Betaalde seks, no. 2

10-09-2006 12:00 2938 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd

was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik

graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een

zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle

afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact

te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus

Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at

yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie

uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb

dat ik een hoop van je kan leren.

Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals

BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone

heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het

met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.

Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar

Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus

ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?

Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te

houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,

geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,

dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.

Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?

Groeten, Nessuna
quote:hans66 schreef op 21 februari 2009 @ 14:39:

De volgende afspraak zal eind volgende week zijn of over twee weken zijn. Ik neem wel wat voor haar mee.

Ik zal vertellen hoe het dan gegaan is. Ik moet wel even mijn Duits opfrissen.

Zou het niet makkelijker zijn als je een afspraak maakt met een Nederlandse dame ipv een professionele vrouw uit (ik vermoed) 't Oostblok?

Duits zal waarschijnlijk niet haar moedertaal zijn, en dan is elkaar goed begrijpen wat lastiger schat ik. Of werken er geen Nederlandse vrouwen in dergelijke privéhuizen?
Ik kan horen of Duits iemands moedertaal is, of iemands tweede taal. In haar geval is het haar moedertaal. Ze heeft alleen geen Duitse nationaliteit. Ze is in Duitsland geboren, dus ook in het Duits opgevoed. Dat bevestigde mijn vermoeden over haar Duits.
World of Warcraft: Legion
Ik zit te overwegen om komende vrijdag (27 februari) om 22:00 of 23:00 nog een keer te gaan. Tijd is afhankelijk van andere klanten.
Zeker doen Hans, ontspan, geniet ervan!

Sorry dat ik zo binnen kom vallen,(na veel meelezen) ik hoop gewoon dat je ervan geniet, en dat het dit keer ook echt wil.
quote:hans66 schreef op 22 februari 2009 @ 22:32:

Ik zit te overwegen om komende vrijdag (27 februari) om 22:00 of 23:00 nog een keer te gaan. Tijd is afhankelijk van andere klanten.

Hans, niet overwegen maar morgen contact opnemen om af te spreken!

Is in elk geval alweer een paar-dagen-smile voor een leuk en lekker vooruitzicht en 'n stapje verder in het genieten en ontdekken!

GO FOR IT!
Nou het is vrijwel zeker... Alleen, morgen (dus als de nacht voorbij is, want nu is het al Rosenmontag. ) is het Rosenmontag. Ik weet niet of ze bereikbaar is. Anders neem ik dinsdag contact op voor 27 februari. Ze is normaal bereikbaar op werkdagen tussen 14:00 en 0:00.

Ik voel me nu al een heel stuk beter, al was het afgelopen donderdag nog maar het begin.
Spam is verwijderd!
Okay... mijn avontuur zal vrijdag om 22:00 een vervolg hebben.
Tof Hans! Geniet er weer van! Zowel van het moment als je gedachten eraan in de tussenliggende tijd.
Ik zal dan weer opschrijven hoe het dan gaat. Ik vermoed dat het beter gaat, minder zenuwachtig: zij en de plek waar ze werkt, een privéhuis, zijn vertrouwd... haar gedrag ook. Misschien meer opwinding bij haar en bij mij. Maar spetterende seks misschien nog niet. Zoals de Twentenaren zeggen: kiekn wat wödt.
Zo is het maar net, Hans. Geniet ervan!
Hans, veel plezier vanavond!
Bedankt.
Vandaag iets meer succes dan de vorige week. Eerst hebben we tegen elkaar aangelegen zodat ik ontspande... En toen weer 69, toch mijn favoriete standje. Ze kwam daarvan klaar, maar dat was eigenlijk vorige week ook al zo. Haar vagina begon te zwellen, voelde haar clitoris groeien, ze bewoog haar benen heen en weer, en haar ademhaling stokte. Ze hield me vervolgens vast, en werd behoorlijk ontspannen. Haar klaarkomen wond mij behoorlijk op (ik kwam weer niet klaar ), en toen wou ze gaan paardje-rijden (op mijn penis heen en weer). Maar - ik die nog niet over mijn zenuwachtigheid heen was, had pech, mijn penis verslapte en het paardje-rijden mislukte. Nou ja... volgende keer beter, maar ik laat er nu een paar weken overheen gaan. Ik heb ook haar borsten bevredigd... maar ik denk dat beffen mijn specialiteit is. "Wovon hast du das gelernt?" Ik: "Von Filmen, vom Internet und von Beschreibungen..." Zij en ik "dutzen" elkaar. ("Dutzen" is iemand met "du" aanspreken)
hans66 wijzigde dit bericht op 28-02-2009 13:54
Reden: "Dutzen" (en "sietzen") zijn Duitse grammaticale termen. Dat even verduidelijkt.
% gewijzigd
Al met al klinkt het alsof je een fijne avond hebt gehad Hans. Wederom blij voor je!

En als ik vragen mag, hoef je uiteraard niet op te antwoorden, waarom er een paar weken overheen laten gaan? Is dat een soort gevoelsmatig/voorbereiding of financieel issue?

Ook al ging 'all the way' nog niet perfect. Je hebt in korte tijd een paar flinke stappen genomen waar je lang tegenaan gehikt hebt en die je nu blijkbaar bevallen ! Keep it up that way!!!

En anders misschien in de tussentijd weer eens op stap gaan/een kroeg binnenstappen. Niet direct om te scoren, maar gewoon om eens te vergelijken met 'toen' hoe je je nu voelt onder toegeworpen blikken, je uitstraling, je gevoel rond flirten etc. Kost minder en misschien leuk om eens na deze ervaringen te bezien !
Ik betaal ¤ 100,- per uur, dus ik wou dat niet te frequent doen. Ik ga nog besluiten of ik volgende week ga, of over twee weken. Ik vind haar uitstekend! Alleen... ik heb soms het gevoel dat ik haar gigolo ben, i.p.v. zij mijn prostituee.
quote:hans66 schreef op 27 februari 2009 @ 23:41:

Ik betaal ¤ 100,- per uur, dus ik wou dat niet te frequent doen. Ik ga nog besluiten of ik volgende week ga, of over twee weken. Ik vind haar uitstekend! Alleen... ik heb soms het gevoel dat ik haar gigolo ben, i.p.v. zij mijn prostituee. dat hoor ik de Hans die ik ken (kwam gister foto's van de A'dam meeting tegen) 1 maand geleden nog niet zeggen hoor
Hans Ontmaagd! gefeliciteerd, eindelijk. Ik volg je al tijden op het forum...wat heeft je doen besluiten om het nu te doen?

Ik weet nog dat je schreef vrouwen te haten en er geen vertrouwen in te hebben.

Ben je nu niet blij om als niet-maagd straks te hemel te gaan?
Hans, zij laat jou doen wat jij zelf wilt en als dat vooral aandacht aan haar besteden is dan vindt zij dat vast wel best. Als jij vindt dat ze te weinig initiatieven neemt, en dat verbetert niet als je er wat van zegt, moet je misschien een dame zoeken die iets actievere service geeft.

On a different note, collega's, hebben jullie vandaag even nagedacht over de professionelle die vorige week is neergestoken? Blijkbaar is er een stille tocht geweest in Amsterdam voor haar. Ik wil er wel heen.

Sowieso begint het zo onderhand wel weer enorm te kriebelen. En dan komt het dilemma. Zal ik een paar slapende contacten "wakker maken" en mijn wilde haren uitgooien, of blijf ik netjes en begraaf ik me nog maar wat dieper in mijn werk? Een man is voor mij gewoon niet genoeg en ik wil geen affaire binnen mijn kantoor beginnen. Ik mis mijn oude leventje enorm en het wordt alleen maar erger, terwijl ik eigenlijk dacht dat het langzaam weg zou ebben. Wat vinden jullie? En met " jullie" bedoel ik dus iedereen, niet alleen collega's.
anoniem_27056 wijzigde dit bericht op 28-02-2009 12:47
Reden: Toevoeging, was nogal dronken toen ik dit schreef :)
% gewijzigd
quote:wat heeft je doen besluiten om het nu te doen?

De eigenlijke aanleiding was - om eerlijk te zijn - het oorsuizen. Daar begon ik een jaar geleden last van te krijgen. Gelukkig heb ik veel afleiding, dit dus, en World of Warcraft 3.1 dat nu in testfase zit. Ik ging prat op mijn toen perfecte gehoor, en ik was niet zo blij dat ik dat in moest leveren. Per saldo had ik van de tinnitus eigenlijk niet zo veel last, maar omdat ik een pleziertje wil hebben, werd dat een ontmaagding... En zoals eerder gezegd op de vorige pagina's, het advies werd al jaren gegeven, maar tot aan vorige week heb ik vrijwel niets met het advies gedaan.

Ze heeft intussen door dat ik opgewonden word, als ze zelf door mijn toedoen een orgasme krijgt.
quote:Nessuna schreef op 28 februari 2009 @ 00:00:

Hans, zij laat jou doen wat jij zelf wilt en als dat vooral aandacht aan haar besteden is dan vind zij dat vast wel best. Als jij vind dat ze te weinig initiatieven neemt en dat verbetert niet als je er wat van zegt moet je misschien een dame zoeken die iets actievere service geeft.Ik ben van mening dat ze haar uiterste best doet... ze probeert door me vast te houden me te ontspannen. Mijn zenuwachtigheid is het probleem (minder groot dan vorige week) en in beperkte mate kan ze daar wat aan doen.
quote:Nessuna schreef op 28 februari 2009 @ 00:00:

On a different note, collega's, hebben jullie vandaag even nagedacht over de professionelle die vorige week is neergestoken?Ik vind dit afschuwelijk... ik denk dat prostituees in een kwetsbare positie zijn, omdat mannen fysiek veel sterker zijn. "Mijn" prostituee zit in een privéhuis, ik weet niet hoe de werkplek is van de neergestokene.
hans66 wijzigde dit bericht op 28-02-2009 17:22
Reden: Geen idee waarom ik "praktijk" gebruikte. Misschien te veel het idee van een artsenpraktijk in mijn hoofd? :)
% gewijzigd
Hans, ik heb smakelijk gelachen om je laatste seksuele ervaring met de hoer.

Prachtig omschreven
Ik sluit me helemaal bij Kym aan.

En Nessuna: ik heb je gemaild.
quote:hans66 schreef op 27 februari 2009 @ 23:28:

Ik heb ook haar borsten bevredigd..
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven