Appen enzo

03-03-2018 23:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag:
Ik app nu al 2 jaar met een vriend over van alles en nog wat. Ook in real life kunnen we het goed met elkaar vinden. Sinds een jaar kom ik ook bij hun over de vloer en zijn vrouw doet ook gewoon tegen mij. Is het normaal dat hij en ik zo via de app met elkaar bezig zijn?
Misschien zegt hij tijdens zo'n chat iets wat ook een dubbelzinnige betekenis kan hebben. En dan denk je eerst: neeee, die Hans die bedoelt dat niet zo. Maar nadat het bezonken is wil je toch onwillekeurig weten of hij dat inderdaad pikant bedoelde dus jij laat ook een toespelinkje vallen en wacht vervolgens gespannen af. Eerst gebeurt er niks, maar op het einde van jullie gesprek zegt hij plotseling weer iets: Hm. Dus toch. Of niet. En je denkt: die Hans toch. Is mijn type totaal niet. Maar nadat jij door die vervelende collega zo op je nummer bent gezet, wil je toch weten hoe je in de liefdesmarkt ligt. Zou hij echt? En zo zou zich best iets kunnen ontwikkelen wat niemand in gedachten had toen men met het chatten begon. Tenminste niet bewust.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Nee medeforummers ik ben niet verliefd op hem.
Als hij een vrouw was geweest dan was hij mijn beste vriendin geweest denk ik nu.
En apps met dubbele bodem daar doen we niet aan. Daarvoor heeft hij een hele knappe vrouw.
Het is idd Hoe was het op het werk/vakantie of sport.
En ja zijn vrouw mag de apps gewoon lezen en die van mij ook.
Grace1966 schreef:
04-03-2018 13:50
Nee medeforummers ik ben niet verliefd op hem.
Als hij een vrouw was geweest dan was hij mijn beste vriendin geweest denk ik nu.
En apps met dubbele bodem daar doen we niet aan. Daarvoor heeft hij een hele knappe vrouw.
Het is idd Hoe was het op het werk/vakantie of sport.
En ja zijn vrouw mag de apps gewoon lezen en die van mij ook.
Wat is het probleem dan? Waarom open je dan een topic over de vraag of het normaal is? Kennelijk twijfel je daar zelf toch een beetje aan.

Ik vind het volstrekt normaal klinken hoor. Gewoon vriendschap toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven