Vriend heeft gelogen
woensdag 7 maart 2018 om 19:18
Ik heb even een nieuw account aangemaakt. Vriend en ik hebben een relatie van bijna twee jaar. Daarvoor date /had hij een relatie met iemand anders. Dit is net voordat wij iets kregen uitgegaan.
Nu heb ik gelezen in zijn FB Messenger. Heel gemeen, ik weet het. Hierin zag ik een gesprek van hem met dat meisje van een paar maand na onze periode van daten (we hadden dus net een relatie). In dit gesprek vraagt zij of hij een nieuwe vriendin heeft aangezien ze dat had gehoord. Hij heeft hier nee opgezegd. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en aangegeven dat het van mij niet netjes was om zijn chats te lezen. Van mij is dat niet netjes, het lezen van de chats, maar ik vond het raar waarom hij nee tegen haar zei terwijl we wel net een relatie hadden. Zijn excuus was dat hij het liever niet tegen haar zij omdat ze erg overstuur was en hem eerst ook na het uitmaken heel veel had geappt. Ik vind dit toch niet leuk om te horen. Ben ik nu zo'n zeur?
Nu heb ik gelezen in zijn FB Messenger. Heel gemeen, ik weet het. Hierin zag ik een gesprek van hem met dat meisje van een paar maand na onze periode van daten (we hadden dus net een relatie). In dit gesprek vraagt zij of hij een nieuwe vriendin heeft aangezien ze dat had gehoord. Hij heeft hier nee opgezegd. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en aangegeven dat het van mij niet netjes was om zijn chats te lezen. Van mij is dat niet netjes, het lezen van de chats, maar ik vond het raar waarom hij nee tegen haar zei terwijl we wel net een relatie hadden. Zijn excuus was dat hij het liever niet tegen haar zij omdat ze erg overstuur was en hem eerst ook na het uitmaken heel veel had geappt. Ik vind dit toch niet leuk om te horen. Ben ik nu zo'n zeur?
woensdag 7 maart 2018 om 19:58
woensdag 7 maart 2018 om 19:59
Dat van die nick is erg afgezaagd, en wat jij vindt interesseert me helemaal niks.
woensdag 7 maart 2018 om 20:04
Stiekem ? Hij laat het toch open staan?
En mijn man laat mij nooit exit gaan om zoiets, hij zou hetzelfde doen. Zijn we samen bizar!
woensdag 7 maart 2018 om 20:04
Ja, maar ze hadden nog net contact gehad. Daarom is het wel erg, weet ik. Maar ik las het makkelijk terug omdat ze niet zoveel bepraten.Lucylucille schreef: ↑07-03-2018 20:02Ja, je bent een immense zeur.
Ook echt heel bijzonder dat jij door gesprekken van 2 jaar geleden zit te spitten!
Bizar.
woensdag 7 maart 2018 om 20:06
Ehm, ok. En wat is nu precies het probleem?Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 20:04Ja, maar ze hadden nog net contact gehad. Daarom is het wel erg, weet ik. Maar ik las het makkelijk terug omdat ze niet zoveel bepraten.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 7 maart 2018 om 20:06
woensdag 7 maart 2018 om 20:08
Minstens flink moeten scrollen.staafmixer schreef: ↑07-03-2018 20:07Hoe kan je nou per ongeluk iets van 2 jaar geleden lezen.
Dat is toch ergens heen in cyber space en popt toch niet inneens op..
woensdag 7 maart 2018 om 20:08
Je kiest er voor om even te lezen wat je vriend en zijn ex samen bepraten.Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 20:04Ja, maar ze hadden nog net contact gehad. Daarom is het wel erg, weet ik. Maar ik las het makkelijk terug omdat ze niet zoveel bepraten.
Dan kom je erachter dat hij 2 jaar geleden nee heeft geantwoord, waar jij graag ja had willen lezen.
En nu is het bonje thuis....
Wat een armoe.
woensdag 7 maart 2018 om 20:16
Welnee, jong beginnen en trouw zijn
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)