35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sorry ook ik ben eventjes afwezig geweest...
Wat lees ik nare dingen zeg :cry:

@thisisme ik hoop alsnog op een goede afloop voor je had ik maar een glazen bol. :fortune: dan zou ik alles goed laten komen voor je!

Ik moet nog even verder teruglezen, weet niet precies alle verhalen excuus.

Hier weer opnieuw gestart met IUI, CD 12 geen ei wel nog steeds dezelfde cyste die er al 3 maanden zit :whistle: hij was nu 1 mm gegroeid... ik wil verdomme een ei grrrr :bonk: Dus morgen opnieuw een echo , maar vorige cyclus had ik pas op dag 18 een groeiend eitje dat zou betekenen dat er zondag iets te zien moet zijn...

We gaan het wel zien ik ben het nogal aan het loslaten vandaar dat ik een stuk rustiger ben hier op de pagina

Sterkte dames die nu door een rot periode gaan :bigkiss:
Blijf jezelf ;-)
Hoi Ladies,

Hier voor mezelf besloten dat het wel goed is zo met 2 kids.
Het zou alles op zn kop zetten. En we hebben het juist goed nu.

Ik wens jullie allemaal veel vruchtbaarheid en een fijne zwangerschap.

Liefs Marilyn
Marilyn182 schreef:
21-03-2018 12:00
Hoi Ladies,

Hier voor mezelf besloten dat het wel goed is zo met 2 kids.
Het zou alles op zn kop zetten. En we hebben het juist goed nu.

Ik wens jullie allemaal veel vruchtbaarheid en een fijne zwangerschap.

Liefs Marilyn
dankje! veel geluk met je gezinnetje :heart:
Hi dames, sorry poosje in de ‘meeleesstand’ gezeten....
Thisisme: het is je niet gegund zeg onbezorgd zwanger zijn! Duim voor je...
Marilyn: moedig besluit, t gaat je goed!
Annejill: succes de komende dagen op naar een mooi ei!
Hier vandaag termijnecho gehad: 3 dagen vooruit gezet: 4 oktober uitgerekend, mooi bewegend mensje gezien en naar t lijkt compleet! Nipt gedaan dus bloed afgegeven en nu wachten op de uitslag, over 2 weken maakt dezelfde echoscopiste een geslachtsecho, stikbenieuwd!
Succes allemaal ik lees wel trouw mee
@thisisme hoeft nog steeds niks te betekenen meis.

@nora:welkom meid

Sorry even kort

Hier weer pech idd. Embryootje heeft zich niet gehecht. En nu heeft het ziekenhuis ook geen plek voor een nieuwe TP dus 3e week april ben ik weer aan de beurt. Had het zo gehoopt
Nou meiden het wordt wel weer eens tijd voor mooi nieuws he?

@marilyn het ga je goed! Knap dat jullie deze beslissing hebben genomen.
@yaradreamz balen meid, ik hoopte zo met je mee!
@annejill ik duim voor een ei!

Ik zit op het wachtbankje. Heb nog 2 eieren in de koelkast, ik denk dat ik vanavond maar een omeletje eet ;)
roffa: het wordt idd tijd voor een beetje goed nieuws.
Zo. Mijn miskraam is helaas en gelukkig vandaag goed op gang genomen, cyclusdag 1 dus vandaag. Morgen maar even nog een paar testjes halen om er zeker van te zijn dat ik negatief test ( hoe schizofreen, hopen op geen streepje :-( )
Sterkte mrs Duggar. :hug:
Sterkte mrs duggar :hug:

Twingo wat fijn! Dat is al een fijn begin zo...

Marylin succes met je gezinnetje ik begrijp je ergens wel :hug:

Yara balen meissie!

Roffa het hatelijke wachtbankje :P succes met wachten :daisy:

Liefs :heart:
Blijf jezelf ;-)
Mrs-duggar sterkte. Hopelijk helemaal schoon zodat je weer verder kan.

Thisisme sterkte. Hopelijk heeft je gevoel het mis.

Yara wat vervelend. Sterkte. Wachten duurt al lang als je 2 weken op het bankje zit maar dan nog eens paar weken extra is nog erger.

Roda wie weet help het om eieren te eten🙃

Heb ben voor het eerst de sensitest ovulatietesten aan het uitproberen. Zie een vaag streepje gisteren en vandaag. Hopelijk volg snel ons eitje.
Sorry moet roffa zijn. Vervelende spellingscontrole😔
Annejill schreef:
21-03-2018 20:05
Sterkte mrs duggar :hug:

Twingo wat fijn! Dat is al een fijn begin zo...

Marylin succes met je gezinnetje ik begrijp je ergens wel :hug:

Yara balen meissie!

Roffa het hatelijke wachtbankje :P succes met wachten :daisy:

Liefs :heart:
Dank je wel meis...
Hey dames,

Thisisme, wat heftig zeg. Ik duim met je mee ....

Marilyn182 wat goed dat je de knoop heb doorgehakt. Veel geluk toegewenst

Twingo, wat een spannende periode. Nipt en geslachtsbepaling. Hopen met je mee op een mooie uitslag.

Mrsduggar. Sterkte met alles.

Iedereen die op zijn eieren wacht heel veel succes toegewenst.

Hier hebben we vorige week na de echo een fotoshoot gedaan en ook een mooie foto met de echo erop gemaakt. We hebben met de mooiste foto’s een album samengesteld en deze is gister binnengekomen. We hebben er 2extra besteld om aan onze ouders te kunnen geven.

Gister gelijk naar mijn moeder gegaan en toen ze de foto met de echo zag brak ze in tranen uit. Mijn vader is vorig jaar overleden en al die emoties kwamen er bij haar even uit. In dit geval lagen vreugde en verdriet heel dicht bij elkaar. A.s. Zondag gaan we de ouders van mijn partner verrassen met het boek. Ben zo nieuwsgierig hoe ze gaan reageren. Het zal sowieso een positieve reactie zijn.
anoniem_360543 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 17:06
0.05% gewijzigd
Wat een mooi gebaar Mejadg, en wat een mooie reactie van je moeder. Wat is het voor de opa's en oma's toch ook heftig allemaal, helemaal als ze het niet meer kunnen delen met hun partner ...
mejadag :heart: wauw wat mooi emotioneel
en we willen nog meeeeerrrr mooi nieuws!! knallende eieren, mooie kloppende hartjes enz enz :cheer2: :hello: :cheer2:
Ik heb vandaag getest omdat we op wijnweekend zijn. Lekker wit ;) early test.
Inderdaad hoog tijd voor goed nieuws!!

Eergister ongesteld geworden dus mijn NOD kan eruit, maar ik begin morgen met prikken ... dus heb nog even geen nieuwe NOD .... wel een spannende periode dus.

En heb 2e keer resultaat van AMH en de eerste was fout, dus mijn niveau is gewoon & normaal & dat is in ieder geval een beetje goed nieuws alvast want mijn kans op slagen is weer ietsje verhoogd hiermee :)

@Yara, bah bah bah, ik ga op andere topic bijlezen maar dikke knuffel voor jou.

@Roffa - bij mij mag er dus IVF in de tabel want ronde 12 is ver van naturel :)
Veel plezier bij wijn weekend!
Roffa38 schreef:
24-03-2018 19:20
Ik heb vandaag getest omdat we op wijnweekend zijn. Lekker wit ;) early test.

joepie!!
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, maar wil vanaf nu ook graag meeschrijven.
Ik ben 37 jaar (mijn man is 38) en we hebben al een zoontje van nu bijna (nog drie dagen) 10 maanden oud. De eerste keer was het meteen de eerste ronde raak en ik heb een redelijk goede zwangerschap gehad. De bevalling duurde wel erg lang. Uiteindelijk heb ik een spoedkeizersnede gehad omdat de ontsluiting niet verder door wilde zetten. Ik heb het advies gekregen om een jaar te wachten met een volgende zwangerschap, gelukkig was ik dat toch al van plan. Maar in juni gaan we op vakantie en dan blijven de condooms thuis.

De vorige keer was ik er nog totaal niet mee bezig om zwanger te raken en was ik zelfs best wel in shock dat het in één keer raak was. Nu is het wel anders. Ik hoop dat mijn baarmoeder goed hersteld is en ik ben nog aan het wachten op mijn eerste menstruatie. Eind februari ben ik met de minipil gestopt en twee weken geleden met het geven van borstvoeding. Ik heb al 10 keer gedacht dat ik ongesteld ging worden, maar tot nu toe niets. Heb zelfs voor de zekerheid een test gedaan om te kijken of ik niet zwanger ben. Maar die was zoals verwacht negatief.

IK ben benieuwd of ik deze keer ook zoveel mazzel heb met zwanger raken, maar als het iets langer op zich laat wachten dan vind ik het ook goed. Ik zit op dit moment nog thuis met een burn-out, dus de timing is iets minder handig. We hebben de afgelopen tijd alle voors en tegens regelmatig besproken en uiteindelijk komt het erop neer dat we het graag willen, er niet jonger op worden en het niet gezegd is dat de timing over een jaar wel goed is. Een jaar geleden had ik tenslotte ook niet verwacht dat ik nu thuis zou zitten. Dus we gaan er gewoon voor.

Maar eerst maar eens weer een keer ongesteld worden, haha had nooit gedacht dat ik daar zo naar uit zou kijken. :popcorn:
Welkom zondertitel!!

Ik heb slecht nieuws.. Wie gaat nu eens dat goede nieuws brengen hier?

Mijn vruchtje gaat naar bijna alle zekerheid afkomen.. Wat een k*t ochtend..
Gelukkig was de gynaecoloog duidelijk, helder en meelevend.. Blijkt ook wel dat de VK veel te positief is geweest, dat kon ik ook wel uit zijn woordkeuzen halen eigenlijk. Merk dat ik toch ook wel bozig ben op haar, maar dat komt vast door mijn algehele gemoedstoestand.

Over 10 dagen weer een echo om 200% zeker te zijn dat het mis is, gaat of al 'eruit' is. Als het niet zelf afkomt krijg ik medicatie.

Volgens de gynaecoloog geen reden tot zorg. Ik heb al 2 kinderen, dus mijn lijf weet heel goed hoe het moet. Maar mijn leeftijd is "ongunstig". Aldus de gynaecoloog. Hij had tot nu toe geen reden om te denken aan iets anders.
Welkom ZonderTitel. Spannend periode weer, hopelijk komt je menstruatie snel op gang.

Thisisme :hug: wat balen... Echt een naar bericht. Nu in afwachting van een miskraam en dan weer opnieuw beginnen :@@: echt niet leuk!
Ik heb ook stevig gebaald van onterechte positieve berichten van de zorgprofessionals hoor :| hoewel je er toch vanuit gaat dat ze weten waar ze het over hebben, en ze bedoelen het natuurlijk ook goed. Bij ons ook de Gyn in het academisch ziekenhuis, bij de VW-punctie, gaf aan dat er slechts een 'bijna fictieve kans' was dat het niet goed was, omdat alles er zo normaal uit zag bij de echo. En dan toch.
Allemaal goed bedoeld maar ik voelde me ook wel boos achteraf. We zijn zelfs een taartje gaan eten vanwege het goede nieuws die dag (6)

Sterkte hoor met het verwerken van dit. En boos zijn mag ook wel even.
Ach jeetje thisisme veel syerkte wat een rottnieuws
Ach thisisme ... :( :( snap je boosheid. De verloskundige had mij zelfs overtuigd met jouw vorige post. Positiviteit is een goeie aanpak maar de neerslag komt wel harder aan. Sterkte ...

Ik ben inmiddels aan dag 3 met prikken, tot nu toe geen klachten alleen een beetje hoofdpijn, maargoed de rest zal nog wel komen.

Hoe gaat het met de rest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven