Hulp gevraagd!

27-02-2009 21:02 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een maand geleden iemand leren kennen via internet. Ik ben pas een paar maand vrijgezel en hij ook. We hebben beiden kids. Mijn hoofd stond er niet naar om eens af te spreken met hem maar hij vroeg het waardoor ik ja heb gezegd. Hij is bij me thuis gekomen op een avond. Toen ik hem zag wist ik direct dat het klikte. We praatten en het klikte echt goed. Hij heeft me 2 maal gekust die avond (ook voordat hij vertrok). Ik was echt in de zevende hemel MAAR de dagen nadien hoorde ik hem niet meer via sms of chat (hij deed dat voorheen ook wel niet zo veel). Als ik zelf smsjes verstuurde dan antwoordde hij later of niet. Hij zei steeds dat hij het druk had en dat het wel eens zou passen. Ik nam dit op dat hij geen interesse had. Opeens kreeg ik bericht op een avond van hem met vraag of hij nog eens mocht komen. Hij is gekomen en terug klikte het goed. We hebben terug gekust en hij zei dat we het rustig aan gingen doen. Ik zag ook aan hem dat hij interesse had. Wat gebeurde nadien? Ik hoorde hem weer niet meer! Tot op de dag van vandaag niet! Ik begrijp het niet! Ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten!
Nu ja, kvind het wel moeilijk aangezien de meningen verdeeld zijn...Waarom zegt hij dan gewoon niet tegen mij dat hij geen interesse heeft? In het geval dat hij me zou willen gebruiken zou hij komen voor seks bijvoorbeeld maar dat doet hij niet. Ik vraag me echt af wat er gaande is!
quote:sponsken schreef op 28 februari 2009 @ 09:00:

Nu ja, kvind het wel moeilijk aangezien de meningen verdeeld zijn...Waarom zegt hij dan gewoon niet tegen mij dat hij geen interesse heeft? In het geval dat hij me zou willen gebruiken zou hij komen voor seks bijvoorbeeld maar dat doet hij niet. Ik vraag me echt af wat er gaande is!

Tja, haha, als het zo gemakkelijk was!! Lijkt me heerlijk, dat iedereen gewoon open communiceert wat hem of haar bezighoudt of dwarszit.Maar ja, dat gebeurt nu eenmaal niet. En dat doe jij ook niet, want je smst dat je wil dat hij met je voeten speelt (ofzo?) maar onderhand wil je gewoon zijn aandacht / warmte / nabijheid. Het kan zijn dat het op die avond leuk klikte, maar hij verder niet zo erg geinteresseerd is kennelijk. Anders liet hij heus wel iets van zich horen, al was het maar een simpel smsje. Daar heb je niet veel tijd voor nodig, kan desnoods op de wc!

Als je echt wil gaan internetdaten (ik heb het ook een tijdje gedaan), geef dan nooit je adres voor je iemand gezien hebt, of je nou kinderen hebt of niet maakt niet uit het is ook je eigen veiligheid, en bereid je voor op een heleboel wazige mannen en vreemde situaties. That's life!
Teigera, goed gesproken!!!!

Ik denk zelf ook niet dat hij interesse heeft, Als een man jou echt leukt vindt dan neemt hij heus wel initiatief. Dan belt hij, sms't hij (desnoods op de wc ja hahah). En tja mannen en communicatie, dat gaat vaak niet samen....De meeste kiezen lekker de makkelijkste weg, zwijgen!!!
Waarom kwam hij dan een tweede keer? Waarom kust hij me dan? Wat een gedoe! Ik zou dan liefst hebben dat hij het gewoon zegt dan kan ik ook verder gaan. In iemand waar je geen interesse voor hebt ga je toch geen tweede keer afspreken of soms moeite doen berichten te beantwoorden + kussen?????

Ben ik van Mars of zijn er nog die dit raar vinden,??
Zo snel mogelijk deleten uit je systeem. Dat soort mannen heb je niks aan.
Cum non tum age
Dus druk hebben of nog niet terug willen binden kan niet? Het betekent dat hij TOTAAL geen interesse heeft en me niet meer wil zien?
Sponsken, je hebt sex en je hebt liefde...mannen kunnen dat over het algemeen goed gescheiden houden en sommige (veel?) vrouwen ook.

Deze man heeft wel gevoel voor je hoor, maar dan alleen in zijn onderste regionen...Alleen zegt ie dat niet, omdat ie niet zn eigen glazen wil ingooien (want wie weet is ie nog eens geil en dan heeft ie bij jou een ingang).

time to move on Sponsken!
Als een man het druk heeft, maar jou wel leuk vindt, dan maakt hij wel tijd. Of in ieder geval geeft hij je aandacht in de vorm van een smsje/mailtje/telefoontje. Dat hoeft nauwelijks tijd te kosten.
Cum non tum age
Probleem is dat er andere mannen zijn die wel interesse hebben maar ik kan mijn hart niet openstellen omdat ik bang ben om terug hetzelfde mee te maken...lastig dat die mannen geen kans krijgen, niet?
quote:sponsken schreef op 28 februari 2009 @ 11:19:

Dus druk hebben of nog niet terug willen binden kan niet? Het betekent dat hij TOTAAL geen interesse heeft en me niet meer wil zien?

Sponken, relax nu eens een beetje. Je zit er sowieso al veel te fel op. Als je zo bij hem ook doet, kan ik mij voorstellen dat dat een afknapper is voor hem.

Om welke reden ook, hij wilt nu niet geheel voor jou gaan, da's toch duidelijk. Ja, misschien later wel, maar misschien ook niet. Feit is gewoon dat je hier rekening mee moet houden. En dan nog, het is zo overduidelijk dat jij nu meer wilt van hem en dat geeft jou een hoop frustratie. Dus als je dit niet trekt, zou ik het afkappen gewoon. Als hij dan toch nog voor jou wilt gaan, laat hij dat wel merken. Als je hier andere verhalen leest, merk je dat mensen niet altijd duidelijk zijn met wat ze nu precies willen en dat ze soms ook te laf zijn om eerlijk te zijn.

Kan goed zijn dat hij meer tijd nodig heeft als jou, maar jij jaagt je hier in op en nogmaals als dit je zo frustreert, neem dan afstand.

Wij weten ook niet precies wat er hier aan de hand is, maar ik weet wel dat als een man je echt ziet zitten daar werk van maakt en dat doet die hier niet, om welke reden dan ook.
quote:sponsken schreef op 28 februari 2009 @ 11:27:

Probleem is dat er andere mannen zijn die wel interesse hebben maar ik kan mijn hart niet openstellen omdat ik bang ben om terug hetzelfde mee te maken...lastig dat die mannen geen kans krijgen, niet?Wil jij niet te graag iemand hebben? Je zegt het zelf, je bent nog maar een maand single, doe wat rustig aan, joh. En het is niet omdat je met deze man dit meemaakt, dat de anderen ook zo zijn.
Ja jullie hebben gelijk dat ik er teveel mee bezig ben. Ik denk er constant aan. Ik zou dat niet mogen doen en verder gaan met mijn leven!

In het geval hij later zou komen is dat misschien pech voor hem want wie weet heb ik iemand anders dan of ben ik hem vergeten...
je moet aan jezelf werken Sponsken, daarmee voorkom je teleurstellingen voor jezelf en sta je veel nuchterder/relaxter t.o.v. mannen.Je komt heel onzeker over en wilt de bevestiging halen uit een man die je 2x hebt gezien.

Wees eerst gelukkig met jezelf (en je kinderen) en zie een man als aan- i.p.v. invulling. Dan ben je al op de goede weg.
Jeetje Sponsken, je bent een maand vrijgezel en behoorlijk druk bezig met de opvolging te regelen als ik het zo lees. Doe eens rustig aan! Waarom wil je zo snel een nieuwe relatie beginnen?
Ik ben vrijgezel sinds november. Ik stond er niet voor open om mannen te ontmoeten maar zoals jullie hierboven lezen heb ik na aandringen van deze man toch afgesproken. En ja, ik vond hem meteen fascinerend. Misschien heb ik wel pech gehad dat ik hem zo zag zitten en dat hij spel met me speelde?....

Neen ik wil niet dringend iemand hoor. Ik zag HEM gewoon goed zitten. Ik wou me niet direct binden aan hem maar ik had toch graag nog contact met hem gehad. Regelmatig eens afspreken bijvoorbeeld...
Sorry, verkeerd gelezen, maar dan nog, is nog maar enkele maanden, hé.
Is dat zo? Sorry dat is verkeerd: ik ben single sinds november.
quote:sponsken schreef op 28 februari 2009 @ 11:48:

Is dat zo? Sorry dat is verkeerd: ik ben single sinds november.Ja, heb het al verbeterd, had over 'paar' gelezen in je OP.
Ah oke geen probleem hoor!

x
Als je denkt dat je niet verder kunt zonder de antwoorden op de vragen die je hier op het forum stelt, dan zou ik hem bellen (niet sms-en!) en die vragen stellen. Niemand hier kan met zekerheid zeggen of hij het echt heel druk heeft, of bang is voor een nieuwe relatie of gewoon rustig aan wil doen met je.

De andere optie is: zelf ook ontspannen en rustig blijven, afwachten hoe dit zich ontwikkelt en lekker verder gaan met je eigen leven zonder in paniek te raken dat deze meneer mailt, belt of langskomt. Komt hij: best. Komt hij niet: ook best.
Wel Appelsientje dat ben ik van plan...Vandaar dat ik ook al een paar dagen niets meer laat horen van mij. Ik laat het op me afkomen: komt hij dan zie ik het wel, komt hij niet dan is het maar zo. Misschien was mijn aanpak ook niet goed: veel smsjes zenden en hem onder druk zetten om eens af te spreken...
Sponsken, een paar jaar geleden was ik een internet dater. Terugkijkend vond ik mezelf in het begin afgrijselijk naief. Was na een lange relatie al jaren uit 'the game' en had eigenlijk geen idee waar ik aan begon. Heb nu een relatie, maar met wat ik nu weet, zou ik het nu heel anders aanpakken.

Er bevinden zich nogal wat roofdiertjes op het internet!. De beschrijving van het gedrag van jouw droomprins zou bij mij nu alle vlaggen op rood doen springen. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar klinkt mij als een klassiek gevalletje van of 'nogal bezet' of 'meerdere ijzers in het vuur'.....

Wat weet je nou eigenlijk ECHT van deze man? En dan bedoel ik echt na te trekken details. Maak jezelf niet zo gek en leer een paar andere heren wat beter kennen. Plenty of fish in the sea!
Je bedoelt dat hij relatie heeft of ndere vrouwen?
Ja, dat bedoel ik. Er zitten heel veel 'gebonden' mannen op internet die het maar wat spannend vinden om single vrouwen te ontmoeten. En dus ook mannen die serial-daten en eerst eens even willen kijken wie van de diverse dames aan hun haakje ze misschien definitief op het droge willen trekken.

Ik heb op een gegeven moment eens aan bevriende mannelijke internetdaters gevraagd hoe ze nou echt te werk gaan. Lieve, leuke, eerlijke kerels, stuk voor stuk. Maar ze zitten nou eenmaal anders in elkaar dan wij vrouwen. Meerdere opties naast elkaar openhouden is voor hun vrij normaal.

Nogmaals, misschien is dit bij deze man totaal niet het geval, en er zijn ook oprechte, leuke mannen op internet (heb er nu zelf eentje ), maar gooi nou niet meteen je hart op tafel en kijk eerst eens wie en wat er nou eigenlijk ECHT aan jouw haakje hangt.

Weet je bijvoorbeeld waar hij woont? Echte naam/achternaam? Werk? Etc... Waarom tot nu toe steeds bij jou afspreken?
Moeilijk he...PPPPPFFFF

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven