35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje mieremuis wat vervelend zeg heftig ook :cry:

Ik heb 2 miskramen gehad en 1x een missed abortion net 9.5 week en dat vond ik al enorm klote nu heb ik 2 gezonde kindjes daar probeer ik mijn kracht uit te halen en van te genieten...

Valt allemaal niet mee het hele zwanger worden verhaal...

Knuffel :hug:
Blijf jezelf ;-)
:cry: :cry: wat een vreselijk verhaal. Heel heftig zeg, ongelooflijk..

merk dat dat soort ervaringen me enorm raken en nu ik zwanger ben nog meer.. wat ben je toch kwetsbaar in de fase van het krijgen van een gezond kindje. ik probeer al die gedachten naast me neer te leggen maar lukt me ook niet.. nog n weekje inderdaad dan heb ik mijn echo.. pff zo spannend..

meiden met nod en aankomende klusdagen ik duim zo hard :heart:
Wat een heftig verhaal zeg. Fijn dat je nu van 2 kinderen kan genieten.

Ik heb morgen mijn eerste echo. Ben dan 7+4 weken zwanger.

Door die verhalen groeit ook bij mij de angst voor een missed abortion. Het is mijn eerste kindje en ik heb nog geen miskramen gehad.

Ik heb ook totaal geen symptomen. Voel me af en toe even misselijk, maar dat gevoel is ook zo weer weg. Alleen ‘s avonds voel ik me erg moe. Symptomen heb ik ook niet echt gehad de afgelopen weken. Dus ik hoop tot de gelukkigen te horen die geen symptomen hebben en toch zwanger zijn.

Ik hoop ook op een mooi kloppend hartje. Heb al zoveel meegemaakt. Dit moet gewoon lukken. Maar helaas heb je het niet in de hand

En Thisisme1980 Ik duim hard voor jou op een mooi kloppend hartje volgende week.
Mejadg

Bij alles wat misging voelde ik me enorm zwanger bij mijn meiden amper ik hoop dat je dit gerust stelt :bigkiss:
Blijf jezelf ;-)
Ik heb me ook bij beide zwangerschappen - die allebei niet goed afliepen - hondsberoerd gevoeld. Misselijk, spugen, doodmoe... Wel/geen symptomen zegt echt helemaal niks hoor.

Was vandeweek bij de tandarts, de assistente was toevallig zwanger 20wk, en die vertelde dat als ze de test niet gezien had, ze nergens aan gemerkt had dat ze zwanger was. Totaal geen symptomen.

Ik snap dat mijn verhaal hard aankomt. Dan ga ik jullie even moed inspreken: de meeste zwangerschappen gaan wél goed. Mijn verhaal en de andere verhalen die je soms leest zijn uitzonderingen, de normale verhalen hoor je juist niet of sla je niet op.

Dat hou ik mezelf ook maar voor wanneer we tzt weer een poging gaan wagen ;-)

Spannend Mejdag! Ik hoop dat je morgen een mooi kloppend hartje ziet :heart:

Thisisme ook voor jou... Wat fijn dat je al 2 kindjes hebt die je de nodige afleiding geven.
Mierenmuis wat heftig! Ik duim voor jou dat je straks een goede zwangerschap hebt en een gezond kindje krijgt!
En dat gun ik uiteraard alle andere dames ook natuurlijk.

Inmiddels ben ik 22 weken zwanger heb al een flinke buik! Sinds week 18 gaat het steeds iets beter. We zijn nu heerlijk op zon vakantie met onze dochter en ik ben hier echt enorm opgeknapt. Lekker gegeten ben benieuwd wat de weegschaal zegt straks thuis!
Heel even hoor: sommige types hier op het forum (niet in deze groep hoor):
:woa: :HA: :rofl: en vooral :frusty: .....of ben ik de enige die dat denkt? Kan ik zwanger raken van orale seks? Is dit echt een streepje? En dan vervolgens elk uur een test doen. OMG. Ik zit in ronde 2 kan ik wel zwanger worden, moet ik de huisarts al bellen....omg. Sorry ik heb vast mijn dag niet ;) even spammen.
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 13-03-2018 22:01
44.29% gewijzigd
@syrah80: nee was niks erg, was gewoon een gemiste LH piek dus kon geen terugplaatsing plaats vinden.... ik zou lekker gaan kijken in het andere forum ook meis.. zijn ook zat lieve meiden die daar schrijven en ze weten hoe je je voelt.
Moet wel zeggen dat daar verdriet en leuke berichtjes erg haaks op elkaar staan.
heel veel succes met het beginnen van het traject. :hug:

Welkom mieremuis!
@miss37, wat gaat het hard zeg, heerlijk dat je over de lastige periode heen bent..

@roffa: is het zo erg meis? hahahha ik heb wel eens wat gelezen op andere stukken... denk dat ik zelf behalve de zwangerschapsforums ook niet graag op andere plekken meeschrijf vanwege de rare reacties...
Moest wel erg om je lachen Roffa!

Mieremuis, idd heftig. Ik duim met de rest mee.

Tabel mag aangepast voor mij, korte cyclus gehad van 26 dagen, werd zondagavond ongesteld. Dus ronde 3, nieuwe NOD is 8-4
Haha Roffa. Kost je een hoop geld elk uur een test :rofl:

Welkom Mieremuis. En sterkte :hug:
Helaas bij ons ook zo'n verhaal. Ook een chromosoom afwijking ontstaan in de eerste deling van de cellen. Ons kindje had een extra half chromosoom 18.
Ben met 16+1 dag bevallen van een dochter.
Nu al weer 6 maanden geleden maar de pijn blijft.

De zwangerschap was niet gepland. Maar bij mij is de wens voor een 3e er nu wel. (die was er hiervoor niet) Bij mijn man niet echt.... Dus dat is best lastig.

Al gebruiken we nog steeds geen bescherming in wat voor vorm. (voor het zingen de kerk uit kan je niet echt mee rekenen)

Voor de rest succes met wachten en veel plezier tussen de lakens...
@marilyn waarom wil je man niet? Vindt hij het wel goed zo?

Ik heb voor het eerst een ovutest weer gedaan vanochtend. Krijgt nou wat, bijna naar de LH piek! Nu ga ik twijfelen of het nog hcg is, maar hij is zo donker...hmmm.we hebben maar 1 humpje gedaan, wel toevallig gisteren. Rarigheid.
We vonden 2 altijd al goed. Daarom was er geen 3e.
Maar naar de onverwachte zwangerschap was er bij mij ineens toch wel een soort van wens.
Manlief zei eerst, als jij echt wil dan sta ik erachter. Maar nu krabbelt ie toch terug.
Hij ziet te veel bezwaren. Onze kids zijn nu 5 en 7 en als er een bij komt 6 en 8. Hij vind het leeftijdsverschil te groot.
Ook zouden we niet snel meer een avondje of nachtje weg kunnen. ivm oppas. Is met 3 toch lastiger.
Nu doen we leuke dingen met ze en kunnen ze mee uiteten. Dat is met een baby weer een stuk lastiger.
Ik denk dan.. Komt wel weer goed. Loopt wel los. Hij staat daar toch anders in.

Aan de andere kant. Hij gebruikt geen condoom en ik slik geen pil... Dus het risico is aanwezig.... En dat vind ie goed.. Dus tja.

Oh LH piek klinkt goed. Hoe lang is het inmiddels geleden je mk?
Heb geen idee hoe snel HCG verdwijnt.
Ik heb voor het laatst bloedverlies gehad op 4 maart.
Dan zou een ei zeker kunnen :-)
Hey dames, net terug uit het zieken huis.

We hebben een prachtig kloppend hartje gezien :heart:
Dat is fijn meja!
Het blijkt alleen, vanwege een broer met spina bivida (open rug) dat ik veel meer foliumzuur moet gaan slikken. Ik zit nu op 0,4 Mg, maar ik moet naar de 5 Mg. Dat is behoorlijk wat meer. Kan ook alleen op recept. Ze zou deze faxen naar mijn eigen apotheek,

Dus dat word vanmiddag naar de apotheek om een nieuwe potje foliumzuur te halen.

Niets dat ze iets op de echo hebben gezien wat daarop kan duiden, maar meer uit voorzorg
Fijn dat hartje @Mejadg!

@Roffa - t zou idd toch echt een ei kunnen zijn, wat spannend!!

Ik ben hier even van mn stoel afgevallen. Ik ben voor m'n bloedtest naar ziekenhuis A gegaan. Daar zeiden ze dat ze daar niet op AMH kunnen testen, wel de rest. Dus ik 2 dagen later naar ziekenhuis B om daar alleen de AMH test te doen.
Krijg resultaten terug van A - hebben ze wél de AMH test gedaan. Die was dus laag.
ZH B zegt pas eind van de maand resultaat te hebben van AMH. Ik dus naar kliniek met resultaat van A.
Krijg ik net resultaat B binnen. Die staat dus op 2,17. Resultaat A was 0,4 !!! WTF!?!
Dat is niet een klein beetje verschil, dat is een héle andere koek!!
Niet dat het traject meteen veranderd want we zijn tenslotte wel echt al lang bezig en het lukt niet, maar hoe kán dit.
Meteen kliniek gemailed - ben benieuwd wat zei er van vinden!!
Gefeliciteerd Mejadg! :heart: Spannend!

Marilyn wat verdrietig ook :hug: jullie hebben dan wel vroeg de uitslagen gehad! Ik moest wachten tot 16w voor de vruchtwaterpunctie, dan nog op de uitslag, dan op de poli-afspraak en dan op de opname, uiteindelijk met 17+5 bevallen.

Ik snap dat daarna deze wens alsnog ontstaan is, je houdt al van het kindje in je buik en het is daarna zo leeg.... ik zou ook liever gisteren als vandaag weer zwanger zijn ;-)) Ik hoop dat je man toch nog bijdraait. Je 2 oudsten zullen een broertje of zusje vast wel geweldig vinden! Dat was als kind altijd mijn grootste wens ;-D
@syrah ik ben niet zo thuis hierin, wat betekent AMH? Heeft toch iets met eicellen van doen?
@roffa - het is je merker van ovariele reserve (zo dat moest ik even opzoeken in het Nederlands ha ha) en geeft aan of je dichtbij de overgang zit, ook een indicatie van hoeveel eitjes je nog hebt. Die eerste meting van mij was dus superlaag en vandaar het besluit om meteen aan IVF te starten. 2e meting is gewoon normaal.
Net gehoord dat ik morgen bericht krijg van mijn dokter, want dit is dus niet normaal om 2 verschillende metingen te hebben.
Zal je net zien, moet je nog een keer!
Ladies voor de tabel:

Zijn er nog NOD's? Info die ik moet toevoegen?

Mejadg wat is je uitgerekende datum? En hoe oud zijn jullie?
yess roffa!! ovu test reageert niet op hgc toch? en had je al n zwangerschsp test gedaan?

joehoeee ook n kloppend hartje voor jou mejdag... ik hoop je dinsdag te volgen!

Wat jammer marilyn dat je man nu geen 3e wil :( lijkt me n heel lastig dilemma eigenlijk..

roffa :popcorn: heb je idd bij sommige types :facepalm: :proud:

syra wat n ingewikkeld verhaal zeg! ik hoop op positief bericht!!

miss zo ver al weer!! wat is je uitgerekende datum ook alweer?

ik ben moehhoeee en voel me misselijk en wil steeds eten maar totaal geen honger.. heeel vervelend..verder voel ik me goed en tel ik de dagen af (dat zeg ik ook steeds he :P )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven