Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
10-03-2018 13:25
Lees de eerste post eens zou ik zeggen, wat staat er in? Het topic werd gekaapt door bepaalde personen, die een andere topic hier naartoe hadden gehaald om verder te bespreken. Blijkbaar vinden de moderators dat prima.

Jij hebt echt totaal geen zelf inzicht hè?
QueenArachnia schreef:
10-03-2018 12:39
Met de nadruk op SOMMIGE vrouwen.
Ik ken ze niet. Maar blijkbaar is mijn vriendinnengroep heel anders dan die van TO.
Maakt het wat uit of je ze kent? Vind je het een schande dat er vrouwen bestaan die genieten van seks met succesvolle mannen? :)
Bblientje schreef:
10-03-2018 13:30
Maakt het wat uit of je ze kent? Vind je het een schande dat er vrouwen bestaan die genieten van seks met succesvolle mannen? :)
Ik? Nee hoor, moet iedereen lekker zelf weten. :thumbsup:
Ik wil alleen benadrukken dat het dus niet om ALLE vrouwen gaat, volgens mij zelfs niet veel. (vandaar dat ik zeg dat ik ze niet ken). Voordat TO weer begint iedereen over 1 kam te scheren. ;-)
QueenArachnia schreef:
10-03-2018 13:35
Ik? Nee hoor, moet iedereen lekker zelf weten. :thumbsup:
Ik wil alleen benadrukken dat het dus niet om ALLE vrouwen gaat, volgens mij zelfs niet veel. (vandaar dat ik zeg dat ik ze niet ken). Voordat TO weer begint iedereen over 1 kam te scheren. ;-)
Ow zo.
Bespaar jezelf de moeite om To daarvan te overtuigen. Hij heeft zijn oordeel allang klaar liggen en die wordt constant gevoed door zijn frustratie en ontevredenheid.
Ondertussen gaat het leven hem aan zijn neus voorbij en heeft hij alleen zichzelf ermee.
Donna1971 schreef:
10-03-2018 12:36
Macht is aantrekkelijk voor sommige vrouwen.
De wereld of zijn wereldje ligt aan zijn voeten, dat maakt hem aantrekkelijk.
Iemand die 'veel' heeft bereikt moet wel bijzonder zijn.
Dat hij haar kiest is ook weer wel weer een boost om flink je best te doen... in het begin.

De jager met het grootste stuk vlees, de grootste hut en leiders capaciteiten met aanzien laat de rest vervagen.
Maar wat is de definitie van succesvol? Is een politicus ook succesvol(als hij zetels heeft), of een auteur? Beide zijn niet(perse) rijk, maar wel succesvol in hun vakgebied.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
10-03-2018 12:18
Of ik kan gewoon vrouwelijk contact strikt professioneel houden, en al het andere verlangen onderdrukken en alle problemen voor mijzelf houden. En accepteren dat (seksuele)relaties voor andere zijn besteedt. Zal ook beter zijn om misverstanden en afwijzingen te voorkomen, als ik niks probeer, kan ik immers ook niet afgewezen worden.
.
Wat jij steeds vergeet is de grootste reden voor een relatie: gevoel.

Jij analyseert er op los, je wilt een 'ruilhandel', maar relaties zijn grotendeels gebaseerd op gevoel. En met jouw houding ten opzichte van vrouwen, zul je echt zelden warme gevoelens opwekken. Dat heeft níets met je uiterlijk te maken, maar alles met je houding ten opzichte van vrouwen.

Maar.. dat is volgens jou niet waar. Vrouwen willen volgens jou 'gepaald' worden door een knappe en/of rijke man en jou voornamelijk voor geld, 'veiligheid' en sperma. Ofzoiets.
Met zo'n houding vind je geen zichzelf respecterende vrouw. En als je dan ook nog bij eerste of tweede date aangeeft dat je een relatie of niets wilt, sja.. dan kiest een vrouw voor niets, want bij een tweede date zijn er gewoon nog geen garanties.
Later is nu
Dreamer schreef:
10-03-2018 14:12
.
Wat jij steeds vergeet is de grootste reden voor een relatie: gevoel.

Jij analyseert er op los, je wilt een 'ruilhandel', maar relaties zijn grotendeels gebaseerd op gevoel. En met jouw houding ten opzichte van vrouwen, zul je echt zelden warme gevoelens opwekken. Dat heeft níets met je uiterlijk te maken, maar alles met je houding ten opzichte van vrouwen.

Maar.. dat is volgens jou niet waar. Vrouwen willen volgens jou 'gepaald' worden door een knappe en/of rijke man en jou voornamelijk voor geld, 'veiligheid' en sperma. Ofzoiets.
Met zo'n houding vind je geen zichzelf respecterende vrouw. En als je dan ook nog bij eerste of tweede date aangeeft dat je een relatie of niets wilt, sja.. dan kiest een vrouw voor niets, want bij een tweede date zijn er gewoon nog geen garanties.
Terug naar het onderwerp van het topic.
De_Cynicus schreef:
10-03-2018 14:22
Dit ís je onderwerp.
De_Cynicus schreef:
10-03-2018 13:16
Volgens mij gaat het topic daar niet over.
Ze reageert enkel op wat je zelf zegt.
De_Cynicus schreef:

Jij verwart rijke, succesvolle mannen met foute mannen.

Voetballers, rappers en rijke mannen zijn niet per definitie fout, wel succesvol.

Ik heb me weleens laten palen door een voetballer (om even op jouw niveau te communiceren) en dat deed ik omdat ik hem onwijs sexy, grappig en leuk vond. Daarnaast was ik geil en had ik zin in een potje sex.

Waarom vrouwen op foute mannen vallen weet ik niet. Ik vind jou behoorlijk fout en zo te lezen heb je weinig succes dus dat zal dan wel meevallen toch? Als vrouwen allemaal voor foute kerels gingen stonden ze rijen dik bij jou voor de deur.
De_Cynicus schreef:
Antwoord op je vraag: voetballers en rappers (ik neem aan dat je succesvolle bedoelt) en beroemde kerels hebben geld en macht.

Waarom noem je ze trouwens fout in je topictitel?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
YouWish schreef:
10-03-2018 15:45
Jij verwart rijke, succesvolle mannen met foute mannen.

Voetballers, rappers en rijke mannen zijn niet per definitie fout, wel succesvol.

Ik heb me weleens laten palen door een voetballer (om even op jouw niveau te communiceren) en dat deed ik omdat ik hem onwijs sexy, grappig en leuk vond. Daarnaast was ik geil en had ik zin in een potje sex.

Waarom vrouwen op foute mannen vallen weet ik niet. Ik vind jou behoorlijk fout en zo te lezen heb je weinig succes dus dat zal dan wel meevallen toch? Als vrouwen allemaal voor foute kerels gingen stonden ze rijen dik bij jou voor de deur.
Omdat dat soort mannen vrouwen ook niet echt met respect behandelen, die kunnen iedereen krijgen. Dus voor hun zijn vrouwen enkel een nummer, meer niet. Daarom noemen ze vrouwen ook vaak bitches of andere respectloze benamingen.

Ligt eraan, was het een voetballer van het lokale voetbalteam, of een BN'er? En je had er geen spijt van na afloop of iets dergelijks?
De_Cynicus schreef:
10-03-2018 16:41
Omdat dat soort mannen vrouwen ook niet echt met respect behandelen, die kunnen iedereen krijgen. Dus voor hun zijn vrouwen enkel een nummer, meer niet. Daarom noemen ze vrouwen ook vaak bitches of andere respectloze benamingen.

Ligt eraan, was het een voetballer van het lokale voetbalteam, of een BN'er? En je had er geen spijt van na afloop of iets dergelijks?

Waarom moet ik daar spijt van hebben? Ik heb heerlijke sex gehad en ben meermaals klaar gekomen, precies mijn doel op dat moment. Denk er nog altijd met een glimlach aan terug :)

En wat bedoel je dat ze vrouwen respectloos behandelen? Als twee volwassen mensen elkaar geil vinden en met elkaar willen sexen zonder dat daar verdere verplichtingen aanzitten is dat toch prima? Waarom is het voor jou zo moeilijk te verkroppen dat vrouwen ook plezier aan sex beleven en sex om de sex hebben? Dat heeft verder toch niks met respect te maken?
YouWish schreef:
10-03-2018 16:56
Waarom moet ik daar spijt van hebben? Ik heb heerlijke sex gehad en ben meermaals klaar gekomen, precies mijn doel op dat moment. Denk er nog altijd met een glimlach aan terug :)

En wat bedoel je dat ze vrouwen respectloos behandelen? Als twee volwassen mensen elkaar geil vinden en met elkaar willen sexen zonder dat daar verdere verplichtingen aanzitten is dat toch prima? Waarom is het voor jou zo moeilijk te verkroppen dat vrouwen ook plezier aan sex beleven en sex om de sex hebben? Dat heeft verder toch niks met respect te maken?
Geen idee. Wat leek jou er dan geil aan? Puur omdat hij rijk en beroemd was?

Heb jij nooit interviews gelezen etc, hoe ze over die vrouwen praten? Is niet echt vol respect, en als gelijkwaardig. Meer als gebruiksvoorwerpen. Maar dan mag het blijkbaar, owee als ik het doe.

PS: Ligt eraan, als hij bij een talkshow praat over hoe hij een fan geneukt heeft etc. Voel jij je dan niet beledigd, of vind je het complimenteus?
anoniem_361817 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 17:27
7.78% gewijzigd
De_Cynicus schreef:
10-03-2018 17:11

Heb jij nooit interviews gelezen etc, hoe ze over die vrouwen praten? Is niet echt vol respect, en als gelijkwaardig. Meer als gebruiksvoorwerpen. Maar dan mag het blijkbaar, owee als ik het doe.
In mijn ogen maakt het niet uit wie een respectloze opmerking maakt over een ander, het maakt iemand sowieso minder aantrekkelijk
De_Cynicus schreef:
10-03-2018 17:11

* zucht *

Ok een laatste poging om tot je door te dringen...

Wanneer twee mensen op elkaar geilen (om welke reden dan ook) en sex met elkaar hebben is er geen sprake van gebruiken.

Als je sex hebt met iemand zonder de intentie daar een relatie mee te starten wil dat niet meteen zeggen dat de ander een gebruiksvoorwerp is.

Jij wil maar niet begrijpen dat mensen puur voor de lol sex hebben met elkaar!

En nee ik ging niet met hem puur omdat hij beroemd was. Ik schreef eerder al waarom wel maar zal het nog eens herhalen; hij was sexy, grappig en vooral een goedlachse positivo! Ik had ontzettende jeuk, hij voldeed.

Heb ik hem dan gebruikt? Of kunnen alleen vrouwen gebruikt worden?
De_Cynicus schreef:
.
Als vrouwen vallen op foute mannen, zouden ze op jou vallen.

Vrouwen willen zich geliefd voelen, kennelijk voelen ze zich geliefd, als een 'foute' man (als in knap en rijk) seks met hen wil. Die mannen willen zich bewonderd voelen en gaan erin mee.

Jij hebt een bepaald beeld van vrouwen, die bij mijn weten niet voldoet aan het beeld dat jij schetst in de OP. Dus.. dit ós het onderwerp van het topic.
Later is nu
PS: Ligt eraan, als hij bij een talkshow praat over hoe hij een fan geneukt heeft etc. Voel jij je dan niet beledigd, of vind je het complimenteus?

Leuke toevoeging.

Als ik tegen mijn vriendinnen zeg dat ik hem geneukt heb, moet hij zich dan beledigd voelen?
En vervolgens zeg jij ergens dat jij 'gebruikt' wordt, als zo'n vrouw een relatie met jou zou willen, op langdurige basis. Met of zonder seks. Jij hebt een raar idee van relaties en seks, ik blijf het zeggen.

Verder heb ik zelden interviews gelezen, waarin de mannen het hebben over het gebruiken van bitches. Ze kijken wel lekker uit.
Later is nu
YouWish schreef:
10-03-2018 17:37

Leuke toevoeging.

Als ik tegen mijn vriendinnen zeg dat ik hem geneukt heb, moet hij zich dan beledigd voelen?
Alleen als je hem een bitch noemt. ;)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
10-03-2018 17:44
Alleen als je hem een bitch noemt. ;)
Sowieso. Zo noem ik al m’n veroveringen.
YouWish schreef:
10-03-2018 17:37

Leuke toevoeging.

Ten eerste, heb je dat ook gedaan dan? En ten tweede, zit er geen verschil tussen op nationale tv, of in een besloten vriendenkring?
De_Cynicus schreef:
10-03-2018 18:06
Ten eerste, heb je dat ook gedaan dan? En ten tweede, zit er geen verschil tussen op nationale tv, of in een besloten vriendenkring?

Ik heb werkelijk nog nooit een BNer zo horen praten op tv. Echt, in welke wereld leef jij?
O ik snap t al. Had Boef niet laatst een uitglijder met een paar dames die hem een lift gaven? Volgens de gedachtegang van TO zijn 'dus' alle beroemde en rijke mannen zo.
Creativity is intelligence having fun
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 17:36
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk?
Heb even niet alle reacties gelezen, maar:

1. rijk / beroemd is niet hetzelfde als fout
2. Natuurlijk vallen er veel vrouwen op beroemde mannen, dat is nu eenmaal spannend en gaaf. Beroemde vrouwen hebben ook tien mannen aan elke vinger. Zelfs Marijke Helwegen, vermoed ik.
3. Beroemdheden hebben ook de statistiek mee: als 1 op de 10.000 vrouwen die Henk Krol op tv ziet denkt 'jemig wat een lekker ding' dan zijn dat er op de bevolking van Nederland alsnog een hele hoop. Bijvoorbeeld.

kortom: de vraag is een beetje wat je fout noemt.
kennis is knowledge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven