Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
maandag 12 maart 2018 om 08:37
Dat alle vrouwen sletten zijn natuurlijk Youwish, en alleen op macht en geld uit, ongeacht de persoon waarmee ze neuken.
TO daarentegen is een integer, ietwat verlegen, man. Superaardig ook, toch krijgt hij maar geen vrouw, omdat hij geen status heeft. En hij vindt zichzelf niet mooi. En nu is hij ook al te oud voor een serieuze relatie. Het leven is niet eerlijk en dat is vooral de schuld van de vrouw.
Toch? Cynicus?
TO daarentegen is een integer, ietwat verlegen, man. Superaardig ook, toch krijgt hij maar geen vrouw, omdat hij geen status heeft. En hij vindt zichzelf niet mooi. En nu is hij ook al te oud voor een serieuze relatie. Het leven is niet eerlijk en dat is vooral de schuld van de vrouw.
Toch? Cynicus?
Later is nu
maandag 12 maart 2018 om 08:59
Oké dus conclusies uit dit topic zijn dat vrouwen seks hebben met foute mannen omdat
- sommige vrouwen naïef zijn en denken dat hij een relatie wil
- sommige vrouwen hun eigen aanzien willen verbeteren
- sommige vrouwen voor hem willen zorgen en hem beter willen maken
- sommige vrouwen zin hebben in een potje neuken
Mooi om te lezen hoe verschillend vrouwen kunnen zijn want er zijn ook nog vrouwen die helemaal niet op foute mannen vallen
Mooi om te lezen hoe verschillend vrouwen kunnen zijn want er zijn ook nog vrouwen die helemaal niet op foute mannen vallen
maandag 12 maart 2018 om 09:13
Stik, hier herken ik me niet in, dus nu heb ik wel een probleem natuurlijk. Het kan zijn dat ik transgender ben, maar de man in mijzelf altijd heb onderdrukt. Niet onmogelijk, ik shop weleens op de herenafdeling en heb mijn haar ook jarenlang super kort gehad. Dat zou ik eens nader moeten onderzoeken.
Het lijkt me waarschijnlijker dat ik de ware vrouw in mij niet durf te omarmen. Dat ik bang ben voor de slettebak die ik eigenlijk ben. Opgevoed met het idee dat je een net meisje moet zijn en zo. Ook nader onderzoek waard. Gelukkig was ik al van plan het aan te leggen met de schooldirecteur. Goed bezig en geef mezelf nu een schouderklopje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 12 maart 2018 om 09:29
Precies!Framberry schreef: ↑12-03-2018 08:59Oké dus conclusies uit dit topic zijn dat vrouwen seks hebben met foute mannen omdat
Benieuwd wat TO kan met deze info
maandag 12 maart 2018 om 09:37
Wie had dat nou geweten, dat het leven niet zwart-wit was. Vele vrouwen, onderverdeeld in verschillende categorien qua hun smaak man.Framberry schreef: ↑12-03-2018 08:59Oké dus conclusies uit dit topic zijn dat vrouwen seks hebben met foute mannen omdat
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
maandag 12 maart 2018 om 10:08
Blij te lezen dat dit jouw conclusie isDe_Cynicus schreef: ↑12-03-2018 09:37Wie had dat nou geweten, dat het leven niet zwart-wit was. Vele vrouwen, onderverdeeld in verschillende categorien qua hun smaak man.
maandag 12 maart 2018 om 10:19
En als die rijke man nou gewoon leuk is? Moet je er dan geen relatie mee beginnen omdat hij rijk is?
Ik had mijn man rijker even leuk gevonden denk. Niet leuker. Maar zeker niet minder leuk. Ik had denk wel een rijke man uitgekozen om verliefd op te worden. Niet omdat geld mij nou zo interesseerd. Maar elke maand net aan rondkomen is wel weer de andere kant. Nu zit ik er een beetje tussenin. Dus ik hou hem wel. Hij is best leuk voor een niet rijke man dan.
Ik had mijn man rijker even leuk gevonden denk. Niet leuker. Maar zeker niet minder leuk. Ik had denk wel een rijke man uitgekozen om verliefd op te worden. Niet omdat geld mij nou zo interesseerd. Maar elke maand net aan rondkomen is wel weer de andere kant. Nu zit ik er een beetje tussenin. Dus ik hou hem wel. Hij is best leuk voor een niet rijke man dan.
maandag 12 maart 2018 om 10:26
Nou ja, status en veel geld interesseren mij niet zo. Maar eerlijk is eerlijk: ik vind het wel fijn dat mijn vriend een ambitieniveau heeft dat vergelijkbaar is met het mijne. Niet om me aan op te trekken of er beter van te worden. Wel omdat ik het fijn vind om min of meer dezelfde doelen en levensstandaard na te streven.
Dat we ook voldoende tijd hebben om samen van die levensstandaard te genieten, vind ik ook fijn. Dus een CEO of BN'er zou niet aan mij besteed zijn.
Dat we ook voldoende tijd hebben om samen van die levensstandaard te genieten, vind ik ook fijn. Dus een CEO of BN'er zou niet aan mij besteed zijn.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
maandag 12 maart 2018 om 11:27
De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 23:32En jij ziet de vrouw als de eeuwige slachtoffers, die niks verkeerds doet en altijd onschuldig is. Een relatie bouw je op door elkaar te steunen, ook door de moeilijke tijden. Niet enkel de leuke dingen, en zodra het moeilijk wordt wegrent. Alleen lekker feesten en lol maken, maar geen verantwoordelijkheid hebben voor de slechtere dingen in een relatie. Wat heb ik eraan als ik alles op eigen kracht moet doen, en de vrouw mij pas wilt wanneer de moeilijke periode voorbij is? Dan kan ik het zelf ook wel.
Ik heb mijn hele studententijd feestend doorgebracht en zocht mijn scharrels in eerste instantie uit op hun uiterlijk. Lang leve de lol. Waarom? Omdat het kon. Daarna ben ik gesetteld met een introverte, serieuze man die nog nooit een ONS had gehad. Inmiddels al jarenlang getrouwd en enkele kinderen gekregen. Mijn man is dolblij met mij en ik ben minstens net zo blij met hem. Je beperkt jezelf enorm door mensen af te serveren vanwege hun (en jouw) verleden.
Verder sluit ik me aan bij degenen die je therapie aanraden. Je zit vast in een aantal aannames die je hinderen bij het vormgeven van je leven.
Zelf heb ik dochters en het idee alleen al dat er mannen rondlopen die vinden dat seks iets is wat een vrouw een man moet gunnen doet mij de rillingen over mijn rug lopen.
maandag 12 maart 2018 om 12:19
Dus waarom wilde je dan perse iemand die het tegenovergestelde van jezelf hebben voor een serieuze relatie? Blijkbaar vind je dat er iets mis hebt met mannen met veel ervaring om een serieuze relatie en een toekomst mee op te bouwen.PowerCube schreef: ↑12-03-2018 11:27Ik heb mijn hele studententijd feestend doorgebracht en zocht mijn scharrels in eerste instantie uit op hun uiterlijk. Lang leve de lol. Waarom? Omdat het kon. Daarna ben ik gesetteld met een introverte, serieuze man die nog nooit een ONS had gehad. Inmiddels al jarenlang getrouwd en enkele kinderen gekregen. Mijn man is dolblij met mij en ik ben minstens net zo blij met hem. Je beperkt jezelf enorm door mensen af te serveren vanwege hun (en jouw) verleden.
Verder sluit ik me aan bij degenen die je therapie aanraden. Je zit vast in een aantal aannames die je hinderen bij het vormgeven van je leven.
Zelf heb ik dochters en het idee alleen al dat er mannen rondlopen die vinden dat seks iets is wat een vrouw een man moet gunnen doet mij de rillingen over mijn rug lopen.
maandag 12 maart 2018 om 12:22
.De_Cynicus schreef: ↑12-03-2018 12:19Dus waarom wilde je dan perse iemand die het tegenovergestelde van jezelf hebben voor een serieuze relatie? Blijkbaar vind je dat er iets mis hebt met mannen met veel ervaring om een serieuze relatie en een toekomst mee op te bouwen.
Nogmaals, het ligt niet aan de (seks) ervaring. Waarom focus jij je daar zo op? Een mens is toch meer dan zijn sekservaring?
Later is nu
maandag 12 maart 2018 om 12:26
Die ervaring maakte me niet zo veel uit. Als mijn man naast introvert en serieus ook heel ervaren was geweest, had dat niet uitgemaakt.De_Cynicus schreef: ↑12-03-2018 12:19Dus waarom wilde je dan perse iemand die het tegenovergestelde van jezelf hebben voor een serieuze relatie? Blijkbaar vind je dat er iets mis hebt met mannen met veel ervaring om een serieuze relatie en een toekomst mee op te bouwen.
Ik wilde ook niet per se iemand die het tegenovergestelde is van mijzelf. Ik ben zelf ook serieus en (tamelijk) introvert. Maar in de tijd dat ik veel scharrelde, wilde ik me niet settelen. Ik was druk bezig met mijn studie en het voorbereiden op het werkende leven door allerlei gerichte stages en bijbanen. Serieuze mannen met plannen pasten daar niet bij, want ik wilde vooral mijn eigen zin doen.
Toen ik mijn man tegenkwam, was ik ondertussen klaar voor vastigheid en huiselijkheid en wilde ik me settelen.
maandag 12 maart 2018 om 12:29
Omdat ik het nogal psychotisch vind om mannen in te delen in groepen, en hun gebruikt op basis van waar je op dat moment zin in hebt. Oftewel, een groep met verschillende soorten mooiboy's, die geschikt zijn als ONS, en een groepje die enkel geschikt is voor vriendschap, en een andere groep voor huisje, boompje, beestje.
Vind ik behoorlijk asociaal om je medemens zo te behandelen. Maar dat mag natuurlijk, dat moeten wij mannen maar pikken.
maandag 12 maart 2018 om 12:29
Nou, hieruit blijkt dat TO dus wél vindt dat zelfvertrouwen puur een gevolg is van (seksuele) ervaring met het andere geslacht.De_Cynicus schreef: ↑11-03-2018 21:16Iemand die veel zelfvertrouwen heeft veel zelfvertrouwen omdat die veel ervaring heeft met vrouwen.
Zelfvertrouwen heeft voor hem kennelijk niets te maken met of je blij bent met jezelf of trots op jezelf over wie/hoe je bent of wat je kunt. Nee hoor, het heeft slechts te maken met hoe vaak je met iemand in bed hebt gelegen.
maandag 12 maart 2018 om 12:40
Ach nee. Het gaat om de timing, om de situatie waar je in zit, om de persoon als individu, om een beetje toeval en geluk en ook net zo goed om wat mannen willen hoor. Wellicht vindt iemand een persoon leuk genoeg voor een relatie maar loopt het door omstandigheden uit op niet meer dan een ONS. Mannen zijn geen willoze slachtoffers van de vrouw.De_Cynicus schreef: ↑12-03-2018 12:29Omdat ik het nogal psychotisch vind om mannen in te delen in groepen, en hun gebruikt op basis van waar je op dat moment zin in hebt. Oftewel, een groep met verschillende soorten mooiboy's, die geschikt zijn als ONS, en een groepje die enkel geschikt is voor vriendschap, en een andere groep voor huisje, boompje, beestje.
Vind ik behoorlijk asociaal om je medemens zo te behandelen. Maar dat mag natuurlijk, dat moeten wij mannen maar pikken.
maandag 12 maart 2018 om 12:50
.De_Cynicus schreef: ↑12-03-2018 12:29Omdat ik het nogal psychotisch vind om mannen in te delen in groepen, en hun gebruikt op basis van waar je op dat moment zin in hebt. Oftewel, een groep met verschillende soorten mooiboy's, die geschikt zijn als ONS, en een groepje die enkel geschikt is voor vriendschap, en een andere groep voor huisje, boompje, beestje.
Maar ménsen delen mensen zo helemaal niet in, dat maak jij er maar van. Sommige mensen zitten soms in een fase in hun leven, waarin ze geen behoefte hebben aan een relatie. Soms komen ze dan net uit een relatie, soms zijn ze druk met andere dingen en is een keer seks lekker. Gewoon.
Iemand die de ene keer geschikt was voor een ONS is een volgende keer misschien geschikt voor een relatie. Bij een ander persoon of in een andere fase. Wat voor de één een 'mooiboy' is, is voor de ander een glibber en zéker niet geschikt voor relatie of ONS
Je komt gewoon op een gegeven moment iemand tegen en op basis van beider behoefte ga je verder.
Je overanalyseert,. echt.
Toen ik mijn man tegenkwam had hij een relatie en werden we soort van vrienden. Toen het uitging, gingen we samen stappen, want hij kon wel wat afleiding gebruiken. Het eerste jaar dácht ik niet aan een relatie met hem, en hij niet met mij. We hadden ook geen seks ofzo. En toen ineens op een avond wel en doordat we al vrienden waren, wisten we al dat we het goed met elkaar konden vinden en zijn we ervoor gegaan.
Had hij bij de tweede keer dat we samen uitgingen voorgesteld dat we óf een relatie aan zouden gaan óf elkaar niet meer zouden zien, dan was er wat moois verloren gegaan, want ik laat me niet zo onder druk zetten.
Later is nu
maandag 12 maart 2018 om 12:51
.Timetraveler schreef: ↑12-03-2018 12:40Ach nee. Het gaat om de timing, om de situatie waar je in zit, om de persoon als individu, om een beetje toeval en geluk en ook net zo goed om wat mannen willen hoor. Wellicht vindt iemand een persoon leuk genoeg voor een relatie maar loopt het door omstandigheden uit op niet meer dan een ONS. Mannen zijn geen willoze slachtoffers van de vrouw.
En andersom.
Ik kan me voorstellen dat er situaties zijn, waarbij de één een ONS voor ogen heeft en de ander best een relatie met die persoon had willen hebben. Dat kan van beide kanten komen. Maar daar wil Cynicus niet aan.
Later is nu
maandag 12 maart 2018 om 13:06
Psychotisch? Dat is nogal een overstatement
Zoals anderen hierboven al stellen, er zijn geen categorieën. Een mens heeft behoeften en afhankelijk daarvan zoekt hij/zij naar iemand die daarbij past.
Die behoeften kunnen veranderen naar gelang je ervaring hebt met relaties, maar ook vanwege simpelweg je leven leven en volwassen worden
Zoals anderen hierboven al stellen, er zijn geen categorieën. Een mens heeft behoeften en afhankelijk daarvan zoekt hij/zij naar iemand die daarbij past.
Die behoeften kunnen veranderen naar gelang je ervaring hebt met relaties, maar ook vanwege simpelweg je leven leven en volwassen worden
maandag 12 maart 2018 om 13:09
De_Cynicus schreef: ↑12-03-2018 12:29Omdat ik het nogal psychotisch vind om mannen in te delen in groepen, en hun gebruikt op basis van waar je op dat moment zin in hebt. Oftewel, een groep met verschillende soorten mooiboy's, die geschikt zijn als ONS, en een groepje die enkel geschikt is voor vriendschap, en een andere groep voor huisje, boompje, beestje.
Werkelijk om te janken (ben je).
maandag 12 maart 2018 om 13:36
TO heeft zelf zo'n denkwijze. En schrijft deze nu (ook) aan vrouwen toe.
Omdat jij zo denkt betekent het niet dat de rest van de wereld ook zo is.
Deze TO was de man die zei geen vrouw te willen met problemen of kinderen, hij noemde ze afgedankt.
Deze TO wil geen onaantrekkelijke vrouw. Geen vrouw met seksuele ervaring.
Wie is hier nou asociaal?
Het is niet zo vreemd dat hij denkt dat de rest van de mensheid ook zo denkt.
Deze TO was de man die zei geen vrouw te willen met problemen of kinderen, hij noemde ze afgedankt.
maandag 12 maart 2018 om 13:37
Ik vond het vooral
Dat kun je toch niet mee serieus nemen? Psychotisch en asociaal omdat iemand een losbollige periode had en daarna is gesetteld. En dat moeten mannen maar pikken.
Ik vermaak me weer kostelijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 12 maart 2018 om 14:07
Waar heb ik gezegd dat ik geen vrouwen met problemen wil? En welke problemen?Sereia schreef: ↑12-03-2018 13:36TO heeft zelf zo'n denkwijze. En schrijft deze nu (ook) aan vrouwen toe.
En waarom zou ik iemand anders z'n kinderen opvoeden en financiel onderhouden? Ik ben de sociale dienst niet.