het is uit
vrijdag 9 maart 2018 om 15:21
mijn vriend heeft het gisteren uitgemaakt. vandaag is mijn 30ste verjaardag. als verrassing (dat vertelde mn moeder) dat hij een schoonheidsbehandeling had geregeld en tussendoor bij mij thuis zou versieren. ook zouden we over een paar weken een weekendje naar brussel gaan, voor mijn verjaardag.
maandag gaf hij aan dat hij het uit wilde maken omdat we de afgelopen weken vaker ruzie hadden. ik heb gevraagd om het nog een kans te geven. hij zei maandag nog dat hij van me hield, en dat hij graag huisje boompje beestje wilde met mij. hij beloofde mij dat we ervoor zouden gaan. een nieuw begin en dat we er samen sterker uit zouden komen. ik appte erna nog dat hij graag wilde dat t goed kwam tussen ons.
gister kwam hij langs en hij was erg afstandelijk. hij zei dat ik hem maandag had overgehaald en dat hij al weken niks meer voor me voelde en dat het nooit meer goed zou komen. ik wilde graag een knuffel en zei dat ik graag fatsoenlijk afscheid wilde nemen. hij draaide zn hoofd weg en begon te huilen. toen is hij de deur uit gerend.
ik heb niks meer van hem gehoord en hij heeft me dus ook geen proficiat gewenst.
ik heb nog spullen van hem hier, hij zei dat ik ze kon weggeven maar heb gevraagd of hij ze toch niet komt halen. met tegenzin gaf hij aan zondag deze op te halen.
ik heb echt een shit verjaardag en ben zo geschrokken van dit hele gebeuren.
ik wil graag dat het goedkomt maar hij heeft volgensmij zijn gevoel voor mij diep weggestopt.
maandag gaf hij aan dat hij het uit wilde maken omdat we de afgelopen weken vaker ruzie hadden. ik heb gevraagd om het nog een kans te geven. hij zei maandag nog dat hij van me hield, en dat hij graag huisje boompje beestje wilde met mij. hij beloofde mij dat we ervoor zouden gaan. een nieuw begin en dat we er samen sterker uit zouden komen. ik appte erna nog dat hij graag wilde dat t goed kwam tussen ons.
gister kwam hij langs en hij was erg afstandelijk. hij zei dat ik hem maandag had overgehaald en dat hij al weken niks meer voor me voelde en dat het nooit meer goed zou komen. ik wilde graag een knuffel en zei dat ik graag fatsoenlijk afscheid wilde nemen. hij draaide zn hoofd weg en begon te huilen. toen is hij de deur uit gerend.
ik heb niks meer van hem gehoord en hij heeft me dus ook geen proficiat gewenst.
ik heb nog spullen van hem hier, hij zei dat ik ze kon weggeven maar heb gevraagd of hij ze toch niet komt halen. met tegenzin gaf hij aan zondag deze op te halen.
ik heb echt een shit verjaardag en ben zo geschrokken van dit hele gebeuren.
ik wil graag dat het goedkomt maar hij heeft volgensmij zijn gevoel voor mij diep weggestopt.
vrijdag 9 maart 2018 om 15:26
Wat k*t voor je zeg.. Balen, ook nog eens vlak voor je verjaardag!
Je kunt niets doen nu, behalve hem ruimte geven (geen contact) en heel goed voor jezelf zorgen. Uithuilen, vriendinnen bellen, cliché lekkere dingen kopen. Dit is zijn beslissing en je moet hem hierin respecteren. Zoals hij al zei: je had hem overgehaald, probeer dat niet nog eens door te pushen dat ie zijn spullen komt halen etc. Dat lijkt het misschien weer even alsof het werk, maar het moet vanuit hemzelf komen.
Je kunt niets doen nu, behalve hem ruimte geven (geen contact) en heel goed voor jezelf zorgen. Uithuilen, vriendinnen bellen, cliché lekkere dingen kopen. Dit is zijn beslissing en je moet hem hierin respecteren. Zoals hij al zei: je had hem overgehaald, probeer dat niet nog eens door te pushen dat ie zijn spullen komt halen etc. Dat lijkt het misschien weer even alsof het werk, maar het moet vanuit hemzelf komen.
.
vrijdag 9 maart 2018 om 15:27
Wat erg voor je TO! Klinkt behoorlijk heftig en toch ook wel onverwacht. Zeker omdat hij van die verschillende dingen zegt.
Weet jij zeker dat jij huisje boompje beestje met hem wil?
Geef hem ieder geval de tijd, ga hem niet stalken ofzo. Wie weet krijgt hij spijt. Als hij het niet krijgt is dat ook duidelijk.
Weet jij zeker dat jij huisje boompje beestje met hem wil?
Geef hem ieder geval de tijd, ga hem niet stalken ofzo. Wie weet krijgt hij spijt. Als hij het niet krijgt is dat ook duidelijk.
Those who don’t believe in magic will never find it
vrijdag 9 maart 2018 om 15:29
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je vandaag toch nog wat gezelligheid zult vinden.
Voor wat betreft jouw ex: als mannen iets zeggen, dan zit daar zelden een verborgen boodschap tussen de regels. Als hii zegt dat hij niets meer voelt, dan voelt hij dus niets meer. Het zit dus niet verstopt, het is echt weg. Probeer daar in jouw hoofd niet meer van te maken, want dat doet uiteindelijk nog meer pijn.
Sterkte
Voor wat betreft jouw ex: als mannen iets zeggen, dan zit daar zelden een verborgen boodschap tussen de regels. Als hii zegt dat hij niets meer voelt, dan voelt hij dus niets meer. Het zit dus niet verstopt, het is echt weg. Probeer daar in jouw hoofd niet meer van te maken, want dat doet uiteindelijk nog meer pijn.
Sterkte
vrijdag 9 maart 2018 om 15:30
Nee, niet weggestopt. Het is gewoon klaar. Dat kun jij je alleen niet voorstellen, omdat jij je niet zo voelt. Je trok aan de een dood paard, dit komt niet meer goed. Je zit nu in het eerste stadium van rouw: ontkenning.
Kwel jezelf niet door je aan hem vast te klampen. Dat doe je door telkens contact te zoeken, over spullen te beginnen etc. Het is over, ga dingen doen om je zinnen te verzetten, of huil n lekker potje en eet ijs, whatever works for you.
Die spullen stop je in een doos. Dan hoef jij er niet meer naar te kijken. Die doos doe je dicht in een kast of ergens anders uit het zicht. Wil hij het terug dan kun je het makkelijk teruggeven. Anders gooi je het over n half jaar weg.
Bottomline: je kunt gevoel niet dwingen en niet in zijn hoofd kijken. Je kunt ook geen relatie in je eentje staande houden. Je verdient beter. Het is kut, hij is een eikel, maar het is UIT.
Kwel jezelf niet door je aan hem vast te klampen. Dat doe je door telkens contact te zoeken, over spullen te beginnen etc. Het is over, ga dingen doen om je zinnen te verzetten, of huil n lekker potje en eet ijs, whatever works for you.
Die spullen stop je in een doos. Dan hoef jij er niet meer naar te kijken. Die doos doe je dicht in een kast of ergens anders uit het zicht. Wil hij het terug dan kun je het makkelijk teruggeven. Anders gooi je het over n half jaar weg.
Bottomline: je kunt gevoel niet dwingen en niet in zijn hoofd kijken. Je kunt ook geen relatie in je eentje staande houden. Je verdient beter. Het is kut, hij is een eikel, maar het is UIT.
vrijdag 9 maart 2018 om 15:34
Als de romantische gevoelens zijn verdwenen, dan hoef je niet direct een hekel aan iemand te hebben. Soms is houden van gewoon niet genoeg.Troetelbeertje22 schreef: ↑09-03-2018 15:32maar waarom wordt hij dan nog emotioneel en zei hij tussendoor nog dat hij van me hield?
de verjaardagsverrassingen heeft hij vorige week pas gepland.
vrijdag 9 maart 2018 om 15:34
vrijdag 9 maart 2018 om 16:05
Weg ermee. Afspraak van zondag annuleren. Hem blokkeren. Jezelf proberen te vermaken met anderen. Zoek afleiding. Verwen jezelf. En gun jezelf tijd om te helen.Troetelbeertje22 schreef: ↑09-03-2018 15:36hij zei dag ik ze mocht houden of weggeven maar dat vind ik teveel gedoe
vrijdag 9 maart 2018 om 16:55
Wat ontzettend rot voor je TO, en dat net voor je verjaardag 
Bij mij is het twee weken geleden uitgegaan en ook al kwam dat niet onverwachts het is en blijft pijnlijk. Ook wij hielden nog van elkaar maar soms is dat gewoon niet genoeg. En wij maakte ook de week daarvoor nog plannen... Toch bleek hij er ook al langer mee te zitten in zijn hoofd.
Ik zou zondag afzeggen. Hem even niet zien is beter, hoe graag je dit ook wilt. De planten zou ik weggeven of gewoon de kliko in. Jammer dan, dat is niet het belangrijkste.
Je moet nu gaan realiseren dat het echt klaar is en het een plekje gaan geven. Probeer je emoties toe te laten, hoe moeilijk ook. Het helpt bij het verwerken.
Heel veel sterkte!
Bij mij is het twee weken geleden uitgegaan en ook al kwam dat niet onverwachts het is en blijft pijnlijk. Ook wij hielden nog van elkaar maar soms is dat gewoon niet genoeg. En wij maakte ook de week daarvoor nog plannen... Toch bleek hij er ook al langer mee te zitten in zijn hoofd.
Ik zou zondag afzeggen. Hem even niet zien is beter, hoe graag je dit ook wilt. De planten zou ik weggeven of gewoon de kliko in. Jammer dan, dat is niet het belangrijkste.
Je moet nu gaan realiseren dat het echt klaar is en het een plekje gaan geven. Probeer je emoties toe te laten, hoe moeilijk ook. Het helpt bij het verwerken.
Heel veel sterkte!