Gezondheid alle pijlers

aankomdrankjes

11-03-2018 19:46 13 berichten
ongeveer 4 weken geleden kreeg ik van de dietist aankomdrankjes (van nutricia). Na ongeveer 2,5 week geleden werd ik heel beroerd, continue misselijk en kon echt niks eten. Toen ik vrijdag bij de dietist kwam en dit vertelde zei ze dat ik intolerant kon zijn voor de melkbestanddelen die er in zitten (wei poeder en lactose). dus ik meteen gestopt met die flesjes. De volgende ochtend (zaterdag) nog 1x gespuugd (daarvoor alleen maar misselijk en niet spugen) en die middag leek ik op te knappen. langzaamaan weer "iets" gegeten zoals crackertje. vandaag is ook redelijk gegaan. Niet heel veel, maar wel af en toe wat gegeten. ik voel me wel slap en duizelig (wat niet zo gek is natuurlijk). Ik voel me nog niet top en krijg eten nog steeds moeizaam binnen. Ook de diaree is er nog. Vorige week ook al bij de dokter geweest om bloed te prikken, daar krijg ik dinsdag of woensdag de uitslag van. Iemand die dit herkent en weet hoelang deze malaise ongeveer nog gaat duren ?
anoniem_51582 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 20:17
0.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon schrijven? Het is nutricia
En je bedoelt met "aankomdrankjes" nutridrink ofzo?
Je kan ook gewoon buikgriep hebben he.
Ehm, ben je nog bezig zwanger te worden?
nee,zeker niet zwanger
LadyMadonna schreef:
11-03-2018 20:10
Ehm, ben je nog bezig zwanger te worden?
kan dat zo extreem zijn dat je 1,5 week niks kan eten, diaree en constant misselijk bent? (is overigens gewoon een vraag hoor, omdat ik dit in deze extreme mate helemaal niet herken van mezelf)
pamelacourson schreef:
11-03-2018 20:09
Je kan ook gewoon buikgriep hebben he.
stitch77 schreef:
11-03-2018 20:20
kan dat zo extreem zijn dat je 1,5 week niks kan eten, diaree en constant misselijk bent? (is overigens gewoon een vraag hoor, omdat ik dit in deze extreme mate helemaal niet herken van mezelf)
Dat klinkt logischer dan door die drankjes.
Er zijn ook drankjes zonder melk te verkrijgen:

Nutridrink Juice style
Verkrijgbaar in de smaken: aardbei, appel, bosvruchten, cassis, sinaasappel
daar zit wei poeder in, wat ook een melkbestanddeel is
SamPM schreef:
11-03-2018 20:53
Er zijn ook drankjes zonder melk te verkrijgen:

Nutridrink Juice style
Verkrijgbaar in de smaken: aardbei, appel, bosvruchten, cassis, sinaasappel
ik heb/had overigens geen koorts, wat buikgriep voor mij vrij onwaarschijnlijk maakt!
1Aapje schreef:
11-03-2018 20:38
Dat klinkt logischer dan door die drankjes.
Aankomen doe je van pindakaas.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
stitch77 schreef:
11-03-2018 21:00
ik heb/had overigens geen koorts, wat buikgriep voor mij vrij onwaarschijnlijk maakt!
Ik heb nooit koorts bij buikgriep.
lactase kopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven