aankomdrankjes
zondag 11 maart 2018 om 19:46
ongeveer 4 weken geleden kreeg ik van de dietist aankomdrankjes (van nutricia). Na ongeveer 2,5 week geleden werd ik heel beroerd, continue misselijk en kon echt niks eten. Toen ik vrijdag bij de dietist kwam en dit vertelde zei ze dat ik intolerant kon zijn voor de melkbestanddelen die er in zitten (wei poeder en lactose). dus ik meteen gestopt met die flesjes. De volgende ochtend (zaterdag) nog 1x gespuugd (daarvoor alleen maar misselijk en niet spugen) en die middag leek ik op te knappen. langzaamaan weer "iets" gegeten zoals crackertje. vandaag is ook redelijk gegaan. Niet heel veel, maar wel af en toe wat gegeten. ik voel me wel slap en duizelig (wat niet zo gek is natuurlijk). Ik voel me nog niet top en krijg eten nog steeds moeizaam binnen. Ook de diaree is er nog. Vorige week ook al bij de dokter geweest om bloed te prikken, daar krijg ik dinsdag of woensdag de uitslag van. Iemand die dit herkent en weet hoelang deze malaise ongeveer nog gaat duren ?
anoniem_51582 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 20:17
0.15% gewijzigd
zondag 11 maart 2018 om 20:16
nee,zeker niet zwanger
zondag 11 maart 2018 om 20:20
kan dat zo extreem zijn dat je 1,5 week niks kan eten, diaree en constant misselijk bent? (is overigens gewoon een vraag hoor, omdat ik dit in deze extreme mate helemaal niet herken van mezelf)
zondag 11 maart 2018 om 20:38