O nee de griep
vrijdag 9 maart 2018 om 00:18
Ik heb dus nooit griep , alleen dit keer zwanger en dacht ik kan het niet gebruiken. Voor de zekerheid de griepprik gehaald, alleen nu net bevallen lig ik ineens te rillen in Mn bed met enorme hoofd en spierpijn.
Voor mij is het erg vervelend, maar ik maak me zorgen om Mn baby. Handen wassen enzo doe ik al, maar Mn man is ook al ziek, dus waarschijnlijk is het niet te voorkomen dat de baby het ook krijgt.
Weet iemand wat ik man verwachten de komende week? De laatste keer dat ik griep had was op de basisschool .
Voor mij is het erg vervelend, maar ik maak me zorgen om Mn baby. Handen wassen enzo doe ik al, maar Mn man is ook al ziek, dus waarschijnlijk is het niet te voorkomen dat de baby het ook krijgt.
Weet iemand wat ik man verwachten de komende week? De laatste keer dat ik griep had was op de basisschool .
vrijdag 9 maart 2018 om 07:45
vrijdag 9 maart 2018 om 07:47
Dat is wel heftig, ik kreeg ook even koorts tijdens de bevalling, maar zo snel als het opkwam verdween het ook weer.
Fijn dat het in elk geval helemaal goed is gekomen met de baby
vrijdag 9 maart 2018 om 10:34
Jaren geleden kreeg ik ook griep 3 weken na de bevalling. Baby had een paar dagen later ook verhoging, was net aan 38 graden. Toch maar naar de huisarts en die heeft ons toen doorgestuurd naar het ziekenhuis. 1 nachtje voor de zekerheid moeten blijven, maar gelukkig was alles goed. Niet fijn als je kleintje koorts krijgt, maar mijn ervaring is dat ze dan extra alert zijn.
Beterschap!
Beterschap!