Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
:
:
Status:
:
:

De_Cynicus schreef:
11-03-2018 17:24
Als je kijkt naar bijvoorbeeld studentenverenigingen. Daar neuken de vrouwelijke studentes ook met de mannelijke leden die hoger in rang staan. Omdat het voordelig kan zijn voor hun carrière na hun studie.
De_Cynicus schreef:
Ligt er ook wel een beetje aan. Als je kijkt naar bijvoorbeeld studentenverenigingen. Daar neuken de vrouwelijke studentes ook met de mannelijke leden die hoger in rang staan. Omdat het voordelig kan zijn voor hun carrière na hun studie. De zakelijke wereld is namelijk nogal erg hard, vooral voor vrouwen als ze carrière willen maken.
Sjonge. Ik leer hier echt heel veel |-)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Henkjan41 schreef:
11-03-2018 17:29
:
:
Status:
:
:
:rofl:
Doornroosje75 schreef:
11-03-2018 17:42
Sjonge. Ik leer hier echt heel veel |-)
Is volgens mij vrij bekend. En ja, ik weet dat je sarcastisch was.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
Ligt er ook wel een beetje aan. Als je kijkt naar bijvoorbeeld studentenverenigingen. Daar neuken de vrouwelijke studentes ook met de mannelijke leden die hoger in rang staan. Omdat het voordelig kan zijn voor hun carrière na hun studie. De zakelijke wereld is namelijk nogal erg hard, vooral voor vrouwen als ze carrière willen maken.
Het is nog steeds niet tot je doorgedrongen dat vrouwen neuken om het neuken? Omdat ze er plezier aan beleven?
YouWish schreef:
11-03-2018 17:56
Het is nog steeds niet tot je doorgedrongen dat vrouwen neuken om het neuken? Omdat ze er plezier aan beleven?
Vreemd, nu spreek jij dus namens alle vrouwen? En lijkt me nogal logisch dat vrouwen er ook van genieten he. Jij doet net alsof ik ene SGP'er ben, die denkt dat seks enkel om de voortplanting gaat.
Ik geloof best hoor dat de studentjes met status populairder zijn bij de dames. Heeft misschien vooral te maken met het zelfvertrouwen dat ze uitstralen.
Neuken voor een goede baan in de verre toekomst? Lijkt me sterk.
Tis eigenlijk best grappig. Wij vrouwen worden afgerekend op wat enkele vrouwen doen maar andersom mag het niet. Want voor elke vrouw die hier wordt weggezet als iemand die op status en geld geilt, is er dus een man die erop ingaat. En als alle vrouwen hetzelfde zijn, dan toch ook alle mannen nietwaar? Maar het kwartje wil maar niet vallen.
Creativity is intelligence having fun
Doornroosje75 schreef:
11-03-2018 17:59
Ik geloof best hoor dat de studentjes met status populairder zijn bij de dames. Heeft misschien vooral te maken met het zelfvertrouwen dat ze uitstralen.
Neuken voor een goede baan in de verre toekomst? Lijkt me sterk.
Waarom is zelfvertrouwen zo belangrijk?

Nou, na vier jaar zijn ze klaar, is niet zo'n lange periode. En als je kijkt bij bijvoorbeeld VVD politici, dan komen er veel uit dezelfde studentenverenigingen. Dus zo vreemd is dat niet, zo doe je namelijk connecties op die je in het latere leven kan gebruiken.
De_Cynicus schreef:
11-03-2018 19:27
Zelfvertrouwen (dus geen zelfoverschatting!) is vaak aantrekkelijk ja. Ik denk dus ook dat dát die succesvolle mannen zo aantrekkelijk maakt voor vrouwen, niet persé de status of het geld maar het zelfvertrouwen.
queenarachnia wijzigde dit bericht op 11-03-2018 20:57
Reden: Iets genuanceerd
1.07% gewijzigd
QueenArachnia schreef:
11-03-2018 19:34
Zelfvertrouwen (dus geen zelfoverschatting!) is vaak aantrekkelijk ja. Ik denk dus ook dat dát die succesvolle mannen zo aantrekkelijk maakt voor vrouwen, niet de status of het geld maar het zelfvertrouwen.
Dus wat maakt iemand met een laag zelfbeeld, of iemand die meer teruggetrokken is dan minder aantrekkelijk? Lijkt mij sterk dat het zelfvertrouwen de beslissende factor is, en niet het geld of status.
De_Cynicus schreef:
11-03-2018 19:38
Dus wat maakt iemand met een laag zelfbeeld, of iemand die meer teruggetrokken is dan minder aantrekkelijk? Lijkt mij sterk dat het zelfvertrouwen de beslissende factor is, en niet het geld of status.
Het zit je nogal hoog hè?
Wat wil je nou in godsnaam met al die rare vragen van je?
doemijdiemaardan schreef:
11-03-2018 21:01
Het zit je nogal hoog hè?
Wat wil je nou in godsnaam met al die rare vragen van je?
Nou, het zegt eigenlijk niks goeds noch slechts over iemand. Iemand die veel zelfvertrouwen heeft veel zelfvertrouwen omdat die veel ervaring heeft met vrouwen. Eigenlijk is de kans dan groter dat die niet trouw is in een relatie.
De_Cynicus schreef:
11-03-2018 21:16
Iemand die veel zelfvertrouwen heeft veel zelfvertrouwen omdat die veel ervaring heeft met vrouwen. Eigenlijk is de kans dan groter dat die niet trouw is in een relatie.
:facepalm:
De_Cynicus schreef:
Nou, het zegt eigenlijk niks goeds noch slechts over iemand. Iemand die veel zelfvertrouwen heeft veel zelfvertrouwen omdat die veel ervaring heeft met vrouwen. Eigenlijk is de kans dan groter dat die niet trouw is in een relatie.

Wat een gelul :bonk: .
De_Cynicus schreef:
Whut?

Sorry, maar iets aan jou is echt niet helemaal in orde.
De_Cynicus schreef:
Een gemiddeld persoon heeft volgens mij een puberverkering, en dan een stuk of 2 relaties voor degene met wie het (eerste) gezin wordt gestart.
Sommige mensen hebben daarna nog een huwelijk. Zonder ooit te zijn vreemdgegaan.
De_Cynicus schreef:
11-03-2018 19:38
Dat zal je nog verbazen. Heb een tijd met daklozen gewerkt en een aantal charmante en opgewekte types had al-tijd een leuke dame achter de hand.
Die dames waren echt geen sneue vogeltjes, vaak hoogopgeleid en dol op wat spannends met een vrije geest.
Dus zelfvertrouwen, een leuke persoonlijkheid en plezier in het leven zijn wel degelijk factoren, zelfs zonder enige status, die je een leuke relatie kunnen bezorgen.
De_Cynicus schreef:
11-03-2018 19:27

Nou, na vier jaar zijn ze klaar, is niet zo'n lange periode. En als je kijkt bij bijvoorbeeld VVD politici, dan komen er veel uit dezelfde studentenverenigingen. Dus zo vreemd is dat niet, zo doe je namelijk connecties op die je in het latere leven kan gebruiken.
Mwah, ik vind een jaar of vier tussen moment van neuken en potentiële carrière-kans best lang.
Maar laten we het even visualiseren. Een vrouwelijke student staat op een corpsfeestje, met een biertje of 15 achter de kiezen en ze heeft er zin an. Zal ze dan serieus denken: 'Nou, Pieter-Diederik kan mij over een paar jaar wel van een leuk baantje voorzien...laat ik voor hém mijn benen maar eens spreiden.' Of zal ze tussen de lakens duiken met de kerel die die avond met haar overduidelijk met haar sjanst?. Gewoon omdat die kerel weet hóe hij dat moet doen. Zelfvertrouwen dus.
De liefde van mijn leven had geen spectaculaire baan, geen geld en eelt op zijn handen.
Wel bloedmooi, intelligent en ik kon verschrikkelijk met hem lachen.
Dus je statistiek kan het raam uit TO.
Antoon69 schreef:
11-03-2018 15:39
@Donna
Jouw verhaal kan ik me helemaal voorstellen en het is voor jou en hem vast een fantastische tijd geweest. Maar het is ook zo dat types zoals joran van der sloot (beruchte nederlandse vrouwenmoordenaar en prototype psychopatische bully) nog steeds veel vrouwelijke aandacht krijgt (in de vorm van huwelijksaanzoeken zelfs o_o ), ondanks dat het duidelijk is dat hij waarschijnlijk nooit meer vrij gaat komen. Misschien is dat louter aan zijn 'roem' te danken maar vrouwelijke aandacht voor dit soort 'bad boys' schijnt vaker voor te komen.

Onzin natuurlijk om dit 'de vrouw' in het algemeen kwalijk te nemen maar er is misschien toch iets dat bijvoorbeeld sociaal dominante maar criminele figuren aantrekkelijk lijkt te maken voor bepaalde (vooral jonge?) vrouwen.
Waarom er vrouwen zijn die op zelfs moordenaars als van der Sloot vallen, is mi ook een soort doorgedraaide behoefte om te willen zorgen voor dit soort figuren...

Charles Manson had zowel voor als na zijn veroordeling hordes fans.
Ook hij wekte de aandacht van veel vrouwen door zichzelf belangrijker te maken, narcisme en/of psychopathische eigenschappen al dan wel of niet (meer) verborgen, schijnen als zoete koek te kunnen werken.
Talent om te paaien en dit krachtig bijstaan doet eea bij bepaalde vrouwen of in sommige situaties.
De_Cynicus schreef:
.
Mijn ervaring is juist dat mannen die geen enkele bevestiging of zelfvertrouwen uit hun relatie halen, veel sneller vreemdgaan om hun ego op te krikken, letterlijk en figuurlijk....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Doornroosje75 schreef:
11-03-2018 22:00
Mwah, ik vind een jaar of vier tussen moment van neuken en potentiële carrière-kans best lang.
Maar laten we het even visualiseren. Een vrouwelijke student staat op een corpsfeestje, met een biertje of 15 achter de kiezen en ze heeft er zin an. Zal ze dan serieus denken: 'Nou, Pieter-Diederik kan mij over een paar jaar wel van een leuk baantje voorzien...laat ik voor hém mijn benen maar eens spreiden.' Of zal ze tussen de lakens duiken met de kerel die die avond met haar overduidelijk met haar sjanst?. Gewoon omdat die kerel weet hóe hij dat moet doen. Zelfvertrouwen dus.
Nooit van Vindicat gehoord, en hun schandalen? Als ze een hogere positie kunnen krijgen binnen de studentenvereniging, dan is dat ook mooi meegenomen. Je doet net alsof het nooit gebeurd, en geen enkele vrouw dat ooit heeft gedaan om een promotie te krijgen of dergelijke.
Ow. We hebben het over een hogere positie binnen de vereniging? Ik dacht dat je het had over carrièrekansen na de studie. Of is het misschien toch vooral een hogere positie op de bangalijstjes?

Weet je... wat ik daarover weet, weet ik alleen uit de media. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Mijn vriendinnen ook niet. Er zullen misschien best jongedames zijn die op die manier seks inzetten. Maar ik ken ze niet. En ik herken mezelf er al helemaal niet in.
Het lijkt mij vooral zo ontzettend nutteloos en onplezierig.
Het-groepje schreef:
11-03-2018 21:55
Dat zal je nog verbazen. Heb een tijd met daklozen gewerkt en een aantal charmante en opgewekte types had al-tijd een leuke dame achter de hand.
Die dames waren echt geen sneue vogeltjes, vaak hoogopgeleid en dol op wat spannends met een vrije geest.
Dus zelfvertrouwen, een leuke persoonlijkheid en plezier in het leven zijn wel degelijk factoren, zelfs zonder enige status, die je een leuke relatie kunnen bezorgen.
Dat lijkt mij sterk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven