Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Paarsebloem schreef:
06-03-2018 21:10
Deze poster heeft nu al een paar keer een topic gestart waarin het dan steeds gaat over hoe dom/stom 'de vrouw' is. Want vrouwen zijn geen individuen volgens hem, maar gedragen zich allemaal hetzelfde. Net als dat mannen zich allemaal hetzelfde gedragen natuurlijk....

Bij die eerdere topics vermoedde ik al dat het om een man zou gaan die problemen had met het feit dat alle vrouwen niet als bosjes voor hem vielen. En jawel hoor. Vrouwen zijn dus stom en moeten daarom steeds eventjes naar beneden gehaald worden.

Om de vraag te beantwoorden. Sommige vrouwen vallen op foute mannen, net zoals sommige mannen of foute vrouwen vallen omdat ze bepaalde eigenschappen hebben die wel aantrekkelijk zijn. Zo zijn foute mannen vaak zelfverzekerd en vallen ze niet om van het zelfmedelijden. Net als dat foute vrouwen vaak een bepaalde spanning/drama meebrengen, het ene moment heel aanhankelijk kunnen zijn en/of de man als hun redder zien.
Klopt.
Maar het is lekker overzichtelijk: Nette meisjes en domme snollen, meer soorten lijken er niet te zijn bij to.
En maar vissen onder welke soort zijn gesprekspartner moet vallen
.
Het-groepje schreef:
06-03-2018 22:09
Ook. Maar ook eigen ondernemers en creatieven.
En ben nu al 17 jaar zeer gesetteld, maar inderdaad niet met een heel voorspelbare man.
Hoezo zou uitgaan en lol maken een mens de strot uitkomen?
Man en ik doen nu project gezin zeer enthousiast en plichtsgetrouw, maar verheugen ons zeer op de derde helft. Nog een paar jaar lolmaken voordat we wellicht te oud zijn, lekker dansen, uitgaan etc.
Omdat alles na een gegeven moment wel de strot uitkomt. Stel je eet iedere dag je favoriete gerecht, dan wordt je het na een tijdje toch ook zat?

Maar we praten dus over 17 jaar geleden, aan wat voor mensen moet ik dan denken? Weet niet hoe de situatie toen was. Of vergelijkbare dingen toen ook gebeurde, die nu ook gebeuren. Aangezien er wel een generatie verschil is.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
O ik zou dat ook wel een keer willen doen hoor. Uit pure begeerte een man met status de kleren van het lijf rukken en bespringen.
Hoe kom je erbij dat een vrouw daar geen genot uithaalt?
Er zijn ook genoeg mannen die graag geld spennen aan scharreltjes en in sommige gevallen hen zelfs wifen als de klik er is en daar zullen sommige vrouwen het ookwel om doen.
Ik heb zo een man zelf liever niet voor een vaste relatie dus zou waarschijnlijk na een goede wip niets meer van me laten horen.
Ja To, mannen die macht en fame uitstralen hebben nu eenmaal iets..
Net zoals mannen met een goed lijf, trekt veel vrouwen ook aan als een magneet.
Het leven is niet eerlijk hé mop.
Bblientje schreef:
06-03-2018 23:11
O ik zou dat ook wel een keer willen doen hoor. Uit pure begeerte een man met status de kleren van het lijf rukken en bespringen.
Hoe kom je erbij dat een vrouw daar geen genot uithaalt?
Er zijn ook genoeg mannen die graag geld spennen aan scharreltjes en in sommige gevallen hen zelfs wifen als de klik er is en daar zullen sommige vrouwen het ookwel om doen.
Ik heb zo een man zelf liever niet voor een vaste relatie dus zou waarschijnlijk na een goede wip niets meer van me laten horen.
Ja To, mannen die macht en fame uitstralen hebben nu eenmaal iets..
Net zoals mannen met een goed lijf, trekt veel vrouwen ook aan als een magneet.
Het leven is niet eerlijk hé mop.
Nou, ik zou me niet echt op mijn gemak voelen als ik een vriendin had, die was gebruikt als neukspeeltje van zo'n iemand. Geen idee hoe zo'n meid zich voelt, daarom vraag ik het ook he. Ligt eraan wat de intentie is van zo'n iemand, misschien kijken ze wel naar iemand op.
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 22:15
Omdat alles na een gegeven moment wel de strot uitkomt. Stel je eet iedere dag je favoriete gerecht, dan wordt je het na een tijdje toch ook zat?

Maar we praten dus over 17 jaar geleden, aan wat voor mensen moet ik dan denken? Weet niet hoe de situatie toen was. Of vergelijkbare dingen toen ook gebeurde, die nu ook gebeuren. Aangezien er wel een generatie verschil is.
Ik begrijp niet wat je wil weten. Het soort man heb ik al beschreven. Namen en rugnummers ga ik niet geven. En vrouwen die mannen leuk vinden waarmee je duidelijk geen toekomst kan opbouwen zijn van alle tijden.
Mannen die daar boos om worden ook.
Kan me nog wel herrinneren dat er dan zo'n desperado eind van de avond genoeg gezopen/moed verzameld had.
En echt niet snapte dat een meisje het wél leuk vond dat mooiboy x een beetje cheeky zich bepaald gedrag veroorloofde en dat hij niet eens even mocht.
En dan een hele verwarde waarschuwing van 'hij wel?!! Weet je wel dat hij elke avond...!!'.
Euh ja dat weet ik maar dan nog is hij leuker in de omgang dan jij.
Want fout mannetje x kent het begrip nee, vindt niet dat 'goedkope' meisjes maar alles leuk moeten vinden want als jij niet wil even goede vrienden, en is niet veroordelend.
Foute mannen vrouwen zijn er in verschillende soorten oa de narcisten de criminelen ed.

Ik ken vrouwen/mannen die voor narcisten vallen. Omdat ze graag slachtoffer willen zijn. Die hebben geen zelfrespect en karakter. Ondanks dat er jarenlang hulp is gezocht met psychische instanties ed. Vallen ze er weer met open ogen in. Zoals narcisten een psychische afwijking hebben. Hebben vele slachtoffers die er voor jaaren of altijd bijblijven ook een psychische ziekte waar ze aan geholpen moeten worden. Sommige hebben deze afwijling al van te voren en na zon relatie hebben ze zeker hulp nodig!

De populaire/criminele mannen en vrouwen zijn van de snelle sex of tijdens hun relatie er anderen op na houden. Die worden vaak van beide zijde ingeruild als er weer wat beters voorbij komt.

My 2 cents
Hey TO, waarom open je niet eens een topic als:" wat trekt vrouwen aan in leuke, normale mannen?"
Met het soort topics dat jij opent, ben je alleen maar de hele tijd bezig je eigen verzuurde beeld van vrouwen te bevestigen. Oh en wat is toch die preoccupatie met minderjarigheid ... dat is ieuw en zèker niet aantrekkelijk.
Honingdropje2 schreef:
07-03-2018 07:44
Hey TO, waarom open je niet eens een topic als:" wat trekt vrouwen aan in leuke, normale mannen?"
Met het soort topics dat jij opent, ben je alleen maar de hele tijd bezig je eigen verzuurde beeld van vrouwen te bevestigen. Oh en wat is toch die preoccupatie met minderjarigheid ... dat is ieuw en zèker niet aantrekkelijk.
Goeie!
En toch, even terug naar het begin, snap ik TO in de basis wel een klein beetje. Geen oordeelsvorming hierover, maar uit eigen ervaring: mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig (dat wordt er door de maatschappij wel ingeramd) en toch heb ik in het verleden wel eens gehoord dat partner destijds graag wilde dat ik haar op haar nummer zou zetten, de dominante 'rol' spelen (waarbij ze zich vervolgens niets aantrekken van wat je zegt) maar het wel aantrekkelijk vinden. Moet dus haast wel iets uit de oertijd zijn.

In deze post schreef iemand over Charlize Theron: dat wordt vechten dan :proud:
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
De_Cynicus schreef:
07-03-2018 06:39
Nou, ik zou me niet echt op mijn gemak voelen als ik een vriendin had, die was gebruikt als neukspeeltje van zo'n iemand. Geen idee hoe zo'n meid zich voelt, daarom vraag ik het ook he. Ligt eraan wat de intentie is van zo'n iemand, misschien kijken ze wel naar iemand op.
Troost je, deze dames vallen niet op types zoals jij dus daar hoef je niet wakker van te liggen.
De_Cynicus schreef:
Waar trek je de grens dan?

Als je vriendin in het verleden heeft gedate met een getrouwde kerel?
Of heeft rondgeneukt omdat ze daar zin in had?

Is dat erger of minder erg?

Of is dat anders omdat het dan een bewuste keuze is geweest van haar?
Hightower schreef:
07-03-2018 08:16
Goeie!
En toch, even terug naar het begin, snap ik TO in de basis wel een klein beetje. Geen oordeelsvorming hierover, maar uit eigen ervaring: mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig (dat wordt er door de maatschappij wel ingeramd) en toch heb ik in het verleden wel eens gehoord dat partner destijds graag wilde dat ik haar op haar nummer zou zetten, de dominante 'rol' spelen (waarbij ze zich vervolgens niets aantrekken van wat je zegt) maar het wel aantrekkelijk vinden. Moet dus haast wel iets uit de oertijd zijn.

In deze post schreef iemand over Charlize Theron: dat wordt vechten dan :proud:
Ik zeg ook niet dat dat soort vrouwen niet bestaat. Ik bedoel te zeggen dat to zijn vervormde beeld van vrouwen in stand houdt door enkel op dit type te focussen en daar mee bezig te zijn. En vervolgens raakt hij gefrustreerd over hoe hij denkt dat " vrouwen " zijn.
Honingdropje2 schreef:
07-03-2018 08:35
Ik zeg ook niet dat dat soort vrouwen niet bestaat. Ik bedoel te zeggen dat to zijn vervormde beeld van vrouwen in stand houdt door enkel op dit type te focussen en daar mee bezig te zijn. En vervolgens raakt hij gefrustreerd over hoe hij denkt dat " vrouwen " zijn.
De meeste vrouwen of het gemiddelde zoals hij blijft herhalen ook.
Terwijl dat juist helemaal niet zo is.
Ik vind jou definitie van een foute man nogal vaag. Iemand die rijk en succesvol is, vind ik heel iets anders. Een foute man is voor mij meer een manipulatieve man die veel vreemd gaat, liegt of zelfs verbinding heeft met de criminele wereld ( pooier, drugsdealer etc).

Het is heel simpel waarom die foute mannen meer vrouwen kunnen krijgen. Ze zijn (misplaatst) zelfverzekerd en stappen gewoon op een vrouw af. Die versieren alles dat los en vast zit. Dan heb je natuurlijk veel sneller beet. Voor vrouwen is het spannend. Je wordt eens echt versierd! Iemand doet echt zijn best en haakt niet af als niet te enthousiast overkomt. Hij doet zelfs meer moeite. Bovendien zien dit soort mannen er vaak wel goed uit. Ze doen zich heel sociaal voor dus het lijkt alsof ze heel veel vrienden hebben en vrouwelijke aandacht. Je denkt dus dat hij om die reden wel echt leuk moet zijn. Hij speelt een showtje dus lijkt ook echt heel leuk. Een foute man is ook een maar een mens en heus ook niet alleen fout. De ene vrouw zou denken misschien toch een relatie aan te kunnen gaan voor een ander is het gewoon seks met iemand die gewild is. Iedere vrouw heeft haar beweegredenen voor. Soms is het gewoon naiviteit. Daar heb ik zelf ook ervaring mee. Ik zie graag het goede in mensen. Dus ook ik ben wel eens voor een foute man gevallen. Ook ben ik eens heel hard voor een player gevallen. Deed wel pijn dat gebroken hartje. Maar had het achteraf niet willen missen. Het was spannend omdat hij zo anders was dan ik. Hem vond ik niet per sevfout. Was verder een jongen die het prima voor elkaar had. Redelijk rijk ook voor zijn leeftijd. Hij wilde gewoon geen relatie en vond het wel spannend om meiden te daten en seks te hebben. Ben je dan per se fout? In mijn ogen niet. Iedereen mag doen en laten wat ie wil. Hij is nooit disrespectvol geweest naar mij.
anoniem_355891 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 09:02
0.49% gewijzigd
Lucifer en Honingdropje,

Helemaal eens met jullie hoor. Focussen is die types is niet representatief. Ik heb het van dichtbij gezien, een hele mooie dame (die echt absoluut niets van de wereld snapt) samen met een profvoetballer. Kan me niet voorstellen dat die twee elkaar leuk vinden om wie ze echt (!) zijn!

Mijn eerste post hier was ook wat algemener (en beetje meer algemeen / op mezelf van toepassing). Er is een discrepantie tussen de gelijkwaardigheid die iedereen nastreeft en het feit dat mannen nog wel iets dominants (fouts?) moeten hebben.
Hightower schreef:
07-03-2018 08:59
Lucifer en Honingdropje,

Helemaal eens met jullie hoor. Focussen is die types is niet representatief. Ik heb het van dichtbij gezien, een hele mooie dame (die echt absoluut niets van de wereld snapt) samen met een profvoetballer. Kan me niet voorstellen dat die twee elkaar leuk vinden om wie ze echt (!) zijn!

Mijn eerste post hier was ook wat algemener (en beetje meer algemeen / op mezelf van toepassing). Er is een discrepantie tussen de gelijkwaardigheid die iedereen nastreeft en het feit dat mannen nog wel iets dominants (fouts?) moeten hebben.
Voor een bepaalde groep vrouwen misschien maar niet voor de meeste vrouwen. Zoals TO denkt.
De_Cynicus schreef:
Je bent echt een beetje koekoek hoor. En inderdaad heel cynisch. Seks is niet alleen voor de man. Een vrouw heeft geen seks om een man te plezieren. Dat doet ze voor zichzelf! Dan ben je dus niet gebruikt. Hooguit teleurgesteld als je meer had verwacht dan alleen seks. Maar gebruikt vind ik een debiel woord. Ik kan natuurlijk niet voor alle vrouwen spreken, maar ik heb alleen seks als ik dat echt zelf wil. Voor mijn eigen plezier dus. Als ik seks heb met een man die leuker vind dan alleen voor de seks en hij wil verder niks, is dat kut en jammer maar ik voel me dan niet gebruikt. Het is toch niet zo dat een man je wat verschuldigd is als je seks met hem hebt?
Lucifermiauww schreef:
07-03-2018 09:04
Voor een bepaalde groep vrouwen misschien maar niet voor de meeste vrouwen. Zoals TO denkt.
Idd.
@ hightower: je lijkt ons punt toch niet helemaal te begrijpen aangezien jij blijkbaar ook meent dat vrouwen in het algemeen op dominantie vallen terwijl ( laat ik voor mezelf spreken) ik daar bijvoorbeeld hèlemaal niet op val. Bij mijn vriendinnen herken ik dit beeld ook niet.
Honingdropje2 schreef:
07-03-2018 09:27
Idd.
@ hightower: je lijkt ons punt toch niet helemaal te begrijpen aangezien jij blijkbaar ook meent dat vrouwen in het algemeen op dominantie vallen terwijl ( laat ik voor mezelf spreken) ik daar bijvoorbeeld hèlemaal niet op val. Bij mijn vriendinnen herken ik dit beeld ook niet.
Ik ook niet, juist het tegenovergestelde. De meeste vrouwen die ik ken vinden dat nogal losertjes. Juist een afknapper.
Cynicus, wat ik me een beetje afvraag: Waarom denk je dat vrouwen alleen seks zouden willen hebben als er ook een potentieel huwelijk in zou zitten en waarom denk je dat vrouwen als ze seks hebben gebruikt zouden zijn?

Vind dat een beetje akelig idee, vrouwen hebben zelf ook seksualiteit hoor, seks is niet alleen een middel tot een huwelijk.
florence13 schreef:
07-03-2018 09:37
Cynicus, wat ik me een beetje afvraag: Waarom denk je dat vrouwen alleen seks zouden willen hebben als er ook een potentieel huwelijk in zou zitten en waarom denk je dat vrouwen als ze seks hebben gebruikt zouden zijn?

Vind dat een beetje akelig idee, vrouwen hebben zelf ook seksualiteit hoor, seks is niet alleen een middel tot een huwelijk.
Dat denk ik niet. Bij een one night stand met iemand uit de club, verwacht ik ook niet dat de vrouw een huwelijk verwacht. Maar als je een rijk, beroemde iemand hebt, heb je wel hogere verwachtingen neem ik aan.

Aangezien die een hogere standaard van leven kan bieden.
licht-blauw schreef:
07-03-2018 08:58
Ik vind jou definitie van een foute man nogal vaag. Iemand die rijk en succesvol is, vind ik heel iets anders. Een foute man is voor mij meer een manipulatieve man die veel vreemd gaat, liegt of zelfs verbinding heeft met de criminele wereld ( pooier, drugsdealer etc).

Het is heel simpel waarom die foute mannen meer vrouwen kunnen krijgen. Ze zijn (misplaatst) zelfverzekerd en stappen gewoon op een vrouw af. Die versieren alles dat los en vast zit. Dan heb je natuurlijk veel sneller beet. Voor vrouwen is het spannend. Je wordt eens echt versierd! Iemand doet echt zijn best en haakt niet af als niet te enthousiast overkomt. Hij doet zelfs meer moeite. Bovendien zien dit soort mannen er vaak wel goed uit. Ze doen zich heel sociaal voor dus het lijkt alsof ze heel veel vrienden hebben en vrouwelijke aandacht. Je denkt dus dat hij om die reden wel echt leuk moet zijn. Hij speelt een showtje dus lijkt ook echt heel leuk. Een foute man is ook een maar een mens en heus ook niet alleen fout. De ene vrouw zou denken misschien toch een relatie aan te kunnen gaan voor een ander is het gewoon seks met iemand die gewild is. Iedere vrouw heeft haar beweegredenen voor. Soms is het gewoon naiviteit. Daar heb ik zelf ook ervaring mee. Ik zie graag het goede in mensen. Dus ook ik ben wel eens voor een foute man gevallen. Ook ben ik eens heel hard voor een player gevallen. Deed wel pijn dat gebroken hartje. Maar had het achteraf niet willen missen. Het was spannend omdat hij zo anders was dan ik. Hem vond ik niet per sevfout. Was verder een jongen die het prima voor elkaar had. Redelijk rijk ook voor zijn leeftijd. Hij wilde gewoon geen relatie en vond het wel spannend om meiden te daten en seks te hebben. Ben je dan per se fout? In mijn ogen niet. Iedereen mag doen en laten wat ie wil. Hij is nooit disrespectvol geweest naar mij.
Dus het is ook goed voor je zelfbeeld zeg maar? Wetend dat je gewild bent, en zo'n iemand aan de haak kan slaan? Dus een vrouw krijgt daar zelfvertrouwen van, en staat erdoor meer positief in het leven?

Zo zie je maar hoe belangrijk sociale interacties zijn voor iemands persoonlijkheid en levensbeschouwing. Mijn ervaringen met mensen/vrouwen zijn meer negatief, dus mijn beeld is dan ook meer negatief. En door de systematische afwijzingen ligt mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen ook erg laag.
De_Cynicus schreef:
07-03-2018 09:42
Dat denk ik niet. Bij een one night stand met iemand uit de club, verwacht ik ook niet dat de vrouw een huwelijk verwacht. Maar als je een rijk, beroemde iemand hebt, heb je wel hogere verwachtingen neem ik aan.

Aangezien die een hogere standaard van leven kan bieden.
Dat was mijn vraag, waarom neem je dat aan? Je kunt dat rijke beroemde iemand toch ook gewoon woest aantrekkelijk vinden voor een ONS?
florence13 schreef:
07-03-2018 09:50
Dat was mijn vraag, waarom neem je dat aan? Je kunt dat rijke beroemde iemand toch ook gewoon woest aantrekkelijk vinden voor een ONS?
Omdat er ook genoeg niet rijke en beroemde mooiboy's zijn, geschikt voor ONS. Maar neem dus aan dat je uit ervaring spreekt?
De_Cynicus schreef:
07-03-2018 10:15
Omdat er ook genoeg niet rijke en beroemde mooiboy's zijn, geschikt voor ONS. Maar neem dus aan dat je uit ervaring spreekt?
Waarom neem je dat nou weer aan?

Er zullen vast veel niet rijke en niet beroemde 'mooiboys' zijn maar als je die allemaal niet leuk/aardig/aantrekkelijk vindt houdt het op natuurlijk. Daarnaast, waarom zou iemand perse een voorkeur moeten hebben voor een niet rijke en niet beroemd persoon? Als je iemand aardig vindt dan vind je die aardig, lijkt me dat zijn financien of status dan niet zo veel uit hoeft te maken, dus ook niet als die wel rijk of beroemd is.
Lucifer en Honingdropje!

Dank voor jullie posts. Er is nog hoop voor me :proud:

En over de discussie terug in het algemeen. Er zullen mensen zijn die helemaal week worden van geld/status. En je hebt leuke mensen die vallen op karakter / persoonlijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven