Meest heftige topics op het forum

14-02-2018 13:11 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd wat jullie het meest heftige/spraakmakende/bizarre topic op dit forum vinden. Iets wat altijd is bijgebleven en je je af vraagt hoe het nu met diegene is?
Waar is Yas als je haar nodig hebt? Ohw wacht, die ligt natuurlijk weer met haar bevallige derrière in een strandstoel. :devil:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MevrdeVries schreef:
15-02-2018 19:15
Even een update dan over de vrouw, was mijn topic......(Ex)Man zit nog vast, inmiddels in behandeling bij TBS kliniek. Na een jaar of twee heb k een relatie gekregen met een man, die bleek ook gewoon een engerd te zijn en heeft me nog een hele tijd gestalkt. Inmiddels gelukkig een hele lieve vriend, maar echt serieus iets opbouwen is lastig. Vertrouwen doe ik niet makkelijk meer, dus bijvoorbeeld een huis samen kopen, kinderen, wat dan ook hoeft voor mij niet zo nodig. Ik hou een veilige afstand, maar hou wel verschrikkelijk veel van hem en we genieten elke dag van elkaar.
Ik kijk niet uit naar de dag dat ex vrij komt, ben wel bang dat hij me op komt zoeken. In de tussentijd heb ik geleerd mezelf te verdedigen en heb ik er vertrouwen in dat ik wel weg kom als het zo ver is, maar helemaal veilig voel ik me nooit.
Ontzettend veel steun heb ik hier gehad, een aantal forummers in het bijzonder. Vooral toen ik er middenin zat.
Och jee. Wat een knauw heb je ervan gehad. Ik dacht overigens dat jullie eigenlijk een normale relatie hadden, wat naar dat je nu bang bent voor de dag dat hij je op komt zoeken. Veel sterkte voor jou en je kinderen!
Elmervrouw schreef:
15-02-2018 19:30
Ja, dat wil ik ook nog wel even zeggen. In de tijd dat ik intensiever hier over mijn kinderen schreef, al die acht jaren zonder enig contact of iets weten, heb ik ook veel steun gehad van forummers hier. Er werd zo lief meegedacht, plannen werden bedacht (helaas onuitvoerbaar omdat we hier te maken hadden met Irak), maar de steun was geweldig. Er zijn ook forummers bij mijn eerste boekpresentatie geweest. Zoveel kan een forum ook betekenen :heart:
Elmervrouw dat verdiende je ook. Ik vind het zo verdrietig om te lezen hoe beschadigd je kinderen zijn geraakt. Ik hoop dat ze op een dag steun kunnen putten uit alle moeite die je hebt gedaan voor hen. Sterkte!
8102 schreef:
15-02-2018 13:33
Er was ook een vrouw die zo nu en dan schreef vanaf Irak en die zo graag terug wilde met de kinderen staat mij iets van te bij.
Die logde een enkele keer in op dit forum, ze hadden logischer wijs slecht bereik van internet.
Was dat Irak? Het klonk in ieder geval heel zorgelijk, was het de opkomst van IS? Ik dacht dat ze niet weg konden omdat man niet mee kon of iets dergelijks.
Elmervrouw :hug: :redrose:
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Moiren’ schreef:
15-02-2018 21:28
Het was maar internet had toch niets met de aftredende mods te maken?
Dat was Angelgate. Het is maar internet was de afscheidscolumn van Sanne.
Ik dacht dat er een paar opstapten nadat ze nogal onder vuur lagen mbt hun beleid in die periode. Dat er actieve forummers ook Angel waren, en niet meer onpartijdig konden modereren, en ook op hun privé-nick werden aangevallen aangesproken.
Frizz schreef:
15-02-2018 22:03
Was dat Irak? Het klonk in ieder geval heel zorgelijk, was het de opkomst van IS? Ik dacht dat ze niet weg konden omdat man niet mee kon of iets dergelijks.
Inderdaad

In een van die landen, weet niet precies welk land.
Snow81 schreef:
15-02-2018 22:16
Ik dacht dat er een paar opstapten nadat ze nogal onder vuur lagen mbt hun beleid in die periode. Dat er actieve forummers ook Angel waren, en niet meer onpartijdig konden modereren, en ook op hun privé-nick werden aangevallen aangesproken.
Dat was Angelgate.
Staat los van de column van Sanne, waar idd wel de hel over losbrak.
Lucylucille schreef:
14-02-2018 13:21
Dat idiote topic van dat vrouwtje in Frankrijk wiens man er 10 jaar geleden ofzo met een ander vandoor was gegaan, maar de TO schreef alsof het nog stond te gebeuren. 40 pagina's later kwam de aap uit de mouw.

Heel bizar topic. Ik zal even goed moeten zoeken.

edit: gevonden deel 1 : relaties/raak-ik-hem-kwijt/list_message ... 1#24334571

en deel twee: relaties/hij-is-verliefd-op-haar-ik-wee ... #p24316787
Deze inderdaad, echt heel vreemd was dat.

De spreid en buk buurvrouw.

En lamaatje, wat leefde daar het hele forum mee, en toen ze overleden bleek te zijn, nam iedereen een lama als avatar, een ding waar, hoe verschillend iedereen is die op dit forum zit, iedereen het grondig met elkaar eens was.
Gate_Keeper schreef:
14-02-2018 21:01
overig/rits-zit-vast-krijg-mijn-jas-nie ... ages/98278

En dit is die met die jas.
Nee het topic met de rits en de buurman die brandweer was en uiteindelijk kwam redden was van MV . Ze schaamde zichzelf verschrikkelijk voor dit topic maar hij is mij altijd bij gebleven.
Karma, en alles komt goed
Het topic van de vrouw die ontdekte dat haar man een relatie met zijn zus had vond ik erg heftig. Ik ben altijd benieuwd gebleven naar de afloop
Ik zoek me de pokken naar al die topics maar kan niks vinden! :swear:

Ik schrijf hier al een jaar of vijftien en heb inderdaad behoorlijk wat heftige topics meegemaakt.
Bovengenoemde topics maar ook het topic van Pippi.
Boquiabierto schreef:
16-02-2018 12:50
Het topic van de vrouw die ontdekte dat haar man een relatie met zijn zus had vond ik erg heftig. Ik ben altijd benieuwd gebleven naar de afloop
Dat was een trol. Stond hier ergens.
Dit topic nooit gelezen/gezien. Raakt mij diep. Mijn vriend is vorig jaar overleden aan de gevolgen van zware hersenbloeding. Zitten veel herkenbare punten/ervaringen in dit verhaal :"-( .
Moiren’ schreef:
22-02-2018 20:53
Dat was een trol. Stond hier ergens.
Ook niet zo gek. Haar geografische kennis van Oost-Groningen was echt dramatisch. De rest van het forum trapt daar wellicht in, maar ik niet! O zo!
vrouwjagersma schreef:
22-02-2018 21:45
Ook niet zo gek. Haar geografische kennis van Oost-Groningen was echt dramatisch. De rest van het forum trapt daar wellicht in, maar ik niet! O zo!
Gelukkig is er hier iemand die haar verstand gebruikt.
Moiren’ schreef:
22-02-2018 22:03
Gelukkig is er hier iemand die haar verstand gebruikt.
Een lichtend licht en een zoutend zout. Gelukkig zie jij het in elk geval.
vrouwjagersma schreef:
22-02-2018 22:13
Een lichtend licht en een zoutend zout. Gelukkig zie jij het in elk geval.
Ik herken gebruikte hersenen altijd.
Moiren’ schreef:
22-02-2018 22:14
Ik herken gebruikte hersenen altijd.
Dat klinkt alsof je ze meestal op een schoteltje ziet liggen.
vrouwjagersma schreef:
22-02-2018 22:18
Dat klinkt alsof je ze meestal op een schoteltje ziet liggen.
Ik zie teveel mensen die ze niet gebruiken.
Het topic waarin de TO op een surprise party werd getrakteerd en na afloop de rekening kreeg gepresenteerd van de vriendin die het feestje georganiseerd had. Toen TO aangaf niet te kunnen betalen (ze had nergens om gevraagd) ging vriendin door het lint en startte een haatcampagne op. Later bleek dat vriendin een verhouding had met de vriend van TO en alle vriendinnen kozen haar partij. TO is geloof ik verhuisd en ging nieuwe vrienden maken. Ik ben benieuwd hoe het nu met haar is.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
23-02-2018 19:47
Het topic waarin de TO op een surprise party werd getrakteerd en na afloop de rekening kreeg gepresenteerd van de vriendin die het feestje georganiseerd had. Toen TO aangaf niet te kunnen betalen (ze had nergens om gevraagd) ging vriendin door het lint en startte een haatcampagne op. Later bleek dat vriendin een verhouding had met de vriend van TO en alle vriendinnen kozen haar partij. TO is geloof ik verhuisd en ging nieuwe vrienden maken. Ik ben benieuwd hoe het nu met haar is.
Oh jaaaa! Dat was echt bizar ook, met een tweede whatsapp groepje waar zij niet in zat, allemaal dingen achter haar rug. Halve vriendinnengroep tegen haar gekeerd, bizar was dat!
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Sabeltandcavia schreef:
23-02-2018 19:47
Wow... Bizar!
Elmervrouw en anderen wat erg :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven