Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Weer met Loentje.

Ik heb.

24,28,33,67,80,98,127,153,

182,189,205,214.
quote:pimpel schreef op 01 maart 2009 @ 14:42:

Weer met Loentje.

Ik heb.

24,28,33,67,80,98,127,153,

182,189,205,214.

Leuk zeg! Dat schiet lekker op zo.

Wel jammer dat ik alleen maar 72 voor je heb, maar hee, de anderen sturen gelukkig ook al een hoop naar je toe!!
Vind het trouwens wel treurig dat er voetbalplaatjes uit de post gestolen worden...
Zo, dus dan hoeven mijn kinderen (die nu zelf gewoon aan het buitenspelen zijn en geen idee hebben hoe druk wij voor hun bezig zijn ) alleen nog maar:

40, 78, 95, 117, 120, 121, 124, 125, 148, 151, 159, 161, 169, 172, 189, 195, 215, 220, 221, 240, 241, 243, 258,
quote:roque schreef op 01 maart 2009 @ 14:46:

Vind het trouwens wel treurig dat er voetbalplaatjes uit de post gestolen worden...

Ik ook!

Oh ja, was net aan het thuisbankieren (ja, je moet toch wat op zondag) en zag dat ik al weer wat slempbijdrages binnen had. Dank daarvoor!!!
Toet, 72 zit hier al in de enveloppe voor Loentje
Ja, is toch belachelijk?! Zou de postbode dat dan doen voor zijn zoontje?

Nou weet ik niet of Loentje nog weer dubbele heeft met je schoonzus, Toet. Maar wat hij heeft uitgezocht (schattig he? "Maar waaaarom moet ik dan Loentje schrijven en niet gewoon....? Nou, wat ráár!" ) gaat morgen op de bus.

Roque, Suup en Toet: jullie zijn allen schatten!!

Dream ook met haar 6 cheerleaders!
Had jij trouwens al een enveloppe deze kant op gedaan, Pimpel? Want ik heb nog niets ontvangen. Misschien ook een plaatjesjatter?
Of net als bij Kjong's collega een postbode die zelf spaart
quote:roque schreef op 28 februari 2009 @ 17:46:

[...]

Moet Loentje 71 en 72 maar op de ruilbeurs bij elkaar zien te krijgen. Wil je de rest van de stapel dubbelen ook nog, voor de rest van het grut?

Ah, okay, dan was ik in de war door deze opmerking van jou....

Hmm, dan heb ik helemaal niks meer toe te voegen voor hem ...
Dus nu stuur ik niemand iets en krijg ik alleen maar. Tssssss
Ja, had mezelf al gecorrigeerd. Loentje moest 70/71 nog.

En ach, ik lees hier best regelmatig even bij. En volgens mij geef jij genoeg, ook al zijn dat dan misschien geen voetbalplaatjes
Dat had ik ook steeds, Toet, dus ben blij dat we nu wat naar jou kunnen sturen.

Ja Roque, de enveloppe is vrijdag op de bus gegaan (Maar Pompel heeft het gedaan en ik weet niet zeker of het voor 17.00 uur is geweest. )
O, okee. Dan wacht ik gewoon de post van morgen af voor ik de postbode ga beschuldigen
quote:roque schreef op 01 maart 2009 @ 14:57:

En ach, ik lees hier best regelmatig even bij. En volgens mij geef jij genoeg, ook al zijn dat dan misschien geen voetbalplaatjes Zo is dat!!!
Jullie zijn lief!

Straatvraag; gaan jullie nog wat doen op 8 maart; internationale vrouwendag? (ik heb net een date gemaakt met schoonzus en bedenk me nu pas dat ik dan niet naar de bijeenkomst hier in stad kan...)
Ik ga 6 maart de kroeg in met vriendinnen, zou dat goed genoeg zijn?
Hier schoonzus van Toet

Ik heb voor BJ en Meis nog 120, 124, 151, 221 en 258!

Ik stuur nr 71 ook mee, kun je die naar Loentje sturen, stuur je toch iemand nog wat

Groetjes!
Dag schoonzus van Toet Wat ontzettend lief!
* breekt even in *

Hello dames!

Ik heb hier stapels voetbalplaatjes over. Wie kan ik nog blij maken?

Norre
Ok, Kjongen staat klaar:

Dik komt eraan. Onderstreept moet je nog. quote:Toet schreef op 01 maart 2009 @ 14:47:

Zo, dus dan hoeven mijn kinderen (die nu zelf gewoon aan het buitenspelen zijn en geen idee hebben hoe druk wij voor hun bezig zijn ) alleen nog maar:

40, 78, 95, 117, 120, 121, 124, 125, 148, 151, 159, 161, 169, 172, 189, 195, 215, 220, 221, 240, 241, 243, 258,

Zo, de envelop wordt gepakt.

Even kijken wie nog meer.
De onderstreepte dus Nor.

(Hebbie niks in het dorp waar se heel sielug zijn?)
Dat gaat lekker zo. Wat lief al die meelezers die zo druk aan het uitzoeken zijn om alle cheerskinderen gelukkig te maken.

Pim, hier ook bewondering voor je. Ik heb aan Madokus meerdere malen gezien hoe moeilijk het is om te stoppen. En jij doet het toch maar. Madokus overweegt inmiddels ook om eerst maar aan de pillen te gaan.

Housewarming bij ons lijkt me trouwens erg leuk. Zodra de boel een beetje op orde is zijn jullie van harte welkom. Voor die tijd ook, maar bij voorkeur in kluskleding
Hier wordt ook gespaard, maar nog geen idee wat er wel/niet over is danwel ontbreekt want er moet nog van alles verzameld geworden en bij Ex is ook nog en mijn broer heeft nog liggen voor Zoon. Kortom: chaos nog, maar als jullie allemaal compleet zijn, dan kom ik vast nog even aankakken met wat lijstjes

Hier vooral veel buiten geweest dit weekend, wat was het lekker zacht weer! Overal knoppen ook opeens, ik voel lente naderen joehoepie!!
Lief zeg, al die plaatjesspaarders.

Ben amper de deur uitgeweest dit weekend, of nou ja, gisteren met kinders naar een verjaardag geweest, that's it. Sinds zaterdagochtend al ruzie met Bambi-man.. da's lang geleden, zo'n ruzie die dan dagen aanhoudt. Niet leuk. Je zou denken dat het dan over iets Heul Ergs zou gaan.. Nope, over het schoonmaken van de badkamer, wie wel en wie niet de hoekjes doet.. naaaaah jaaaaa!

Merkte ook al dat de lente eraan komt, zaaaaaaalig vooruitzicht, zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven