Appen enzo
zaterdag 3 maart 2018 om 23:40
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag:
Ik app nu al 2 jaar met een vriend over van alles en nog wat. Ook in real life kunnen we het goed met elkaar vinden. Sinds een jaar kom ik ook bij hun over de vloer en zijn vrouw doet ook gewoon tegen mij. Is het normaal dat hij en ik zo via de app met elkaar bezig zijn?
Ik heb een vraag:
Ik app nu al 2 jaar met een vriend over van alles en nog wat. Ook in real life kunnen we het goed met elkaar vinden. Sinds een jaar kom ik ook bij hun over de vloer en zijn vrouw doet ook gewoon tegen mij. Is het normaal dat hij en ik zo via de app met elkaar bezig zijn?
zondag 4 maart 2018 om 00:07
Als onder 'vanalles en nogwat' ook flirten en/of seksueel getinte berichtjes vallen vind ik dat niet normaal. Verder vind ik man/vrouw vriendschappen heel normaal.
Ik heb erg veel vrienden (meer dan vriendinnen) waar ik mee over vanalles en nogwat app. Maar daar zit dus heel duidelijk geen dubbele lading aan.
Ik heb erg veel vrienden (meer dan vriendinnen) waar ik mee over vanalles en nogwat app. Maar daar zit dus heel duidelijk geen dubbele lading aan.
zondag 4 maart 2018 om 00:08
Voor alle reacties :
We appen over werk en sport, soms over de Kids, hebben ze werk e.d.
En over persoonlijke dingen, maar geen relationele dingen.
Ik vond het zelf soms te vaak worden en laste dan een app pauze in. Zag ik hem weer dan zei hij dat ik gewoon kon appen want hij miste mijn berichten.
En voor lady Madonna ja appen is heel leuk.
BTW ik app met hem meer als mijn beste vriendin of met mijn ega.
Ik vond het zelf soms te vaak worden en laste dan een app pauze in. Zag ik hem weer dan zei hij dat ik gewoon kon appen want hij miste mijn berichten.
zondag 4 maart 2018 om 01:52
Als niet-apper snap ik het ook niet en vind het raar. Sorry.
Ben ook ouderwets en zie appen als een manier om even snel iets door te geven zonder een ander te storen, of te zeggen dat je de bus gemist hebt en er zo aankomt.
Als ik een vriendin had die elke dag met een andere vent zit te appen app ik haar de deur uit, al gaat het over goudvissen.
Waarom niet gewoon bellen als je niks te verbergen hebt? Ik vind het zo raar, zou je pak m beet 20 jaar geleden dagelijks kaarten naar elkaar hebben gestuurd per post, of brieven?
Vast niet
Ben ook ouderwets en zie appen als een manier om even snel iets door te geven zonder een ander te storen, of te zeggen dat je de bus gemist hebt en er zo aankomt.
Als ik een vriendin had die elke dag met een andere vent zit te appen app ik haar de deur uit, al gaat het over goudvissen.
Waarom niet gewoon bellen als je niks te verbergen hebt? Ik vind het zo raar, zou je pak m beet 20 jaar geleden dagelijks kaarten naar elkaar hebben gestuurd per post, of brieven?
Vast niet
zondag 4 maart 2018 om 06:05
Het gevaar bestaat dat je meer gaat communiceren met je app contact dan met je partner.Grace1966 schreef: ↑04-03-2018 00:08Voor alle reacties :
Praten over koetjes en kalfjes met een app vriend kan geen kwaad.
Als je gaat merken dat je over je relatie en/of problemen gaat praten met een buitenstaander gaat het te ver.
Belangrijke zaken altijd eerst met de eigen partner bespreken.
Je zoekt nu denk ik iets buiten de deur wat je eigenlijk bij je eigen partner moet zoeken.
zondag 4 maart 2018 om 07:31
Ik weet niet wat jullie van elkaar willen. Denk daar eens goed en eerlijk over na. En buiten dat is het ook belangrijk dat zijn vrouw hier 100% gerust over is. Misschien is het haar "aanpak" om in jullie vriendschap mee te gaan omdat kritiek averechts kan werken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 4 maart 2018 om 07:58
Leg je eigen grenzen een ander niet op en vul niet zomaar wat in waar geen sprake van is. Er is niets mis met communiceren over de app, hoe vaak en veel je het ook doet. Het is iets compleets anders als er geflirt wordt, maar daar gaat het overduidelijk niet om.damesbril schreef: ↑04-03-2018 06:05Het gevaar bestaat dat je meer gaat communiceren met je app contact dan met je partner.
Praten over koetjes en kalfjes met een app vriend kan geen kwaad.
Als je gaat merken dat je over je relatie en/of problemen gaat praten met een buitenstaander gaat het te ver.
Belangrijke zaken altijd eerst met de eigen partner bespreken.
Je zoekt nu denk ik iets buiten de deur wat je eigenlijk bij je eigen partner moet zoeken.
zondag 4 maart 2018 om 08:44
Ieder zijn mening.Meesterkees schreef: ↑04-03-2018 07:58Leg je eigen grenzen een ander niet op en vul niet zomaar wat in waar geen sprake van is. Er is niets mis met communiceren over de app, hoe vaak en veel je het ook doet. Het is iets compleets anders als er geflirt wordt, maar daar gaat het overduidelijk niet om.
Ik ben ook al jaren samen met mijn man. Ik zou geen behoefte hebben om te appen met een andere man.
Je moet de kat niet op het spek binden. Het lijkt misschien onschuldig...
Nogmaals ieder zijn mening.
zondag 4 maart 2018 om 08:52
Ik app wel met mannen. Mijn vrienden. Maar heel veel en over alles. Nee.
Wel over concertkaartjes, verjaardagswensen en wie de mol is.
Waarom is dat de kat op het spek binden?
zondag 4 maart 2018 om 08:54
Omdat ze in dit geval al 2 jaar intensief appt.Lucifermiauww schreef: ↑04-03-2018 08:52Ik app wel met mannen. Mijn vrienden. Maar heel veel en over alles. Nee.
Wel over concertkaartjes, verjaardagswensen en wie de mol is.
Waarom is dat de kat op het spek binden?
zondag 4 maart 2018 om 08:56
zondag 4 maart 2018 om 08:56
Ja je bent inderdaad ouderwets. Zeer vermoeiend, van die mensen die beweren dat bellen nog steeds een dingetje is. Dat is het gewoon niet, klaar. Appen is echt heel normaal.Lenn12345 schreef: ↑04-03-2018 01:52Als niet-apper snap ik het ook niet en vind het raar. Sorry.
Vast niet![]()
Alleen niet zoals To dit doet. Dit gaat geheid een keer fout natuurlijk, maar dat weet je zelf ook wel To. Anders zou je dit topic niet openen.
zondag 4 maart 2018 om 09:31
Misschien wil je écht weten hoe zijn begonia's erbij staan en hoe laat hij wakker was en of ze nog weggaan vandaag. Pure belangstelling. Sommige mensen babbelen graag. Voor heel velen toch de opmaat om intiemere dingen te gaan vertellen en daarna spijt. En roddelen is ook schadelijk voor de vriendschap. Evenals pikantere ondertonen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven