Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:mimsey schreef op 27 februari 2009 @ 09:31:

Ooooh, Zieltje, Zaadje, Zotje, Zuurtje, Zoutje, Zletje, Zloompje, Zlaapje, Zloertje, Zapje, Zopje ..euh.. De Garnaal heeft van zich laten voelen. Wat zijn dat toch heerlijk sentimentele berichten!

Hoop dat je je alweer iets minder misselijk voelt, lieve Ely.

Ik was gisteravond trouwens chagerijnig! Echt chagerijnig.

Zat me al de hele dag te verheugen dat ik 's avonds een filmpje zou kijken met een grote bak popcorn. Popcorn. Heerlijke, warme popcorn.

Heb ik het laatste zakje magnetronpopcorn aan laten branden!

Magnetronpopcorn aan laten branden.....

Wat zegt dat over mijn kookprinsessengehalte???

Gebeurt mij ook regelmatig, aangebrande popcorn.. en ik kan geen eieren bakken, die scones van vorige week daar kon je iemands hersens mee inslaan en de zelfgemaakte groentesoep van gisteren zag eruit en rook als zeewier, ieuw.. dus let's shake hands, Mimsdear!

Wat leuk dat je Zaadje (whoehaha Mims!) al voelt, Ely!

Levi komt zo thuis!

*blij*
Zoooohee, Roque! Dat wist ik niet, hoe dat ging met je meisje! Jemig. Verder klinkt het maar naar allemaal.. pijn wil je niet, overgang wil je vast ook niet. Dat hele endo moet gewoon de deur uit!

Hier is het gewoon nog spannend, stapje voor stapje. Na deze chemo maar weer 's kijken wat er dan moet en kan gebeuren. Denk ook niet verder na dan dat. Eerst dit, daarna zien we wel verder. Anders word je gek. Ik wil, ik elk geval.

Dream, lief wat je zegt maar ik moet het toch de wereld uit helpen hoor, dat met die ruggegraat. Ik kan me voorstellen dat het voor een ander best vreemd kan lijken, of heel sterk ofzo. Ben ik tijden hartstikke moe en dan ga ik ineens een avond op stap. Vermoeidheid is ondertussen zo'n standaard iets, ik ben sinds chemo van vorig jaar gewoon altijd moe en futloos. Komt de huidige chemo erbovenop, wordt het nog een stap erger en dan nog in gradaties want ene dag gaat het wel redelijk, andere dag kan ik amper een trap opkomen. Maar als het dan redelijk gaat zoals gisteren, dan neem ik de klap die gaat volgen voor lief en ga lekker wat leuks doen. Jammer dan. Heb gemerkt dat het erger is om het niet te doen want dan word ik zo depressief als de pest. Heeft dus niks met ruggegraat te maken hoor, ik donder dit weekend in elkaar maar dan is Bambi-man toch thuis.

Avondje was wel heerlijk!
Bam, tóch is dat ruggengraat of iets anders met doorzetten want je blijft dus (godinnenzijdank) ook kijken en actief deelnemen naar lol & leuke dingen in plaats van louter met je kop onder een kussen de dagen voorbij te laten gaan (wat ook niemand je kwalijk zou nemen). Zo blijf je Mens, en hou je ziekte eronder ipv andersom. En dat lijkt me niet eenvoudig, met van die chemische aanslagen op je lichaam, dus mooi wel ruggengraat en R.E.S.P.E.C.T.

Ja dat is ook zo Pimpel; krijg nog eens een baby wil je, dan kom ik ook weer even langs . Je rookt & zuipt nou toch niet, kan je net zo goed zwanger zijn. Ik heb trouwens over een paar weken echt een belachelijke lading werk voor je als je zin & tijd hebt, dus slaap nu maar even vooruit, dan gaan we straks lekker simultaan middernachtelijk tikken Ik kan je trouwens vertellen dat wijn zuipen prima kan zonder peuk, wacht maar. Kwestie van conditioneren (niet spul in je haar doen, maar mindsetten, weetjewel weetjeniet). Komt goed, let maar op.

GIsteravond duurde iets langer dan een uurtje, maar bed was toch leeg vanwege GG kort buitenlands tripje dus viel niks te neuken. Werk ging wel goed. Voorstel gemaakt voor mogelijke buitenlandse opdracht bij huidig werk, grappige integratie van vroeger & nu; er is alleen een concurrent (mogelijk zelfs 2 begreep ik gisteren) dus even afwachten of ze echt met ons in zee willen. Ik zou het wel heel leuk vinden, maar verder is het niet echt onze core business of zo dus voor bedrijf geen ramp als het niet doorgaat (maar ik wil het wel héél graag ).

Nu Zoon thuis met een vriendje dat mogelijk ook blijft slapen, vanavond campagneteam bespreking met vriendin-met-politieke ambities en tussendoor moet ik ook nog iets uitwerken voor andere bijklus. Pfoe: het was overzichtelijker om gewoon 1 baan te hebben, maar dit is eigenlijk wel veel leuker....

Ah wat lief, Ely heeft een Zhrimp
Ben blij dat Lil het voor me waarneemt: Bambi.. waar jij doorheengaat met je ziekte is geen keuze, maar hóe je ermee omgaat wél. En je blijft ondanks alles proberen het zo goed mogelijk te regelen en doen met je hertjes.. zodra je je in staat voelt, ben je er weer voor hen. Ik weet het, je wilt niet in spotlights staan, maar dat wil niet zeggen dat wat jij doet eventjes simpel is. Je doet het toch maar!

Zo.. en nu kun je niet meer zitten wegens veren in je reet, da's ook weer zowat, dus gaan we verder met orde der dag.

Later is nu
Jullie zijn lief. En wijs
~loopt naar de bar, schenkt de glazen vol tot aan de rand en heft het glas~

Vandaag thuisgekomen, niet bijgelezen, onwaarschijnlijk leuk gehad (we kunnen ook al samen op vakantie, is nu proefondervindelijk bewezen ), probeer foto's van mijn camera te plukken en tegelijk bij te praten met Mims en vernam wat nieuws uit de AK (waarin ik verdorrie nog niet in kan....) via haar waar ik nogal van onder de indruk ben. voor haar, die um verdient. Sjezus.

~zwalkt de Kroeg uit~
Bloes, welcome back. Heerlijk om te horen dat jullie het zo fijn hebben gehad!

Hier hadden we het kinderfeestje van Zootje vandaag. Groot succes, maar nu ben ik gevloerd
wat hebbie gedaan dan?

Mims opsomming is hilarisch, bam is retesterk en iedereen is lief. bentetje laat u groeten, kus en slaap zacht!
Zal ik dan voor een ontbijtje zorgen?

Bloes, welcome back! Goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad.

Bam is een bikkel, met ruggegraat. Zoveel moge duidelijk zijn.

Hier was het vanmorgen vroeg. Als je het mij vraagt te vroeg. Kwart voor 7 zat ik beneden met 2 kinderen. Ik heb medelijden met alle ouders waarvan de kinderen altijd zo belachelijk vroeg al op en in de veren zijn.
Aaah, lekker, ontbijtje.. mmjummm

Welkom terug Bloes!

Gefeliciteerd met Zootje.
Later is nu
zalig mado dank je en eet smakelijk! Brr dat is wel heel vroeg inderdaad!
Ruggegraat? Die garnaal?

Of snap ik het nu niet meer?

Hoogtepunt van vandaag tot nu toe (want ik mag nog aan de Afwas, hoezee) :

Rokend op het balkon sloeg ik de overbuur gade. Zijn parkiet zat vast achter de gordijnen, en zijn bovenluikje stond open...

Hilarisch.
Bam, ik hoorde dat jij mijn sleutels hebt.

Waarom heb ik dan

1, nog steeds geen gepoetst huis

2, je lekkere lijf nog niet gevoeld, naast me komen liggen in de nacht?

Nou!?

Ik moest heel hard lachen om Zletje, gisteren op het werk, maar dat kon natuurlijk niet. Dus kreeg ik de hik.

Verzoek: graag de grappen bewaren tot het weekend.

Go Pimpel!!!

is het weekend ook moeilijker?

En tuurlijk heeft een garnaal ruggengraat.. volgens mij.. ergens.

Ik heb geloof ik weer iets gemist met stomste moeder award hier in huis.. iets met Wii en ruzie ofzo.. Ikweeniet, ik zat aan de pc spelletje te doen In elk geval krijgen LE en ik geen stukje chocolade vanavond.
Later is nu
je gaat me toch niet vertellen dat het op een gegeven moment zo is dat de dochters de moeders straf geven he??

Ik heb een leuke moeder/dochtermiddag achter de rug. Madame wilde vast een kadootje kopen voor GG zijn verjaardag, aangezien hij weg was voor scouting kwam dat goed uit. We hebben samen geshopt, een enige rok voor haar gekocht (en een pijama en 2 maillots), een broek voor GG, een kadootje voor kind van vriendin , een ritje gemaakt in een treintje, gratis M&M`s geproefd en toen we zaten te lunchen samen bedachten we giechelend dat we haast het kadootje voor GG vergaten. Vooral lol bij KK, want wat een domme mama en nu dan toch geslaagd.

Nu rustig aan op de bank want vanavond nachtdienst en vanmorgen a. niet uitgeslapen, b. meerder malen wakker gemaakt door verkouden kind, c. te laat naar bed ivm avonddienst gisteren. Hoopte eigenlijk dat ik thuis kon blijven ivm rustig op afdeling, maar helaas.......
Oooh, dat klinkt als een heerlijk middagje Bentetje!

Wat LD niet weet is dat Elvis vanmorgen gewoon chocolade gekocht heeft (niet die lekkere die zij heeft, maar ik héb chocolade )

Ik snappum trouwens niet helemaal Kjong.. die sleutel had bambimán toch, niet bambi zelf? Of hebben ze beide een sleutel van je huis.. voor afwisseling enzo?

Heb jij helemaal niet nodig.. jij hebt een overbuurmens met een parkíet.. joh, jij beleeft nog eens wat!!!
Later is nu
Klinkt heerlijk, Bent! En Bloes, fijn dat je er weer bent. Doe eens meer vertellen over je vacance?

Hier met Zoon gisteren naar KNO-arts geweest wegens steeds terugkerende oorontstekingen. Zat wel wat vocht achter zijn ene trommelvlies, maar het ziet er nog niet dusdanig ernstig uit dat er aan buisjes en/of amandelen knippen gedacht hoeft te worden. Heel erg fijn. Nu maar hopen dat die fucking ontstekingen een tijdje wegblijven. En olé, we hebben een nieuwe auto. Een lekker ruime. Waarin we allemaal onze benen kunnen strekken. Ik zou bijna willen dat ik een rijbewijs had.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Nee joh, je lekker laten rondrijden is veel relaxter En je vent is zo altijd de BOB, dat lijkt me ook wel aardig.

Hier rie-lekst weekend. Slechts 2 kindjes is lekker rustig (dat ik dit nog eens zou zeggen!), en ze hebben vandaag ontzettend veel buiten gespeeld met de andere kindjes uit de straat, zodat er nu roodgewangd naar Happy Feet gekeken wordt - wat ik ook echt een leuke film vind dus ik sluit zo aan . Nieuw lasagnerecept uitgeprobeerd wat toch rustig tijd om te koken dus dat staat in de oven - tralala , het loopt lekker hier.

Bloes gesproken, die heeft een goeie midweek achter de rug, maar dat komt ze vast zelf nog wel vertellen.

Werk ze vanavond Bentetje, en sterkte; lijkt me echt zwaar zo steeds ander ritme.
quote:[message=2814606,noline]pimpel schreef op 26 februari

Hij hoeft er nog maar 9. (Dream, jij vroeg welke toch? 9, 38, 70, 71, 72, 131, 140, 210 en 257) de rest heeft hij keurig verdeeld over zijn zusjes.

Pim, ik heb voor Loentje de volgende nummers nog bij elkaar weten te sprokkelen:

9, 38, 72, 131, 140, 210, 257

Moet Loentje 71 en 72 maar op de ruilbeurs bij elkaar zien te krijgen. Wil je de rest van de stapel dubbelen ook nog, voor de rest van het grut?
Nummer 71 heb ik hier.

Gaat op de post .
Ik zal eens graven voor 70/71/72.

En welke moeten de dochters nog Pim?

Net weer een lading van collega gekregen (be-la-che-lijk veel). Collega (Lekkertje met hoofdletter van 25 spaart zelf ook) moet alleen nog 166. En die hebben we niet. Jammer joh

LE is compleet. Per maandag.

Wie nog? En wat? (Heb nu eindleijk postzegels in huis...)

De spidermanspullen gaan mee naar slemp.

Anders nog wensen?

Nee, niet de kinders. Die hou ik gewoon na vandaag.

Straatvraag:

Hebben jullie wel eens gevochten. Wanneer voor het laatst en waarom?
heel lang geleden. Als sloeries op het schoolplein in de 3e klas. Met mijn destijds beste vriendinnetje en iedereen riep mijn naam (vermoedelijk omdat ik een grote broer had en zij een kleine:) ) Zij droop af en kwam later met haar moeder terug op school, ik voelde me reteschuldig maar ergens ook wel stoer. We hebben het er nog wel eens over (zij is de vrouw bij wie ik ceremoniemeester was anderhalf jaar geleden).

Wauw spiderman, leuk! Ik vis nog wat te kleine kleding uit de kasten van ijn koters en neem ik mee. Shoot, ben vergeten te betalen en moet nu naar werk. Toet, ik doe het echt en gauw!

Trusten voor later!
166 in da house.

Eens kijken wat ik er mee scoren kan.
Gevochten?? Neeee, nooit. Dat doen meisjes van mijn niveau niet.. *aureool*

Jullie zijn wel goed voor mijn ego, zeg! Ga door!

Hehe, iemand een wijntje? Is onze nachtzuster weer levens aan het redden? Goed zo. En Bloes en Lil klinken walgelijk gelukkig, Alex Zoon hoeft gelukkig geen buisjes, mooi.

Leuk, zo met je dochter shoppen, Bent.

Doe ik het liefste met Noah, die is écht heel erg goed in originele kado's verzinnen, in leuke kleding uitkiezen voor mij (kan ik ook heeeel goed maar hij is altijd erg trots als ik iets draag wat hij heeft gekozen en hij heeft écht een goede smaak!) en zo schattig, al doet hij altijd alsof-ie niks van z'n zus moet hebben, hij kijkt toch altijd of ie ergens iets leuks voor haar ziet. Een kleinigheidje ofzo. Leuk vind ik dat.

Nah, ik ga weer ff aan de Soprano's. Nog 1 dvd en ik ben er helemaal doorheen. Beetje jammer! Daarna begin ik ook aan 24, ben benieuwd na al die enthousiastelingen hier.

Dag meisjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven