35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
GEFELICITEERD MET JULLIE JARIGEN!!

Thanks meiden.. Ik kan en durf het eigenlijk nog niet te gevolgen hoor.
Toch voelt het goed en inderdaad een dikke duidelijke streep! Duidelijker ook dan de vorige keer. Ik ben wel onzeker over het verloop en hoop dat ik een vroege echo kan krijgen en dat het natuurlijk blijft zitten.. Dat de 12 weken maar in sneltreinvaart voorbij vliegen.

Anne, jij hebt je baby gemaakt hahah.. Ik ga zo hopen dat het raak is!
Hoe snel was jij zwanger van je eerste 2 kinderen? Je hebt dit vast eens geschreven? Heb ik volgens mij overheen gelezen?

Poosje hoe gaat t met je jongste?
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, sorry dat ik niet gereageerd heb, ik had het heel druk.
Mijn nod is +/- 4 maart, Marilyn wij gaan zo'n beetje tegelijk!

Thisisme, gefeliciteerd!!

Annejill, haha jouw bericht :-D ik hoop t voor jullie. Vanochtend toch de IUI?

Roffa, hoe gaat t nu na vrijdag?
Nou ladies,

Ook hier eventjes klagen hoor >:-(
Vrijdag zaten er 2 eitjes van 18mm waarvan ze dachten dat eentje die cyste is... vrijdagmiddag enorme buikpijn gehad blijkt dus die ene al gesprongen te zijn :woa:
Dus vandaag die zogenaamde cyste ineens 21mm en de arts zei al meteen lijkt toch een eitje te zijn hoor!

Ja nu maar hopen dat dat zo is anders heb ik straks nog pech :roll:
Wel 151 miljoen zwemmers niet te geloven allemaal A kwaliteit, sorry manlief dat je zo'n krakkemikkige muts hebt die oud en versleten is kwa baarmoeder :frusty:

Dussss 12 maart nod en nu maar hopen dat er alsnog iets goeds uitkomt ik weet het nog zo net niet :|

Liefs Anne
Blijf jezelf ;-)
Thisisme1980 schreef:
26-02-2018 10:42
GEFELICITEERD MET JULLIE JARIGEN!!

Thanks meiden.. Ik kan en durf het eigenlijk nog niet te gevolgen hoor.
Toch voelt het goed en inderdaad een dikke duidelijke streep! Duidelijker ook dan de vorige keer. Ik ben wel onzeker over het verloop en hoop dat ik een vroege echo kan krijgen en dat het natuurlijk blijft zitten.. Dat de 12 weken maar in sneltreinvaart voorbij vliegen.

Anne, jij hebt je baby gemaakt hahah.. Ik ga zo hopen dat het raak is!
Hoe snel was jij zwanger van je eerste 2 kinderen? Je hebt dit vast eens geschreven? Heb ik volgens mij overheen gelezen?

Poosje hoe gaat t met je jongste?
Ik was zwanger van Jill na 5 jaar proberen maar wel spontaan en van Dani na 4,5 jaar proberen en dan wel met hormonen Gonal f en IUI :-)
Kij dikke strepen houden we van! Het is je gegund schat :heart:
Blijf jezelf ;-)
ohhh wat spannend weer Anne!

20 maart mn eerste echo.. vk heeft m e alleen bang gemaakt :cry: of het niet van mn mk is... ik heb 2 testen gedaan en die waren echt negatief maar nu toxj weer bang.. getver zeg
Thisisme wat een nieuws!! Gefeliciteerd!

Ik heb knallende koppijn al 2 dagen en geen trek.... ben zo benieuwd of dot het eerste signaal is 😂 De misselijkheid mag wegblijven van mij (zo wist ik het de vorige zwangerschap) omdat we nu echt zeker op goede moment een poging hebben gedaan ben ik opeens helemaal in spanning! Pff....
Oh Anne ik hoop dat het toch gelukt is!!! Ik loop iets voor op jou, maar we gaan inderdaad redelijk gelijk op qua cyclus.
Jeetje Anne, dat is balen! Maar die ander zat er nog dus wie weet is het toch raak. Duimen!

Thisisme, oh bah, wat naar! Probeer je niet druk te maken (ja dat is makkelijk gezegd :-? ), is een echo eerder niet mogelijk?

Ik zit ondertussen op het wachtbankje en haal me van alles in mn hoofd, net in huilen uitgebarsten om een baby-vosje op tv :bonk: kan natuurlijk ook de PMS zijn. Ik wacht maar braaf af.
haha roodborstje, dat wachtbankje is zooo vervelend he.. Alle kwaaltjes zijn ineens te verklaren en/of ... zou het... Ik duim heeel hard dat het geen PMS is maar een mini baby

Heeel vervelend en nee de echo kon niet eerder, ze wilde niet eerder dan 7 weken Wat ik ook wel begrijp eigenlijk. Maar ik maak mezelf gek terwijl ik gevoelsmatig een goed gevoel erbij heb. Maar ik durf niet meer op mn gevoel te vertrouwen.
Thisisme Gefeliciteerd !
Thisisme, wat vervelend dat het niet eerder kan maar ook wel begrijpelijk.
Een :hug: van mij, hopelijk gaat de tijd snel! (Of zal ik even een potje voor je huilen vanwege het lange wachten, kan ook hoor :lol: )
De Cytotec is me alles meegevallen. Zaterdagochtend de eerste pillen genomen en gedurende de dag de kuur afgemaakt. Wel ziek van geworden, niet veel kramp maar wel rillingen en ijskoud. Emotioneel ook pittig omdat ik verwachtte dat het los zou komen maar dat gebeurde niet. Zondagmiddag pas, met stolsels waarvan ik hoop dat dat de vruchtzakjes waren. Nu is het helderrood en lijkt het op een menstruatie. ik hoop dat ik schoon ben en gauw weer een ei heb!
Ik zal de tabel aanpassen!
Roffa, wat naar dat het langer duurde dan je dacht. Maar fijn dat het achter de rug is.
Krijg je nog een echo om te kijken of het schoon is?

Hoe is het verder met iedereen?
Nog NOD's in aantocht?
Ja 9 maart controle!
Wat fijn dat het je mee gevallen is Roffa, nu hopen op een mooi ei!
ah heftig he Roffa, fijn dat het verder is meegevallen. Emotioneel blijft het zeker pittig..

Ik hoop z.s.m. op een zwangerschap en dat je goed in je vel zit!

9 maart echo ter controle? Wellicht kunnen ze je eitjes al zien.
Bij mij was dit wel zo :heart: En kon ze zien dat ik mijn ei had gehad!

Ik voel me goed, maar onzeker.. Is het al echo tijd.. Hoop zo dat alles goed is.. Al ga ik steeds meer uit van positieve ontwikkelingen. Eng, maar ik wil genieten ipv steeds in paniek zijn en denmken zal het goed gaan, zit het goed..
Hoi dames,

In december heb ik hier mee zitten kletsen omdat we een medisch traject in gingen. Daarna even een hektische periode gehad waardoor het niet meer gelukt is hier veel mee te praten.

Even een update tot nu

Iui 1 in december is helaas mislukt,
Daarna in januari mijn piek gemist waardoor iui niet door is gegaan
Iui 2 was begin februari. En een week na mijn 37 verjaardag had ik een positieve test in mijn handen.
Ik ben nu bijna 6 weken zwanger. Dit mij eerste zwangerschap en zo welkom.
De enige kwaal die ik heb is dat ik ‘s avonds extreem moe ben. Voor de rest geen last van misselijkheid of gevoelige borsten. Dat maakt me ook erg onzeker of het wel goed zit. Over 2 weken de eerste echo. Hopenlijk zien we een kloppend hartje
Hoi mag ik hier mee kletsen?

Man en ik zijn sinds augustus bezig om samen een kindje te krijgen ( ik heb al kinderen, hij niet)

Van de zeven rondes dat we bezig zijn was het drie keer raak maar helaas ook deze keer eindigd met lege handen want op de echo gisteren was alleen een lege vruchtzak te zien. Het wachten is nu op een miskraam ( ik hoop zo hard dat deze vanzelf op gang komt, ik zie zo op tegen medicijnen of curretage)

Ben er nu nog helemaal ontdaan can, zo verdrietig want ik dacht echt dat t goed zat. Ik had wel de zenuwen natuurlijk maar dit had ik echt niet aan zien komen.

Vanavond mag ik heen voor een second opinion bij het echo buro waar ze hopelijk wat meer tijd nemen om t uit te leggen want gisteren was het echt niet goed .

Ik moet nu 14 dagen wachten en krijg dan weer een echo want wie weet ben ik korter zwanger ( onmogelijk).

Niet de meest gezellige manier km binnen te komen helaas , maar wellicht strakjes met betere berichten
Msr duggar wat verdrietig! Ik hoop voor jou dat je snel blijvend zwanger mag worden!

Mejadg gefeliciteerd@! Spannend he het wachten tot de eerste echo?!

Voor jou ook this is me. Elke fase in de zwangerschap brengen weer onzrkerheden mee maar vooral het begin is zoooo spannend!
http://i63.tinypic.com/xm25o2.jpg

Ik ben zo blij met deze test.. Mijn vorige testen (vorige maand bij mijn mk) Liepen niet op. Nou hier kan ik niet meer omheen..

Welkom mrsduggar, en wat een verdrietig nieuws.. Ik hoop ook erg voor je dat het zelf opgang komt :(

Gefeliciteerd mejadg!

Dat wachten op echo's en die eerste weken is inderdaad zenuwslopend.
Ik heb een klein beetje hoop na een telefoontje met mijn VK. Ze gaf aan dat de zwangerschap na een MK vaak goed gaat, zeker bij vrouwen die al eerdere positieve zwangerschappen hebben gehad. Pfeww nog 19 dagen tot de echo, haha, aftellen ;)
Wat een mooie streep gefeliciteerd!

Second opinion echo bij echo buro toonde wel degelijk een vruchtje en dooierzakje maar geen hartje, donderdag terug
@mrs-duggar kan het dan toch dat je korter zwanger bent?
Gefeliciteerd mejadg schrijf gezellig weer mee!
Roffa jouw verhaal lijkt echt akelig op dat van mij, ik heb ook twee zakjes, een grote en een kleine. In de grotere zat toch wel wat maar in heb er geen vertrouwen in
WoW thisisme echt een knaller! Zo snel, fijn voor jullie! Die wachtweken tussen test en echo duren echt bizar lang!

Hier dinsdag intake gyn en echo. Weer spannend. Dan afspraak voor termijnecho en nipt.

Welkom ‘nieuwe’ dames, succes!!
Hey meiden!

@mejadg en @thisisme gefeliciteerd!! Super streep thisisme!!

Mrs-Duggar - heel verdrietig :/ Dikke knuffel en hopelijk snel duidelijke en verder gaan.

@roodborstje hoe is het met jouw kwaaltjes... al goeie hoop?

Hier net bloed resultaten opgehaald en wat ik er zelf uithaal (met mijn zo-geen-medische-kennis-dank-mrgoogle ) is dat ik een heel laag AMH gehalte heb. Dat is niet goed. Probeer mezelf nog geen doem scenarios aan te spreken, maar ik schrok wel van dat getal.

Morgen afspraak in kliniek, dus dan zal er wel duidelijkheid komen met wat de opties zijn. Ga er wel met een naar gevoel heen nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven