De laatste noordelijke witte neushoorn man is gevallen.

20-03-2018 14:46 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het meest ziek word ik toch van dit soort berichten. De mens die andere diersoorten uitroeit.
Als de mens zichzelf niet mag uitroeien, dan maar onschuldige, weerloze dieren.

Is er een laffer en lager soort dan de mens? Dat wezen dat zich verwaand boven alle andere diersoorten heeft geplaatst, enkel omdat het de rest kan uitroeien? Het lijkt wel door een zieke geest bezeten.
.
Waarom moet het dood en verderf zaaien?

https://www.nu.nl/dieren/5184695/laatst ... leden.html
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 16:06
Ik denk dat je de reikwijdte van dit forum en dit topic overschat, een heel klein beetje maar. :rolling:
Wat doet die reikwijdte er toe?

Ik zal niet de enige donateur zijn die hier meeleest en die dankzij jou nu die associatie zal hebben. Geen idee of dat bij iedereen zo werkt, maar ik vraag me nu dus wel af of die collectanten met hun vlotte babbel allemaal met zo denken als jij. En dankzij jou bedenk ik me nu wel twee keer voor ik aan dat soort freaks doneer.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat TO collecteert of zich anderszins constructief inzet voor de natuur. Dit soort types zit alleen maar achter hun computer verontwaardigd en boos te wezen en naar het beeldscherm te schreeuwen hoe verachtelijk de mens wel niet is.
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
20-03-2018 16:08
Helaas was deze diersoort voor veel mensen juist té nuttig. Sommige mensen geloofden dat de hoorn van dit beest potentie-verhogend werkt, en andere mensen maakten daar dan weer gebruik van door er een hoop geld aan te verdienen. Daarom is ie uitgestorven.
Vreselijk, zouden alle nagelbijtende mannen een hoge potentie moeten hebben.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
20-03-2018 16:25
Ik denk niet dat TO collecteert of zich anderszins constructief inzet voor de natuur. Dit soort types zit alleen maar achter hun computer verontwaardigd en boos te wezen en naar het beeldscherm te schreeuwen hoe verachtelijk de mens wel niet is.
Tot iets anders belangwekkends de aandacht opeist natuurlijk. Morgen is deze neushoorn vergeten
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
20-03-2018 16:21
Wat doet die reikwijdte er toe?

Ik zal niet de enige donateur zijn die hier meeleest en die dankzij jou nu die associatie zal hebben. Geen idee of dat bij iedereen zo werkt, maar ik vraag me nu dus wel af of die collectanten met hun vlotte babbel allemaal met zo denken als jij. En dankzij jou bedenk ik me nu wel twee keer voor ik aan dat soort freaks doneer.
Dus jij denkt dat mensen die doneren meer mededogen hebben voor stropers dan voor dieren of zich met stropers vereenzelvigen? Anders begrijp ik niks van wat je zegt.
anoniem_327403 wijzigde dit bericht op 20-03-2018 16:41
3.55% gewijzigd
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 16:27
Dus jij denkt dat mensen die doneren meer mededogen hebben voor stropers dan dieren? Anders begrijp ik niks van wat je zegt.
De meeste mensen wensen anderen geen martelingen toe. Gelukkig. Wie mensen waar men het niet mee eens is, op brandstapels of vastgebonden achter een truck wil, is in mijn ogen extremistisch.

En dan maakt het niks uit wat die ander gedaan heeft.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
20-03-2018 16:41
De meeste mensen wensen anderen geen martelingen toe. Gelukkig. Wie mensen waar men het niet mee eens is, op brandstapels of vastgebonden achter een truck wil, is in mijn ogen extremistisch.

En dan maakt het niks uit wat die ander gedaan heeft.
Stropers zijn voor de meeste mensen geen anderen, maar monsters.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 16:42
Stropers zijn voor de meeste mensen geen anderen, maar monsters.
Heb je daar een bron van?
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
20-03-2018 16:44
Heb je daar een bron van?
Heb ik geen bron voor nodig. Vraag maar om je heen.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 16:42
Stropers zijn voor de meeste mensen geen anderen, maar monsters.
Dehumanisering zie je wel vaker bij extremisten.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
20-03-2018 16:45
Dehumanisering zie je wel vaker bij extremisten.
Ja, inderdaad, je hoeft dit topic maar te lezen.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
20-03-2018 16:45
Dehumanisering zie je wel vaker bij extremisten.
Dat!
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 16:44
Heb ik geen bron voor nodig. Vraag maar om je heen.
Ik ga niet om met extremisten.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
20-03-2018 16:21
Wat doet die reikwijdte er toe?

Ik zal niet de enige donateur zijn die hier meeleest en die dankzij jou nu die associatie zal hebben. Geen idee of dat bij iedereen zo werkt, maar ik vraag me nu dus wel af of die collectanten met hun vlotte babbel allemaal met zo denken als jij. En dankzij jou bedenk ik me nu wel twee keer voor ik aan dat soort freaks doneer.
Daar!
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Hitler was dol op zijn hond
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Bijna uitgestorven en uitgestorven is precies hetzelfde voor het ecosysteem.
Je kunt beter een rouwdienst houden voor de diersoorten waar we ijverig enkele mannetjes en vrouwtjes opsluiten in een dierentuin. Over nutteloos gesproken.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
20-03-2018 16:48
Hitler was dol op zijn hond
Een heleboel mensen waren dol op Hitler.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 16:51
Een heleboel mensen waren dol op Hitler.
En vonden zichzelf natuurliefhebbers
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
20-03-2018 16:50
Bijna uitgestorven en uitgestorven is precies hetzelfde voor het ecosysteem.
Je kunt beter een rouwdienst houden voor de diersoorten waar we ijverig enkele mannetjes en vrouwtjes opsluiten in een dierentuin. Over nutteloos gesproken.
Nutteloos en beschamend.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
20-03-2018 16:52
En vonden zichzelf natuurliefhebbers
Allemaal?
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Jouw laatste reacties zijn echt te belachelijk voor woorden JollyRider.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Wat mensen er allemaal wel niet bij slepen. :facepalm:
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 16:58
Wat mensen er allemaal wel niet bij slepen. :facepalm:
Altijd fijn als een TO met dergelijke reacties ook zelfinzicht begint te krijgen
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 16:48
Daar!
Uhhh, wat, waar?
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
20-03-2018 16:48
Hitler was dol op zijn hond
Wet van Godwin.
Het plaatje is compleet.

:-D
Listen very carefully, I shall say this only once.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven