gekeerd, maar was haar toen na een paar jaar nog es tegengekomen ofzoiets ...
Waarbij dus bleek dat het kind dat ze had hoogstwaarschijnlijk van hem was.
En ineens wist ie niet meer voor wie ie moest kiezen.
De vrouw met 2 kinderen waarbij de relatie niet denderend liep.
Of zijn voormalige minnares met mogelijk kind van hem. Waarbij hij ook wou uitvissen of het nu echt zijn kind was, maar elke keer als hij de twee zag kreeg hij ook terug kriebels voor die vrouw.
Zijn vrouw wist van zijn eerdere buitenshuise escapades.
Maar niet dat ie die vrouw terug was tegengekomen én dat er dus mogelijk een kind was.